GVD!!! Heb ik weer!
Toen ik mn rijbewijs haalde mocht ik meteen in de auto (mercedes) van mn pa rijden. Drie uur later kon een takelwagen de auto ergens in Rotterdam ophalen omdat de startonsteker het had begeven. Deze bleek na controle al langere tijd beschadigd te zijn en ik had gewoon de pech dat die het bij mij had begeven. Flinke woordenwisseling toendertijd gehad en uiteindelijk mijn gelijk gekregen nadat de garage had uitgelegd dat ik er niks aan kon doen.
Een maand gelee, ik parkeer een mercedes in de garage, mn pa zegt dat die goed staat, hij de garagedeur dichtdoen en *KLAP*
Raakt de garagedeur nog net de kofferbak
Ik: Lul, zeg dan dat die verder naar voor moest
![]()
Pa: Ja, sorry...
Vandaag: Zomerse dag, ik met een andere mercedes erop uit met open dag. Dak open doen en rondscheuren. Ik rijd ff naar de mac met een maat van mij wilt het dak niet meer helemaal dicht. Één van de ramen die ff open moet tijdens het dak dicht gaat opeens niet open. Het dak kan daardoor niet dicht. Het zit eenmaal in de handeling van dak dichtdoen dat de ramen ff open moeten.
GVD!
Ik de mac overslaan, zo snel mogelijk naar huis rijden om te kijken of mn ma het ook niet dicht krijgt. Lukt haar ook niet. Ik naar de dealer rijden zodat zij ff kunnen kijken. Ja hoor, raam kapot (mechanisme). Dit kan een leuke rekening woorden, aangezien de bekleding bij de deur eruit moet om bij de bekabeling te komen.
Ik kan nou niet eens ÉÉN keer autorijden zonder dat die TERINGmercedessen er mee op bepaalde fronten uitscheiden!
Ik vind het leuke auto's, maar dit vind ik dus KUT!
Btw, ze zijn 10 jaar oud. Maar ik heb de pech dat hun ouderdomsmankementen steeds opkomen als ik rijd
Ga niet offtopic met deze klote reactie --> Verkapt mercedesrij topic, dit is serieus en niet om te pimpen