reageer dan nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:37 schreef Mute_Me het volgende:
je mag die van mij overnemen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor een lief prijsje van ¤850,-![]()
![]()
eh hij heeft vering, schijfremmen, en op de achteras zit een beetje roest.quote:
nouja erg goedkoop vind ik hem ook niet, als je geod zoek heb je een nieuwe vrij goede voor die prijs hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:42 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
eh hij heeft vering, schijfremmen, en op de achteras zit een beetje roest.
en de prijs is ook niet hoog..
In plaats dat hij nou een budget geeft..
Nee, geen vering.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:09 schreef kokos het volgende:
Conflict !. Heb je foto's? Heb je achtervering?
Weet ik, dat ip adres moet gewijzigd worden het is nu ff www.vok.nl.nuquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:46 schreef kokos het volgende:
Ha, nouja ik regel er hier eentje wel lokaal dan.
je link naar VokVorum doet het niet
Sorry hoor, maar zorg dan iig dat je fiets er goed bij staat. Je ketting is te slap en dit zijn wel een b-merk remmen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:42 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
eh hij heeft vering, schijfremmen, en op de achteras zit een beetje roest.
en de prijs is ook niet hoog..
In plaats dat hij nou een budget geeft..
pfff....schijfremmen, veringen, vrage voor een laag prijsje en dan niet eens een fiets zelf willen ophalen..quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zorg dan iig dat je fiets er goed bij staat. Je ketting is te slap en dit zijn wel een b-merk remmen.
@TS: ik heb zelf een fiets met schijremmen, ik wil je dit afraden gezien de vele problemen die ik er mee heb gehad. Het remt fantastisch, alleen al vanwege de remmen zou ik mijn fiets wel kwijt willen.
Oke oke, foto danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:31 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
pfff....schijfremmen, veringen, vrage voor een laag prijsje en dan niet eens een fiets zelf willen ophalen..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |