Ja, eindelijk een snelle verhaallijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:22 schreef LeBeau het volgende:
Oh jee Aaron en Alison! Daar komt de aap uit de mouw!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:44 schreef OnaNia het volgende:
Wat is Rosanna toch een vervelend mokkel.
Ik denk dat je door het feit dat je je dat afvraagt zelf het antwoord wel al weet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Questione: Is er nou echt bewijs gekomen dat Simon dood is, of is het weer allemaal vaag ende onzeker en kan 'ie dus nog wel weer eens opduiken?
Okquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:37 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ik denk dat je door het feit dat je je dat afvraagt zelf het antwoord wel al weet.
Nou weet ik zeker dat ik bij je durf te crashen, een mede ATWT-kijkerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:12 schreef imago het volgende:
Lang lang geleden, toen Lily nog door een andere actrice werd gespeeld, was er iets waardoor ze toch een groot litteken op d'r wang kreeg? Wat was dat ook alweer? Ik weet nog dat ze toen de hele tijd dat litteken had en later lieten ze dat een beetje vervagen en toen was er opeens een nieuwe actrice en was het litteken helemaal vergeten.
als je tijd hebt... http://www.rtl.nl/soaps/astheworldturns/maart2004.xmlquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:12 schreef imago het volgende:
Lang lang geleden, toen Lily nog door een andere actrice werd gespeeld, was er iets waardoor ze toch een groot litteken op d'r wang kreeg? Wat was dat ook alweer? Ik weet nog dat ze toen de hele tijd dat litteken had en later lieten ze dat een beetje vervagen en toen was er opeens een nieuwe actrice en was het litteken helemaal vergeten.
Ik ook nietquote:
Lily had dat litteken in Montega opgelopen... door een guerillastrijder in haar gezicht gesneden (ze werd toen wel door deze actriice gespeeld hoor!) Ze is op een gegeven moment gevlucht..ze kon de spanning niet aan van het leven met dat litteken en is in Malta beland..bij Damian..die heeft haar toen opgeknapt..daarom noemde hij haar ook zijn "gewonde vogeltje"...ze zijn toen samen teruggekomen naar Oakdale..Lily met haar mooie gezichtje en met een man !!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:12 schreef imago het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat we nu weer zo'n ouderwetse ATWT lijn krijgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Uiteraard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en natuurlijk komt Chris er ooit achter, anders zou het toch geen soap zijn...![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:27 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Uiteraard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Jammer alleen datquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:30 schreef La_Guiri het volgende:
Ik wil niet dat Aaron en Alison gaan trouwen, ik vind haar leuker met Chris.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Tja, Chris zal...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:28 schreef La_Guiri het volgende:
Wat stom! Ik kijk nooit spoilers, maar nu dus wel... Jammer hoor, maar dat zat er ook wel aan te komen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze keer niet kijken hoor!
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Of gewoon extensies...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het haar van Carly lijkt wel nóg langer
Wat smeert ze er in? Pokon?
Neah joh, das ouderwets!quote:
Dat was precies mijn reactie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar komt dat lange haar van Carly ineens vandaan?
"The daily life of Barbar"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:47 schreef OnaNia het volgende:
Barbara moet een spinoff! The Barbara Ryan show!
Asjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:47 schreef OnaNia het volgende:
Barbara moet een spinoff! The Barbara Ryan show!
Zie het positief, geef d'r een spinoff en laat 'r uit ATWT verdwijnen! Naar die spinoff hoef je niet te kijken!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:20 schreef Smittend het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zegIk vind d'r vreselijk....ze is al net zo erg als James
en Paul begint nu ook al op zijn vader te lijken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |