Ik ken het niet (quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan mijn slechte smaak liggen, maar dat vind ik dus nu al het grootste kutnummer van 2005.
Vieze Freddiejjjjquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik drink tot de modderfokking fles leeg isIk ken een zin uit dat walgelijke liedje
![]()
Met mij vrijenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:03 schreef babette21 het volgende:
Verdomme, heb ik vakantie, word ik om 8.30 uur wakken....
wat moet ik met al die vrije tijd???
quote:
goh jullie zitten wel op één lijn...quote:
fijn Diz!!quote:Goedemorgen allemaal, ik ben erg vrolijk na een rotperiode die ik gelukkig heb afgesloten
geen idee, ben hier ook al 'n tijdje niet geweest...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:06 schreef Dizer het volgende:
Tijd geleden dat ik hier was, hoe is het hier?
Moppiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:08 schreef babette21 het volgende:
oh Dizertje hier, dat is wel lekker wakker worden....
[..]
[..]
goh jullie zitten wel op één lijn...
maar 't zonnetje schijnt zo lekker en ik ben nog te duf voor sex...
[..]
fijn Diz!!rotperiodes zijn waardeloos.....
Zie vorige post.. ben aan het werk...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee, ben hier ook al 'n tijdje niet geweest...
ben je vrij vandaag??
Idem, goed te horen dat het beter met je gaat. Ik lach me sufquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:04 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik ben erg vrolijk na een rotperiode die ik gelukkig heb afgesloten
ik heb geen tuin.... en vanavond heb ik een etentjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:11 schreef Dizer het volgende:
Zie vorige post.. ben aan het werk...
Gaan we dan vanavond vrijen, buiten in de tuin
Nou op balkon dan, als het etentje voorbij isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb geen tuin.... en vanavond heb ik een etentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |