quote:Dus geen Die Hard 4, The Jackal 7 of Striking Distance 2. Alleen maar drama. Zal mij benieuwen. Trouwens. Was Willis in Unbreakable ook niet het slachtoffer van terrorisme?
Bruce Willis: No More Bullets And BombsActor Bruce Willis is so shocked by recent attacks on America, he's sworn never to play an action hero again. The brooding star, known for fighting bad guys in the Die Hard films, has greatly enjoyed the new seriousness he's reached in M. Night Shyamalan's hit movies The Sixth Sense and Unbreakable. He says, "I'm not an action hero anymore, and I think it would be inappropriate for me to compare anything that happens in Hollywood and the entertainment industry to the tragic loss of life on September 11th. I know people who died in that tragedy. It's impossible to wrap your mind around what happened there. What happens in Hollywood isn't real - it's about diversion. What I'm trying to do is just entertain people. I'm proud to be an entertainer." bron: www.imdb.com
Pardon: Arnold Schwarzen(n)egger en Sylvester Stal(l)one bedoel ik.
quote:Niks aan de hand, de A-team komt weer bij elkaar !
Op zondag 14 oktober 2001 08:44 schreef IllOgical het volgende:
*panic* Oh nee! De wereld is verloren! Geen Bruce Willis als actieheld meer! Wie kunnen we dan bellen als er stront aan de knikker is! Aaaaaah....
quote:Pfew.. dat scheelt... FOOL!
Op zondag 14 oktober 2001 08:45 schreef defender het volgende:[..]
Niks aan de hand, de A-team komt weer bij elkaar !
quote:Hmmm, Sly denkt na over Rambo 4 en Arnold speelt er weer een in the Sixth Day, T3 True Lies 2 en Collateral Damage.
Op zondag 14 oktober 2001 04:55 schreef Kielef het volgende:
Hebben Arnold en Sly ook gedaan
quote:Ach, als de wereld weer wat tot rust komt komen oude behoeftes en vaardigheden weer boven. Kan 5 jaar duren, of misschien nog wel langer, maar de rol ligt hem goed - en hij kan niet veel anders...
Omstreeks donderdag 11 oktober 2001 deed Bruce Willis het volgende:
Actor Bruce Willis is so shocked by recent attacks on America, he's sworn never to play an action hero again.
Ik zei expres: "als de wereld weer tot rust komt", want voor het zelfde geld eindigen we allemaal in een Mad Max scenario, en dan moet ie plaats maken voor Mel Gibson..
quote:ghostbusters!!
Op zondag 14 oktober 2001 08:44 schreef IllOgical het volgende:
*panic* Oh nee! De wereld is verloren! Geen Bruce Willis als actieheld meer! Wie kunnen we dan bellen als er stront aan de knikker is! Aaaaaah....
quote:Kan niet, Hanibal is dood...
Op zondag 14 oktober 2001 08:45 schreef defender het volgende:[..]
Niks aan de hand, de A-team komt weer bij elkaar !
quote:... en ik maar denken dat ie kanibaal was geworden.
Kan niet, Hanibal is dood...
quote:Dan komt Bruce Willis na een tijd van "bezinning" ook wel weer terug hè?
Op zondag 14 oktober 2001 12:50 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hmmm, Sly denkt na over Rambo 4 en Arnold speelt er weer een in the Sixth Day, T3 True Lies 2 en Collateral Damage.
quote:Hm.
Op zondag 14 oktober 2001 20:04 schreef Actif het volgende:
Dan hebben we een Armageddon
Ok we're doomed.
quote:Bukken.
Op zondag 14 oktober 2001 19:47 schreef =HellFire= het volgende:
Wat als er nu een meteoriet ter grootte van Texas op de aarde af komt?
quote:Hoe zit het met die raketschildplannen van bush?
Op zondag 14 oktober 2001 22:09 schreef tong80 het volgende:[..]
Bukken.
quote:Raketschildpadden ?
Op zondag 14 oktober 2001 22:23 schreef Chlamydia het volgende:Hoe zit het met die raketschildplannen van bush?
Die hoeven niet te bukken hoor.
quote:Misschien dat ze met die lasers nog net snel een boodschap op die meteoor kunnen branden.. Keep Away!!! of iets anders toepasselijks...
Op zondag 14 oktober 2001 22:23 schreef Chlamydia het volgende:[..]
Hoe zit het met die raketschildplannen van bush?
Alle kernwapens in de wereld kunnen een meteoor nog amper van baan doen veranderen, tenzij je al héél ver weg begint.
quote:Een slordige miljard kiloton radioactief speelgoed blaast een eindje weg hoor...
Op zondag 14 oktober 2001 23:18 schreef Ettepet het volgende:[..]
Misschien dat ze met die lasers nog net snel een boodschap op die meteoor kunnen branden.. Keep Away!!! of iets anders toepasselijks...
Alle kernwapens in de wereld kunnen een meteoor nog amper van baan doen veranderen, tenzij je al héél ver weg begint.
quote:Zelfs je schoonmoeder?
Op zondag 14 oktober 2001 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Een slordige miljard kiloton radioactief speelgoed blaast een eindje weg hoor...
quote:Een meteoor ter grootte van de staat Texas komt dan neer op 1 kg springstof op 50-100 ton ijs en steen. Zonder Bruce Willis' geniale inzichten of miljoenen kilometers afstand wordt dat dus een fiasco.
Op zondag 14 oktober 2001 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Een slordige miljard kiloton radioactief speelgoed blaast een eindje weg hoor...
Of er een miljard kiloton aan wapens op de aarde is, of is geweest wens ik overigens te betwijfelen. Ik denk eerder een factor 10 minder, niet alle kernwapens zijn 100 megaton exemplaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |