das iig beter nieuws dan 'ik heb per ongeluk gepulsedquote:Op maandag 30 mei 2005 12:16 schreef woutabest het volgende:
[..]
neen.
ik heb alleen niet zo heel erg veel voor de megapuls.(= 17k
)
sorry hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 12:20 schreef GotC het volgende:
[..]
das iig beter nieuws dan 'ik heb per ongeluk gepulsed'
Ik zit inmiddels op de 1,36 miljoen keys![]()
en je pc doet het weer?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:20 schreef GotC het volgende:
[..]
das iig beter nieuws dan 'ik heb per ongeluk gepulsed'
Ik zit inmiddels op de 1,36 miljoen keys![]()
Je leestekens, wat doe je?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:02 schreef B_BOY het volgende:
ik weet niet op hoeveel k ik zit. maarja ik ben niet thuis dus kan het niet checke. wat gvd wel klote is. is dat ik het hier op school niet kan instaleren werd er gelijk afgeflikkerd en ik kreeg ruzie met de systeembeheerder (lees n00b) dusja dat werkte niet. maarja ik ben de laatste tijd wat minder productief. heb het nogal druk met andere dingen. 1 goed punt ik heb 2 betogen moeten schrijven voor nederlands van ieder 600 woorden. en die moet ik ook nog uitgaan typen. dus dat is weer een 6000 keys denk ik.
nou ben ik benieuwdquote:Op maandag 30 mei 2005 15:39 schreef R-Mon het volgende:
...
Ik had wat geschreven over de FaD stampede, dat het topic vol was en dat ik een nieuwe geopend had. Toen kwam Slar echter met het bericht dat de DIG-mods helemaal niets van *toestemming voor het topic* wisten. Daarom heb ik het maar weer weggehaald omdat ik jullie natuurlijk niet met een dood topic blij wil maken.quote:
Goede teamspirit daarquote:Op maandag 30 mei 2005 16:27 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik had wat geschreven over de FaD stampede, dat het topic vol was en dat ik een nieuwe geopend had. Toen kwam Slar echter met het bericht dat de DIG-mods helemaal niets van *toestemming voor het topic* wisten. Daarom heb ik het maar weer weggehaald omdat ik jullie natuurlijk niet met een dood topic blij wil maken.
Afijn, topic loopt gewoon nog, Doe mee met het Fok! stampede team deel 2![]()
Hier ook tochquote:
Winning Eleven 8 International is een voetbalspel... Als je het met je toetsenbord speelt is dat érg goed voor je keys-aantal kan ik je zeggen...quote:
Ik moet dan stiekem altijd een beetje lachenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:42 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Hier ook tochAlleen pulst er wel eens iemand per ongeluk
kijk naar de plek waar me avatar staat. en welke naam zie je dan. idd B_BOY zegt genoeg lijkt me.quote:
Br33Z@h BOY??quote:Op maandag 30 mei 2005 18:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kijk naar de plek waar me avatar staat. en welke naam zie je dan. idd B_BOY zegt genoeg lijkt me.
De hoofdletterregeling is gewoon van de baan?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej gewoon B_BOY maar dat staat voor niet kunnen typen.
die kende ik nog niet, dus ook al is hij niet van de baan toepassen kan ik nietquote:Op maandag 30 mei 2005 19:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De hoofdletterregeling is gewoon van de baan?
Oeh, engquote:Op maandag 30 mei 2005 19:37 schreef Zebbie het volgende:
spaart stiekem een mini bommetje op op de game-pc![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |