quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:29 schreef Tokay het volgende:Ik zwaai ook even mee...
Brett Easton Ellis?
Nee joh, dit is echt een groot schrijver.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
Zo'n Joost Zwagerman schrijver. ?
Ik bedoelde een schrijver die Joost Zwagermans aanbid. Dus had ik het wel een beetje goed.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee joh, dit is echt een groot schrijver.
De één houdt van voetbal de ander kent de goede schrijvers. Dit topic hoort in sex.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
De één houdt van voetbal de ander kent de goede schrijvers. Dit topic hoort in sex.
Tong, je zit er hartstikke naast. Nee dus.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:01 schreef tong80 het volgende:
Doe nou ja of nee zeggen, ik wil op één ooor
Kijk kijk, daar komt 'ie...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:02 schreef pyl het volgende:
O ja, shit, wie is dat ook alweer....
Nooit. Geef liever een hintje, al is het de naam van zijn hond.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:08 schreef Tokay het volgende:
Moet ik het zeggen?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
Ik blijf erbij dat het Raymond Burr is. Zeker die eerste foto
Nee, sorry Berkery.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
Ik blijf erbij dat het Raymond Burr is. Zeker die eerste foto
Ja, de vrouw is Mia Farrow.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:12 schreef pos het volgende:
mia farrow?
Dan zeg ik hè hè!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:16 schreef pyl het volgende:
Als ik nou zeg Ira Levin?
quote:
ik zal het maar eerlijk zeggen....al weet je het waarschijnlijk wel....ik zit niet in de schrijversquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:32 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Deze meneer schrijft als geen ander over............................................................................voetbal.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:33 schreef pos het volgende:
ik zal het maar eerlijk zeggen....al weet je het waarschijnlijk wel....ik zit niet in de schrijvers
das wel lief...maar helpt nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:34 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Daarom plaats ik ook een voetbalschrijver.
heeejquote:
hoe vroeg moet jij dan altijd op tong?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:34 schreef tong80 het volgende:
Hornsby
Ik lag al at een buil shiups. Droge bek, dus maar even een peuk. Ben weer wegquote:
truste tongquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag al at een buil shiups. Droge bek, dus maar even een peuk. Ben weer weg
Trusten Pos.
Och, wat zal ik zeggen....quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:37 schreef pos het volgende:
slaap?
alles goed?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:41 schreef pyl het volgende:
Another time and another place, pos...
Ah, nooit geweten hoe hij eruit ziet. Genoeg boeken van hem gelezenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:16 schreef pyl het volgende:
Ira Levin?
zekerquote:
ach...ja natuurlijkquote:
Ik niet, maar mijn zus wel. Ik snapte het ook wel eigenlijk, die bakvissenliefde voor die babyface (ik wilde ook zulk haar en zo'n broek), hoewel ik het tegelijk maar een vreemd, watterig snoeshaantje vond.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:00 schreef pos het volgende:
ach...ja natuurlijk![]()
was jij daar ook verliefd op pyl?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:00 schreef pyl het volgende:
Dat is de inspirerende schrijver en Nobelprijs-voor-Literatuur kandidaat Fred Oster.
dan bedoel jequote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:57 schreef Modus het volgende:
Die van Pulp?
tuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:23 schreef Berkery het volgende:
Graham Coxon?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:13 schreef Tokay het volgende:
Wel weer een indrukwekkende bos haar.
Meneer is schrijver?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:24 schreef pyl het volgende:
Vreemd genoeg is zijn bekendste boek non-fictie.
Zijn grote roman uit 1935, in het Nederlands Het Martyrium, heb ik ook ademloos gelezen......hij beschrijft daarin een personage dat (verbluffend gedetailleerd) dertig jaar later in werkelijkheid wereldberoemd werd. Kan iedereen het nog volgen?![]()
I'm impressed, Tokay. Tegen je berekening is niets in te brengen; het ging echter niet om Elvis Presley maar om Bobby Fischer..... In de roman komt iemand voor die Fischerle heet, heel goed kan schaken, koste wat kost wereldkampioen wil worden, veel geld verdienen, en dan een huis laten bouwen in de vorm van een schaaktoren.... Precies zoals Fischer dertig, veertig jaar later zou doen.... ra ra hoe kan dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:35 schreef Tokay het volgende:
*rekenmachine erbij pakt...
1935
30+
------
1965
Jouw meneer beschreef de immens populaire Elvis Presley?
Dat is wel heel merkwaardig, ja!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:41 schreef pyl het volgende:
In de roman komt iemand voor die Fischerle heet, heel goed kan schaken, koste wat kost wereldkampioen wil worden, veel geld verdienen, en dan een huis laten bouwen in de vorm van een schaaktoren.... Precies zoals Fischer dertig, veertig jaar later zou doen.... ra ra hoe kan dat?
O sorry, Tokay, dat komt omdat hij hier al decennia in de boekenkast staat en dan denk ik automatisch dat iedereen hem wel kent....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:41 schreef Tokay het volgende:
Hij is echt veel te moeilijk, pyl!
Je zou toch zweren dat De Stille Kracht....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:43 schreef Tokay het volgende:
Dat is wel heel merkwaardig, ja!
Overbodig.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:46 schreef pyl het volgende:
Laat mij maar gewoon bazelen, hoor. Niets van aantrekken.
Geweldige schrijver - vroeger veel van gelezen. Zijn reisverhalen....quote:
Ach, het zal de leeftijd zijn, pyl.quote:
Is zeker een schrijfster.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:09 schreef pyl het volgende:
Zal wel geen schrijfster zijn....?
quote:
Vergelijkbaar met "girlpower", neem ik aan?quote:
O ja? In huize pyl komt die er niet in hoor!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:22 schreef Tokay het volgende:
Zeg, ik weet niet waarom je zo moet lachen, maar dat is heden ten dage een normale afkorting hoor!
Nou ja, het zal idd wel overwaaien, maar het genre is tamelijk populair, de laatste jaren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:23 schreef pyl het volgende:
Vergelijkbaar met "girlpower", neem ik aan?
O nee? O nee?quote:
Aha, nu wordt het interessant.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:27 schreef Tokay het volgende:
O nee? O nee?
Wédden dat in huize pyl de verfilming van het boek van mevrouw is bekeken?
Door het hele gezin. Ja, jij ook pyl.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:28 schreef pyl het volgende:
Aha, nu wordt het interessant.
Door wie is die film bekeken? Mevrouw pyl of de kleine pyltjes?
Sorry. Nee, ik sliep niet hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:51 schreef pyl het volgende:
Ja maar, Tokay, je was al een kwartier weg. Dus ik dacht die is weer weggedut en dan ik wel gaan zitten wachten, maar da's ook zo eenzaam....
Hoezo, is hij overleden?quote:
Ja, goed hè. Als het om ouwe lullen gaat, dan weet ik nog wel eens wat...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:57 schreef Berkery het volgende:
pyl scoort net een punt in Fok! Muziek Trivia deel CDXXIV
Excuses Huggy - 't stond er wat lulliger dan bedoeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:01 schreef huggy_bear het volgende:
ja ja ja, ik weet het ....
Yepquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:06 schreef huggy_bear het volgende:
Leon Uris (Exodus)
Ik was net te laatquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:11 schreef pyl het volgende:
O ja.
Uh...Berkery help!!! Muziektrivia topic is vol en ik kan geen nieuwe openen (twee linkerhanden), terwijl uitgerekend in de allerlaatste post het goede antwoord is gegeven. Kun jij even een helpend handje bieden en een nieuwe openen?
idd diequote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:21 schreef tong80 het volgende:
Ja de man verwarde z'n hoed voor z'n vrouw
En van het programma van Wim Kayzer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:23 schreef sooty het volgende:
Sachs. Bekend mede dankzij de film Awakenings.
Yep! Heerlijke verhalen.quote:
Ach natuurlijk. Een schrijvert. Weetje wat. Ik ga eerst even een rondje lopen met mijn hond.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:42 schreef pyl het volgende:Een schrijver natuurlijk.
Maar slaap er gerust een nachtje over....
![]()
Nog niet terug, Soot? Wat voor rondje is dat? En wat voor hondje?quote:Op zondag 29 mei 2005 00:52 schreef sooty het volgende:
Weetje wat. Ik ga eerst even een rondje lopen met mijn hond.
Da's er erg ver naast.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:38 schreef tong80 het volgende:
Easton Ellis. Of iets met McYviny ofzo ?
Nee hoor, mallerd!quote:Niet kwaad worden als ik er ver naast zit.
Nope, het is een Amerikaan, NoSigar.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:50 schreef NoSigar het volgende:
Rushdie?
Omdat?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:47 schreef tong80 het volgende:
Gisteren vertelde Treinhomo me op MSN dat we hem hier niet meer terugzien. Scrutinizer is er ook mee gestopt
Had te maken met kritiek op hem omdat er te veel geslowchat zou worden.quote:
Hoeveel mensen hebben dat al niet aangekondigd en komen na 3 weken gewoon weer terug?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:55 schreef tong80 het volgende:
Had te maken met kritiek op hem omdat er te veel geslowchat zou worden.
voelde hij zich te zeer aangesprokenquote:Op zondag 29 mei 2005 11:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had te maken met kritiek op hem omdat er te veel geslowchat zou worden.
Ik zei ook dat ie zich niet moest aanstellen en het niet zo zwaar moest opnemen. Weet ook niet wie er kritiek op hen hadden ?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:01 schreef pyl het volgende:
Ik vond dat geslowchat tussen Treinhomo en Scrut juist één van de leukste onderdelen van RJPvD.....![]()
wie is dat?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:59 schreef Berkery het volgende:
Jello Biafra!
Aha, dank je Berkeryquote:Op zondag 29 mei 2005 16:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Punklegende, zanger van de Dead Kennedys
Daar heb ik hem ook van geleend, zal het maar niet meer doen want jij zit ook in dat nu al legendarische Tong-topicquote:Op zondag 29 mei 2005 15:59 schreef Berkery het volgende:
Jello Biafra!
Volgens mij stond deze ook in het muzikanten foto-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |