Vanmiddag weer een kansquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het de hele week al niet kunnen zien
Welkomquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:12 schreef Ladyxima het volgende:
Hoi, nieuw in dit topicMaar echt atwt fan
Barbara leek vandaag zelfs menselijk joh, toen ze het over dat eenzaam zijn had... hahaha. Jennifer ontpopt zich als een enorme bitch, en Alison is jaloers. En Chris is gewoon lekker![]()
En ik ben vrij vanmiddag, dus dat treftquote:
heb je even?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:35 schreef Chara het volgende:
hoe is het eigenlijk afgelopen toen Dusty erachter kwam dat hij afgeluisterd werd door dat apparatuur van Paul?
Hee dank je welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:37 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
heb je even?![]()
Dusty en Molly zoeken busje waar de ontvanger in zou zitten (zoiets) Henry sluit ze op, het is warm...Molly faked hyperventilatie (zoiets) en doet haar bloesje uit... Ze worden weggesleept, ze zoenen (moest toen ff naar boven, dus weet niet of ze meer hebben gedaan dan dat) komen terecht op het politiebureau. Ondertussen is Rose bij Paul, Paul biecht op dat hij ze heeft afgeluisterd, dan komen er van die ellenlange gesprekken tussen hun
dat Paul nog van haar houdt enzo, en Rose wil dat Paul zn excuses aanbiedt aan Dusty, dus gaan ze naar Java Underground, waar Molly en Dusty dus niet meer zijn, en dan gaan ze naar de plek waar het busje stond... eh. Zoiets. Beetje duidelijk?
![]()
Wat is Chris Hughes toch lekkerquote:Op maandag 30 mei 2005 12:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat zijn Katie en Alison toch mooie dames![]()
Ja heel vaag maar het is net of die Bonnie enzo allemaal in een cirkeltje leven daar in Oakdalequote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:38 schreef DarkElf het volgende:
ze worden ook (bijna) altijd verliefd op elkaar en niet op een blank iemand.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:55 schreef flubub het volgende:
Idd..die lach van rosanna..ik vind haar best leuk hoor..maar hoe ze lacht is echt tenenkrommend
Dus in een soap moeten alle negers maar in een cirkeltje leven ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:04 schreef KWAKje het volgende:
simon leeft!! ik zag hem zojuistJa haha de acteur die Simon speelt is niet doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...ons niet zo voor de gek houden he !
acteur? hoezo acteur?quote:Ja haha de acteur die Simon speelt is niet dood ..ons niet zo voor de gek houden he !
Nee hoor, ik kijk iedere dag.quote:
Of je neemt 1 van de 2 op, kun je het allebei zien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:11 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Craig
Craig
Craig
![]()
Hoe hij dan weer gister deed tegen Carly.... maar het is nu zeker wel leuk ja! Alleen jammer dat ik ook DooL volg en dan altijd moet kiezen of een beetje moet heen en weer zappen
vooral van Katie en Alisonquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef Snake2005 het volgende:
Vinden jullie het leuk alsk dagelijks screens van ATWT plaats?
Dan maak ik ze dagelijks
quote:Op donderdag 9 juni 2005 07:02 schreef DarkElf het volgende:
zouden er problemen komen omdat ze geen condooms hadden?net goed, dat leert die zeikerd chris wel ook eens aan zijn meissie te denken
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef rena het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijkLaat haar zwanger zijn
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:37 schreef Sage het volgende:
Ik ben echt heel blij dat Simon niet dood is![]()
![]()
Samen met Kathy is is t zo'n schattig stel
nee man mike is veel leuker.quote:
Misschien heeft ze ook koorts net als Katie en denkt ze dat Mike Simon isquote:
Nope. Ik kijk het al sinds mijn middelbare schooltijd. Ondertussen al zo'n ruim 15 jaar denk ik. Niet dagelijks en dat is ook niet echt nodig qua tempo, maar als ik thuis ben en eraan denk zet ik het altijd wel aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |