abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6328263
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 03:22 schreef shmoopy het volgende:
Makkelijke principes met zo'n bankrekening.
Blijkbaar niet, Bruce krijgt 37 miljoen dollar voor DH4.
  donderdag 17 oktober 2002 @ 14:42:31 #52
34400 PietF
Captain Obvious
pi_6329936
vandaag las ik dat ie graag Die Hard 4 zou willen doen.. zou wel geinig zijn aangezien ik Die Hard toch wat meer realisme vond hebben dan andere actiefilms (hij raakt gewond etc.) waar andere hoofdrolspelers geen schrammetje oplopen. Maar dat kan ook aan de schrijver/regisseur liggen

enneh

atoombommen hebben weinig nut in de ruimte; als er geen lucht is wat verplaatst kan worden kan die bom ook weinig doen, lijkt me. Misschien als je het ding er tegen aan plakt maar dan nog lijkt me een gewone conventionele bom meer doen

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_6329976
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 14:42 schreef PietF het volgende:

atoombommen hebben weinig nut in de ruimte; als er geen lucht is wat verplaatst kan worden kan die bom ook weinig doen, lijkt me.

Straks ga je nog zeggen dat er geen geluid is in de ruimte
  donderdag 17 oktober 2002 @ 15:42:25 #54
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_6330902
Ik vind het een beetje een foute uitspraak van Bruce. Nooit meer een actieheld spelen, blabla, en nu gaat hij gewoon weer aan de slag.
pi_6333491
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 15:42 schreef Robino het volgende:
Ik vind het een beetje een foute uitspraak van Bruce. Nooit meer een actieheld spelen, blabla, en nu gaat hij gewoon weer aan de slag.
Dat is waar, maar toch verdomd leuk dat er een Die Hard 4 komt
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 23:40:05 #56
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_6358184
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 18:11 schreef BazP het volgende:

[..]

Dat is waar, maar toch verdomd leuk dat er een Die Hard 4 komt

Jaah inderdaad, het eerste wat ik dacht toen hij zei nooit meer in een actiefilm te willen spelen, was 'fuck, geen Die Hard 4'

With a vengeance was meesterlijk!

pi_6358879
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 14:42 schreef PietF het volgende:
atoombommen hebben weinig nut in de ruimte; als er geen lucht is wat verplaatst kan worden kan die bom ook weinig doen, lijkt me. Misschien als je het ding er tegen aan plakt maar dan nog lijkt me een gewone conventionele bom meer doen
[offtopic]
een atoombom die net buiten de atmosfeer ontploft kan anders wel voor een EMP (elektromagnetische puls) zorgen die in een straal van een paar honderd kilometer alle elektronica in 1 klap vernielt

da's ook de reden dat zo'n beetje alle atoommachten op deze aardkloot een overeenkomst zijn aangegaan dat er geen atoombommen in de ruimte tot ontploffing mogen worden gebracht
[/offtopic]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_7763285
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 januari 2003 @ 20:39:59 #59
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_7763662
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:36 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Hoe zeker is het dat Bruce daar in speelt?

Ach, 40 miljoen dollar voor DH4 doet elk principe verstommen.
pi_7763715
brrr, ik gruwel van Bruce Willis
pi_7763839
lol

Maar hij is bevestigd voor DH4? Begrijp best dat ie geld nog steeds belangrijker vind dan een uitspraak van een jaar geleden, toen ie nog helemaal onder de indruk was (net zoals de rest van de wereld) over wat er daar gebeurt is.

Die hard zonder Bruce is helemaal geen Die hard

Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 januari 2003 @ 20:48:20 #62
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_7763859
Och, mensen komen zo vaak terug om een uitspraak. Mag van mij, als DH4 maar goed wordt.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 21:02:44 #63
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_7782699
Mr Willis komt nu wel met een nieuwe actiefilm : Tears of the sun.
Lijkt me wel een erg goede film als ik die trailer zo zie.
pi_8642477
bij muziek reageert er niemand bij ik zoek een nummer...
en ik kan met search niets van die hard vinden

in de film die hard with a vengeance hoor je een achtergrond muziek wanneer ze de bank gaan overvallen
kan iemand me zeggen welke melodie het is ?

pi_8644670
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 01:03 schreef ASSpirine het volgende:
bij muziek reageert er niemand bij ik zoek een nummer...
en ik kan met search niets van die hard vinden

in de film die hard with a vengeance hoor je een achtergrond muziek wanneer ze de bank gaan overvallen
kan iemand me zeggen welke melodie het is ?

Bedoel je deze ?

http://www.37thtexas.org/html/WhenJohn.html

Dat is When Johnny Comes Marching Home.

Redactie Frontpage vrijdag 7 maart 2003 @ 21:18:58 #67
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8943515
Willis' 'Die Hard' Doubts

Hollywood star Bruce Willis has cast doubt over plans for a fourth installment of action franchise Die Hard - claiming he's bored of the films. Reports late last year claimed Willis was close to signing a deal to appear in Die Hard 4. But the Hart's War star now seems unsure if he wants to slip on John McClane's famous bloodied white vest for another action outing. Willis says, "I could just do Die Hards for the rest of my life and simply play that character, and I'd probably make an okay living. But as much as my job is to be entertaining, I also need to keep myself interested in the work. And for a long time, I haven't been interested in making a Bruce Willis action movie. That would bore me, and I think the audience would be bored, too.'" But the 47-year-old refuses to rule out another Die Hard, insisting the decision is down to movie studio Fox. He adds, "Fox certainly wants it to happen, but I think they have a tough job ahead of them. Because within the genre of the three Die Hard films that have already been done, it has always been about terrorism. And to do a film about terrorism right now doesn't seem like a very good idea."

zaterdag 8 maart 2003 @ 04:17:20 #68
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_8949754
Prima, lekker zo laten. Het is nu een goeie trilogie. Volgens mij kan een vierde deel nooit aan alle verwachtingen voldoen. Er wil toch ook niemand een Godfather part IV, met Leonardo DiCaprio?
ja, dat is een totaal kromme vergelijking, want Bruce Willis zat juist in alledrie de voorgaande films, en Die Hard en Godfather zijn niet met elkaar te vergelijken, en de schrijver van de boeken van Die Hard I-III is niet dood, maar ik bedoel alleen dat in beide gevallen geldt: met rust laten.
The short weekend begins with longing...
  Redactie Frontpage zondag 7 september 2003 @ 09:38:52 #69
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12995574
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 04:17 schreef California het volgende:
Er wil toch ook niemand een Godfather part IV, met Leonardo DiCaprio?
Waarom niet? Als FFC het regiseert lijkt het me top. Bovendien is Leo een erg goede acteur.
  zondag 11 januari 2004 @ 11:21:45 #70
4180 Hare
Come fly with me!
pi_16147945
quote:
Bruce Willis Still Working on Die Hard 4
Source: USA Today Friday, January 9, 2004

USA Today chatted with Bruce Willis, who is gearing up to star in Hostage, about the possibility of another Die Hard film. He says he still plans to revisit the role of tough cop John McClane in Die Hard 4. "We're working on it. Fox wants to do it. I want to do it. It depends on the script," says Willis.

He doesn't go as far as saying that the project, which would be the first Die Hard movie since 1995, is a done deal. "After the first Die Hard, I said I wasn't going to do any more Die Hards, and I did two more. So I don't make predictions anymore. If they get the script right and it seems like an interesting story..."

He adds that "It's hard today to do. The whole Die Hard trilogy so far has been based on some element of terrorism, and it's difficult in today's world to do stories that fictionally portray terrorism."

Die Hard; the search for Osama
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')