Moet ik het spel patchen terwijl hij niet geinstalleerd is bedoel je ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:14 schreef Jim.Beam het volgende:
Komt volgens mij wel eens vaker voor, ligt niet aan het feit dat er een 4de cd bij moet zitten, maar had iets met de drive/error te maken. Eventjes op internet zoeken naar een patch oid
Ga jij je druk maken om 7 euroquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:15 schreef Logitik het volgende:
Dat ga ik ook zeker doen natuurlijk, dat ruilenmaar ik vind het ten eerste kut dat ik het nu niet kan spelen čn dat ik morgen terugmoet, terwijl ik andere plannen heb, en er zaterdag ook nix van gaat komen.
In mijn geval moest ik dus eerst de patch downloaden, en zodoende installeren. Gewoon even bij Google "XIII installation error" oid intypen, of even bij de tech support op de site van de uitgever kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:15 schreef Logitik het volgende:
[..]
Moet ik het spel patchen terwijl hij niet geinstalleerd is bedoel je ?
Het is dus echt een bekend probleem ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:22 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
In mijn geval moest ik dus eerst de patch downloaden, en zodoende installeren. Gewoon even bij Google "XIII installation error" oid intypen, of even bij de tech support op de site van de uitgever kijken.
Bekend maar komt zelden voor volgens mij, veel succesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:22 schreef Logitik het volgende:
[..]
Het is dus echt een bekend probleem ?
*meteen kijken gaat
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:22 schreef Logitik het volgende:
Weet je wat ? Ik download het spel wel, dit is niet de eerste keer dat een orgineel spel niet werkt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |