Recirculatie is misschien een optie, maar als het even kan, dan liever niet. Btw, misschien heb je wel aan mijn huis geklust! Ik heb het ook over Aalsmeer ;-)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:47 schreef Dirkh het volgende:
Is een afzuigkap met recirculatie geen optie? Dan heb je geen afvoer naar buiten nodig.
Ik heb een half jaar bij dat project gewerkt in Aalsmeer, als timmerman, maar allemachtig als je aan alle regels moet voldoen, moet je haast je huis volstorten met beton.
Oh, dan hou ik netjes mijn mond, want wat is daar veel mis gegaan zeg. Snel wegrent.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:33 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Recirculatie is misschien een optie, maar als het even kan, dan liever niet. Btw, misschien heb je wel aan mijn huis geklust! Ik heb het ook over Aalsmeer ;-)
Dan ben je bij mijn schoonouders geweestquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dan hou ik netjes mijn mond, want wat is daar veel mis gegaan zeg. Snel wegrent.
(ik zat in de wijk tussen het uitvaartcentrum en een school, ik weet de namen van de straat niet meer, is al weer dik twee jaar geleden)
hmm, daar heb ik nooit van gehoord. Kan je daar wat meer over vertellen? Zo pik ik ook weer wat op.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:30 schreef tommytheman het volgende:
Koop een stuk akoestische flexslang 125mm, deze heeft een grote geluidsdempende werking en is makkelijk te plaatsen. Te koop bij de installatie-groothandel.
Er zijn ook wel standaard geluidsdempers te koop die in het leidingskanaal kunnenworden gemonteerd, maar akoestische slang werkt misschien zelfs beter.(en veel goedkoper)
OK, ik begrijp wat e bedoelt, maar google vertelt me helemaaaal niets. Heb je een leveranciersnaam of een winkel waar zoiets te bestellen is?quote:Op zondag 5 juni 2005 05:20 schreef tommytheman het volgende:
Nou, het is gewoon een aluminium slang waarbij de binnenslang geperforeerd is en daarom zit glaswol en daarom zit de buitenste luchtdichte aluminium slang. Dit heeft dezelfde werking als een (uitlaat) demper, dus het geluid word sterk geabsobeerd. That's all stelt niks voor.
Gewoon bij de locale growshop halen daar is het helemaal spotgoedkoop.quote:Op zondag 5 juni 2005 08:20 schreef Marsepein het volgende:
[..]
OK, ik begrijp wat e bedoelt, maar google vertelt me helemaaaal niets. Heb je een leveranciersnaam of een winkel waar zoiets te bestellen is?
Mijn dank zal groot zijn![]()
Past die ook op de standaard afzuigkap?quote:Op zondag 5 juni 2005 08:24 schreef -Dominator- het volgende:
Gewoon bij de locale growshop halen daar is het helemaal spotgoedkoop.
Hee, je stuurt mij iig de geode richting op! Met sonoflex kom ik uiteindelijk uit bij www.akoestikon.nl en die hebben zowaar een dealer in Aalsmeerquote:Op zondag 5 juni 2005 08:24 schreef -Dominator- het volgende:
[..]
Gewoon bij de locale growshop halen daar is het helemaal spotgoedkoop.
Daar heet het Sonodec of Sonoflex
En kost tussen de 7 en 10 euro per meter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |