fijn.. ik kreeg bijna een hartverzakkingquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, ik was jullie boefjes een beetje aan het pesten
ola ostia que tal?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:21 schreef Ghettobob het volgende:
[..]
Spaanse tijden.... vind het geweldig... lekker relax allemaal
dump je vriend kom met mijquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wil ik ook. ondertussen ook lekker eten en slapen
want? ik hoef niet te rijden... heb een tekort (waar vanavond iets aan gedaan gaat wordenquote:
...we hebben nog wat nieuwe stagaires nodig....quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wil ik ook. ondertussen ook lekker eten en slapen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dump je vriend kom met mijik ga daar toch al heen
ik dacht dat jij alleen op jappen viel?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dump je vriend kom met mijik ga daar toch al heen
Want? jij gaat midden in het kantoor staan mtp'en, waar iedereen bij staatquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
want? ik hoef niet te rijden... heb een tekort (waar vanavond iets aan gedaan gaat worden) enne ben meerder jarig, ok wel de jongste hier maar toch
Dan neem je hem meequote:Op donderdag 26 mei 2005 16:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee ik dump mn vriend niet. hij mag dan wel een kaaskop zijn en zeuren, ik ga niet bij hem weg
problemen mee hè??quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want? jij gaat midden in het kantoor staan mtp'en, waar iedereen bij staat
He daar ben ik vorig jaar nog gweest.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Lijkt wel bij me tante op gran canaria
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
problemen mee hè??
zeg 't dan in m'n gezicht als je erbij staat en niet zo
Om het motte van de Bolle Jan maar weer in de strijd te gooien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:23 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Mijn Mokums pararijs
Only for real people
maar niet heusquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]hahahahaha hier moest ik echt heel erg om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |