Die heb ik wel gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef PeRi het volgende:
Tom! Je hebt vast wel Jeux d'enfants gezien? Die MOET je echt zien, iedereen trouwens.
Die vond ik echt gruwelijk saai.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:09 schreef PeRi het volgende:
Ik wil film kijken nu.
Heb deze nog liggen: Edi op aanraden van Duiveltja. Ben benieuwd!
The Corlor Puprle en PI zijn echt vet! En Lost in translation ook! Maar ik heb nu ook hetzelfde bij Scarlett als Nicole Kidmanquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Cidade de Deus.
Todo Sobre Mi Madre.
La Vie rêvée des anges.
Pi.
Fargo.
House Of Sand And Fog.
Lost In Translation.
The Color Purple.
En dat ziet er goed uit, Bupa. Die wordt ook genoteerd.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Garden State.
Amélie.
Être Et Avoir.
The station agent.
Big Fish.
La Mala Educación.
Un Long dimanche..
Max.
Amen.
Elephant.
Heb je iets tegen gruwelijk lekkere actrices ofzo?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:11 schreef PeRi het volgende:
The Corlor Puprle en PI zijn echt vet! En Lost in translation ook! Maar ik heb nu ook hetzelfde bij Scarlett als Nicole Kidman
Ohh en A love song for Bobby Long! Die moeten jullie ook zien!
Gruwelijk lekker, niet echt neequote:Op donderdag 26 mei 2005 20:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je iets tegen gruwelijk lekkere actrices ofzo?.
Hij was vorige week vrijdag op tv.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dat ziet er goed uit, Bupa. Die wordt ook genoteerd.
De doorgestreepte heb ik NIET gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:12 schreef PeRi het volgende:
Ja waarom streep je ze door? Welke heb je gezien en welke niet?
Dat soort films zijn altijd moeilijk om te huren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
Hij was vorige week vrijdag op tv.
Zo'n "nederland 3-vrijdag-avond-film"
Maar ik vond hem echt verdacht goed.![]()
Kijk ik de dag erna op imdb. com.... 8.4/10![]()
![]()
Uitrusten voor je examens.... op vrijdagavondquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat soort films zijn altijd moeilijk om te huren..
Maar ik heb 'm toen niet gekeken omdat ik wou uitrusten voor m'n examens.. Heb ik nu dus alweer spijt van.
.
Zeker vanwege ene Caro Lenssen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef Svensational het volgende:
Vorige week was Stille Nacht op tv. Mooie film.Maar aangezien ik em goed vond, zal de rest em wel bagger vinden
!
Hahah, okay, veel plezier met Mala Educacion dan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef PeRi het volgende:
Ik ga! Ik wil La Mala Educacíon kijken
Jullie hebben gezorgd dat ik geen zin heb om teleurgesteld te worden in Edi.
Die hebben wij hier op DVD. Maar of ik em gezien heb weet ik niet zo gauwquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een keer op vrijdagavond Vie rêvée des anges op Nederland 3 gezien. Fantastische film.. Heel indringend verhaal over 2 vriendinnen die uit elkaar groeien.
Die is ook metquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
Die hebben wij hier op DVD. Maar of ik em gezien heb weet ik niet zo gauw
Wat ik ook een mooie film vond: L'auberge Espagnole
Jaaaaaaa die was leuk! Die is echt grappig! Ik heb me dood zitten lachen toen ik die keek. Met Audreyquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die hebben wij hier op DVD. Maar of ik em gezien heb weet ik niet zo gauw
Wat ik ook een mooie film vond: L'auberge Espagnole
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |