jij weet ook echt élk topic in de richting van dubbele penetratie te krijgen.quote:op donderdag 26 mei 2005 21:02 schreef erodome het volgende:
ik stem nee, want dan krijg je er 2, toch?
quote:op vrijdag 27 mei 2005 00:55 schreef teringjakkie het volgende:
ik weet het nog niet, want als je ja zegt moet je ook nee kunnen zeggen.
waarom begin jij nu over dubbele penetratie?quote:[b]op vrijdag 27 mei 2005 00:57
jij weet ook echt élk topic in de richting van dubbele penetratie te krijgen.![]()
ik stem nee, vanwege eurodome.
dat is eigenlijk nog wel een goed argument hoor... veel mensen doen het namelijk uit protest tegen de overheid...quote:
quote:op donderdag 26 mei 2005 21:05 schreef s-two het volgende:
ik stem nee omdat lange frans het reclamespotje heeft ingesproken.
quote:op zaterdag 28 mei 2005 10:03 schreef leeharveyoswald het volgende:
[..]je bent een nederlander, want.. jaja daar komtie..
je woont in nederland
daarom is het nog wel een non argument.quote:op zaterdag 28 mei 2005 01:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dat is eigenlijk nog wel een goed argument hoor... veel mensen doen het namelijk uit protest tegen de overheid...
en dan wel elke dag naar delifrance om croissantjes hé!quote:op zaterdag 28 mei 2005 11:54 schreef damart het volgende:
als frankrijk tegen stemt dan stem ik toch voor, want heb een hekel aan frankrijk en fransen!
dat is dan weer wel een goed argument eigenlijk..quote:op zaterdag 28 mei 2005 10:11 schreef damart het volgende:
ik stem nee, omdat balkenende dan mooi voor lul staat!
quote:op zondag 29 mei 2005 13:41 schreef damart het volgende:
ik stem nee, want als ik ja stem, dan is straks de weg open voor nog meer belgen a la sara op fok!
quote:op donderdag 26 mei 2005 14:29 schreef sjoe538 het volgende:
ik stem nee, ik stem namelijk nooit ja.
ik stem juist ja, want dan doet europa aan het wk mee en dan worden we eindelijk wereldkampioen.quote:op zondag 29 mei 2005 14:46 schreef damart het volgende:
ik stem nee, want de voetbalclubs uit andere landen hebben al geld zat voor goede spelers, zonder dat nederland daar extra aan gaat bijbetalen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |