en hoe luxe je hem wil hebben:quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:32 schreef Tomaz het volgende:
Dat hangt er maar helemaal van af waarvoor je hem wilt gebruiken...
33 en 45 toeren zijn de belangrijkste. 33 voor lp's en 45 voor singels, 10 en 12 inchquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:20 schreef el_hombre het volgende:
Ik wil hem gebruiken om platen op te luisteren.
Ik wil wel graag dat de platenspeler bijna alle platen aankan, Maar ik ben hier nogal onbekend mee. Wat is de meest gebruikte toerenset?. Sommige platen die ik wil luisteren zijn al wat ouderen.
Dat hele automaat gebeuren beslis ik wel nadat ik de prijzen daarvan weet
Je moet rekenen op een bedrag tussen de 25 en 600 euroquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:10 schreef el_hombre het volgende:
prijzen wil ik horen
Heb zelf een tweedehandsje met ingebouwde versterker voor 14 euro. En hij doet het fantastisch. Je moet het maar net treffenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:10 schreef el_hombre het volgende:
prijzen wil ik horen
Pro-ject Debut is mischien wel iets voor jou. Ongeveer 200 euro incl ortofon element.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:10 schreef el_hombre het volgende:
prijzen wil ik horen
DJ'ing - part 3quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:24 schreef Nashje het volgende:
Kickje.
Ik wil ook een platenspeler aanschaffen. Ben van plan om er een beetje mee te gaan spelen. Heb er echt 0,0 verstand van, en daarom wil ik me er ook in gaan verdiepen. Ik wil er in ieder geval mee kunnen scratchen. Kan iemand mij verder helpen?
Heb je misschien een fototootje?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:43 schreef punkjunk het volgende:
Zoek naar een 2e hands Technics, altijd goed spul.
Kijk eens op marktplaats, aangezien jou ouders waarschijnlijk geen DJ's zijn en gewoon platen willen afspelen.. Voor 30 euro heb je gewoon een hele degelijke platenspeler mét goede naald.. Ik heb die van mij ook zo aangeschafd en die doet het prima.. Mocht je een goede platenspeler vinden zonder naald dan kan je er ook mensen vinden die naalden verkopen voor rond de 15 euroquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:07 schreef ruud_fr het volgende:
tvp
de oude van m'n ouders die ik gebruik is aan vervanging toe
is niet voor mijn ouders maar voor mijzelfquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:13 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Kijk eens op marktplaats, aangezien jou ouders waarschijnlijk geen DJ's zijn en gewoon platen willen afspelen.. Voor 30 euro heb je gewoon een hele degelijke platenspeler mét goede naald.. Ik heb die van mij ook zo aangeschafd en die doet het prima.. Mocht je een goede platenspeler vinden zonder naald dan kan je er ook mensen vinden die naalden verkopen voor rond de 15 euro
HAHA GRAPPUHGquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.hifi.nl/hifind/?cat=51&display=2313
mooi spul, niet te duur
Wow tering jij bent echt super grappigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.hifi.nl/hifind/?cat=51&display=2313
mooi spul, niet te duur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |