abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juni 2005 @ 13:17:32 #176
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_27884573
Tsja, camping kan ook. In de kroeg is het vast ook gezellig.

Ik heb nog wel een manier bedacht om thuis te kunnen komen. Maar men vond het teveel gedoe om met de trein naar Utrecht te gaan, dan door naar Amsterdam om vanuit Amsterdam met de nachtbus naar Alkmaar te gaan en daar een taxi naar Schagen te pakken.

Nou ja, dan maar op de eerste trein wachten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 13 juni 2005 @ 13:35:18 #177
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_27885282
Ingewikkeld programma. Velvet revolver hoef ik alvast niet te zien, dat wordt gewoon even loos zuipen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_27886291
In het begin dan gaat het nog wel, dan vallen er geen bands samen die ik heeeel graag wil zien, maar later op de dag dus wel Naja, ligt ook aan me vriend waar we heen gaan he, misschien wil hij wel iets heel anders zien dan ik

En zou wel beter zijn als het mooi weer is ja

Ik blijf overnachten in Arnhem, en kan dan gewoon met de nachtbus daarheen, dus das wel relaxed
  maandag 13 juni 2005 @ 14:22:52 #179
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_27887132
Je kunt om 0:50, 1:10 en 1:30 ook gewoon de trein naar Arnhem pakken.
pi_27887161
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je kunt om 0:50, 1:10 en 1:30 ook gewoon de trein naar Arnhem pakken.
ow, wist niet dat treinen zo laat nog reden, das wel relaxed dan
  maandag 13 juni 2005 @ 14:24:40 #181
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_27887194
Extra treinen vanwege Fields of Rock. Meer informatie staat op de FoR site en die van de NS onder concerten en evenementen.
pi_27887589
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Extra treinen vanwege Fields of Rock. Meer informatie staat op de FoR site en die van de NS onder concerten en evenementen.
echt beter, thnx voor de info
  maandag 13 juni 2005 @ 14:38:13 #183
33 Anton
A flower?
pi_27887726
Hmm, het schema is niet echt handig nee... Gorefest samen met Slayer en Machinehead en Soulfly (deels) samen met Black Sabbath

Maar met 40.000+ bezoekers is het wel weer een volle bak... en een ramp om 's nachts weer met de auto terug te komen, ik weet nog hoe het ging met de eerste Fields of Rock.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_27887770
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:38 schreef Anton het volgende:
Hmm, het schema is niet echt handig nee... Gorefest samen met Slayer en Machinehead en Soulfly (deels) samen met Black Sabbath

Maar met 40.000+ bezoekers is het wel weer een volle bak... en een ramp om 's nachts weer met de auto terug te komen, ik weet nog hoe het ging met de eerste Fields of Rock.
Als maar niet alle 40.000 mensen op Rammstein blijven wachten
  maandag 13 juni 2005 @ 14:44:00 #185
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_27887958
quote:
Van die eerste baal ik vooral. Soulfly kan ik wel missen en een stukje Machine Head ook wel. Maar Gorefest of Slayer, of van allebei een deel, dat is wel erg kut. Als ze gewoon Arch Enemy hadden vervangen, zonder het programma om te gooien, had ik tijdens Velvet Revolver/Audioslave gewoon Gorefest kunnen kijken.
pi_27888042
quote:
en een ramp om 's nachts weer met de auto terug te komen, ik weet nog hoe het ging met de eerste Fields of Rock.
Relax joh, lekker met Alice In Chains Unplugged en een biertje op de achterbank bijkomen en nagenieten in de file....
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 13 juni 2005 @ 14:48:53 #187
33 Anton
A flower?
pi_27888130
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Van die eerste baal ik vooral. Soulfly kan ik wel missen en een stukje Machine Head ook wel. Maar Gorefest of Slayer, of van allebei een deel, dat is wel erg kut. Als ze gewoon Arch Enemy hadden vervangen, zonder het programma om te gooien, had ik tijdens Velvet Revolver/Audioslave gewoon Gorefest kunnen kijken.
Gelukkig heb ik Gorefest al gezien op Dynamo (daar waren ze erg vet!), maar het was inderdaad beter als ze tijdens velvet revolver/audioslave stonden.. die bands boeien me echt niets.
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Relax joh, lekker met Alice In Chains Unplugged en een biertje op de achterbank bijkomen en nagenieten in de file....
Ik ben de bob
(Ik scrobbel ook audio)
  maandag 13 juni 2005 @ 14:57:48 #188
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_27888433
quote:

Wij zijn toen prima weggekomen met het verkeer
Misschien scheelde het dat we de auto niet teveel in de beurt van het festivalterrein hadden staan, maar gewoon in een achterafstraatje.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 13 juni 2005 @ 14:58:26 #189
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_27888453
Ik heb Gorefest nog nooit gezien. Slayer nu 3 keer. Toch blijft het een lastige keuze, het is en blijft Slayer. Ik zie wel. En nagenieten doe ik in 'Rockcafe Backstage". En daarna ga ik naar "Moulin Rouge", maar dat lijkt me stukken minder gezellig.
pi_27888492
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En nagenieten doe ik in 'Rockcafe Backstage". En daarna ga ik naar "Moulin Rouge", maar dat lijkt me stukken minder gezellig.
waarom ga je daar dan heen?
pi_27888518
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:48 schreef Anton het volgende:
Ik ben de bob
Das dom lullig.....
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 13 juni 2005 @ 15:01:04 #192
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_27888548
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

waarom ga je daar dan heen?
Omdat daar bier is, en onder bruggen vind je zelden een bar. Je moet iets tot de NS weer eens aan het werk gaat.
pi_27888587
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Omdat daar bier is, en onder bruggen vind je zelden een bar. Je moet iets tot de NS weer eens aan het werk gaat.
Gaat er geen nachttrein jouw richting op dan? Ik heb het 1 keer gedaan, wachten tot de 1e trein ging rijden en aangezien ze op zondag ook nog later beginnen te rijden dan doordeweeks kan ik je vertellen dat dat behoorlijk kut is
  maandag 13 juni 2005 @ 15:05:51 #194
33 Anton
A flower?
pi_27888725
quote:
Op maandag 13 juni 2005 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb Gorefest nog nooit gezien. Slayer nu 3 keer. Toch blijft het een lastige keuze, het is en blijft Slayer. Ik zie wel.
Mja, de laatste keer dat ik slayer gezien heb vond ik ze ook niet echt geweldig meer, steeds langere pauzes tussen de nummers, het liep gewoon niet lekker. Ik denk dat ik lekker voor Gorefest kies
(Ik scrobbel ook audio)
  maandag 13 juni 2005 @ 15:06:01 #195
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_27888737
Nee, er rijdt pas om 7:50 een trein hierheen. Maar ik heb het ook al eens in Den Bosch gedaan, eind november. Toen gingen we op maandag naar huis, dus vroeger, maar stonden we om 2:00 al op straat.

Ach, comfortabel is anders, maar met gezellige mensen overleef je het wel.
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:05 schreef Anton het volgende:

[..]

Mja, de laatste keer dat ik slayer gezien heb vond ik ze ook niet echt geweldig meer, steeds langere pauzes tussen de nummers, het liep gewoon niet lekker. Ik denk dat ik lekker voor Gorefest kies
Was dat vorig jaar op Dynamo? Toen stond ik gewoon kapot te ergeren aan het geneuzel over D-Day, en hoe geweldig Amerika is enzo. Ik heb me dan ook voorgenomen om direct naar Gorefest te lopen als er weer zo'n opmerking komt.
  maandag 13 juni 2005 @ 15:10:11 #196
33 Anton
A flower?
pi_27888872
Ja, dat was idd op Dynamo vorig jaar. En op Ozzfest een aantal jaar terug hadden ze ook zoiets (de lange pauzes dan, geen gelul gelukkig). Gelukkig heb ik ze daarna op Graspop wel een veel betere show zien geven. Maar inderdaad, als ze over de superioriteit van amerika beginnen ga ik ze uitfluiten (als ik dan nog niet voor het andere podium sta).
(Ik scrobbel ook audio)
  maandag 13 juni 2005 @ 15:15:06 #197
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_27889058
Op Graspop in 2002 waren ze inderdaad erg goed. Op Ozzfest vond ik ze ook erg goed, ik heb met toen niet geërgerd aan lange pauzes. Maar ik had zelf ook wel even tijd nodig om bij te komen tussen de nummers door, het was toen ook al vrij warm in de pit.

Nou ja, ik slaap er nog 5 nachtjes over, en zie zaterdag wel wat ik doe.
pi_27889313
Zin an!!!!

Alleen 1 ding hoop ik dat ze beter geregeld hebben dan vorig jaar: de muntverkoop....

Vorig jaar hadden ze drie hokjes of zo, voor tig duizenden zuiplappen Stonden er dus even veel mensen voor zo een hokje als voor de gemiddelde mainstage
pi_27889341
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:22 schreef Dr_Morreau het volgende:
Zin an!!!!

Alleen 1 ding hoop ik dat ze beter geregeld hebben dan vorig jaar: de muntverkoop....

Vorig jaar hadden ze drie hokjes of zo, voor tig duizenden zuiplappen Stonden er dus even veel mensen voor zo een hokje als voor de gemiddelde mainstage
Dat schiet inderdaad niet op nee
pi_27889412
Verder hoop ik dat Slayer heel veel pro-amerikaanse opmerkingen gaat maken, zodat de paupers die voor me staan weglopen naar gorefest en ik relaxed vooraan kan gaan staan met een biertje er bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')