ow, wist niet dat treinen zo laat nog reden, das wel relaxed danquote:Op maandag 13 juni 2005 14:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je kunt om 0:50, 1:10 en 1:30 ook gewoon de trein naar Arnhem pakken.
echt beter, thnx voor de infoquote:Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Extra treinen vanwege Fields of Rock. Meer informatie staat op de FoR site en die van de NS onder concerten en evenementen.
Als maar niet alle 40.000 mensen op Rammstein blijven wachtenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:38 schreef Anton het volgende:
Hmm, het schema is niet echt handig nee... Gorefest samen met Slayeren Machinehead en Soulfly (deels) samen met Black Sabbath
Maar met 40.000+ bezoekers is het wel weer een volle bak...en een ramp om 's nachts weer met de auto terug te komen, ik weet nog hoe het ging met de eerste Fields of Rock.
Van die eerste baal ik vooral. Soulfly kan ik wel missen en een stukje Machine Head ook wel. Maar Gorefest of Slayer, of van allebei een deel, dat is wel erg kut. Als ze gewoon Arch Enemy hadden vervangen, zonder het programma om te gooien, had ik tijdens Velvet Revolver/Audioslave gewoon Gorefest kunnen kijken.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:38 schreef Anton het volgende:
Hmm, het schema is niet echt handig nee... Gorefest samen met Slayeren Machinehead en Soulfly (deels) samen met Black Sabbath
Relax joh, lekker met Alice In Chains Unplugged en een biertje op de achterbank bijkomen en nagenieten in de file....quote:Op maandag 13 juni 2005 14:38 schreef Anton het volgende:
en een ramp om 's nachts weer met de auto terug te komen, ik weet nog hoe het ging met de eerste Fields of Rock.
Gelukkig heb ik Gorefest al gezien op Dynamo (daar waren ze erg vet!), maar het was inderdaad beter als ze tijdens velvet revolver/audioslave stonden.. die bands boeien me echt niets.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Van die eerste baal ik vooral. Soulfly kan ik wel missen en een stukje Machine Head ook wel. Maar Gorefest of Slayer, of van allebei een deel, dat is wel erg kut. Als ze gewoon Arch Enemy hadden vervangen, zonder het programma om te gooien, had ik tijdens Velvet Revolver/Audioslave gewoon Gorefest kunnen kijken.
Ik ben de bobquote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Relax joh, lekker met Alice In Chains Unplugged en een biertje op de achterbank bijkomen en nagenieten in de file....![]()
Wij zijn toen prima weggekomen met het verkeerquote:Op maandag 13 juni 2005 14:38 schreef Anton het volgende:
Maar met 40.000+ bezoekers is het wel weer een volle bak...en een ramp om 's nachts weer met de auto terug te komen, ik weet nog hoe het ging met de eerste Fields of Rock.
waarom ga je daar dan heen?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En nagenieten doe ik in 'Rockcafe Backstage". En daarna ga ik naar "Moulin Rouge", maar dat lijkt me stukken minder gezellig.
Das dom lullig.....quote:
Omdat daar bier is, en onder bruggen vind je zelden een bar. Je moet iets tot de NS weer eens aan het werk gaat.quote:
Gaat er geen nachttrein jouw richting op dan? Ik heb het 1 keer gedaan, wachten tot de 1e trein ging rijden en aangezien ze op zondag ook nog later beginnen te rijden dan doordeweeks kan ik je vertellen dat dat behoorlijk kut isquote:Op maandag 13 juni 2005 15:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Omdat daar bier is, en onder bruggen vind je zelden een bar. Je moet iets tot de NS weer eens aan het werk gaat.
Mja, de laatste keer dat ik slayer gezien heb vond ik ze ook niet echt geweldig meer, steeds langere pauzes tussen de nummers, het liep gewoon niet lekker. Ik denk dat ik lekker voor Gorefest kiesquote:Op maandag 13 juni 2005 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb Gorefest nog nooit gezien. Slayer nu 3 keer. Toch blijft het een lastige keuze, het is en blijft Slayer. Ik zie wel.
Was dat vorig jaar op Dynamo? Toen stond ik gewoon kapot te ergeren aan het geneuzel over D-Day, en hoe geweldig Amerika is enzo. Ik heb me dan ook voorgenomen om direct naar Gorefest te lopen als er weer zo'n opmerking komt.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:05 schreef Anton het volgende:
[..]
Mja, de laatste keer dat ik slayer gezien heb vond ik ze ook niet echt geweldig meer, steeds langere pauzes tussen de nummers, het liep gewoon niet lekker. Ik denk dat ik lekker voor Gorefest kies
Dat schiet inderdaad niet op neequote:Op maandag 13 juni 2005 15:22 schreef Dr_Morreau het volgende:
Zin an!!!!![]()
Alleen 1 ding hoop ik dat ze beter geregeld hebben dan vorig jaar: de muntverkoop....
Vorig jaar hadden ze drie hokjes of zo, voor tig duizenden zuiplappenStonden er dus even veel mensen voor zo een hokje als voor de gemiddelde mainstage
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |