Je msn is ook je mailadres?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:41 schreef crossover het volgende:
kan iemand em naar mij sturen via msn of mail? ik kan em niet openen..
dan zet ik em wel ergens op een fatsoenlijke website..niet om dat schema af te kraken want die is nice
Bij Slayer weten ze nog niet zo goed waar ze moeten spelen.quote:06/18/05 Holland Eindhoven Fields of Rock Festival
Hoera, staat er toch nog iets leuks aan het begin van de dagquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:54 schreef Kipman het volgende:
Metal Church als de eerste band? Damn, dan moet ik nog eerder weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RammsteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motörhead (verkort)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt vervelend vanaf een uur of 7. Machine head, soulfly en black sabbath vallen samen.
Eerst maar kijken naar machine head en daarna toch kiezen tussen black sabbath en soulfly. Zal wel black sabbath worden![]()
![]()
![]()
Naar teletekst linken schijnt niet zo'n succes te zijn.
[ Bericht 62% gewijzigd door Angel_of_Dth op 13-06-2005 13:06:15 ]Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable![]()
ai.. warmer hoeft het nou niet te wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:57 schreef kriele het volgende:
Ook niet onbelangrijk, het weer lijkt de goede kant op te gaan. 26 Graden voorspelt op zaterdag!![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:57 schreef kriele het volgende:
Ook niet onbelangrijk, het weer lijkt de goede kant op te gaan. 26 Graden voorspelt op zaterdag!betersssssss
![]()
![]()
Fijn ook dat het 's nachts niet koud is. Met 17 graden is het goed uit te houden op straat, en dan hoef ik geen dikke leren jas mee te nemen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Fijn ook dat het 's nachts niet koud is. Met 17 graden is het goed uit te houden op straat, en dan hoef ik geen dikke leren jas mee te nemen.wij blijven t hele weekend in n tentje op camping, dus dan is t idd helemaal beter
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |