abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:54:28 #1
112049 DeeCee
Als het niet anders kan,,,
pi_27369588
Een heel sterk verhaal wat ik totaal niet geloof,,,

Een kennis van mijn moeder uit Bali, Indonesie wilt hier studeren. Een leraar van een hoge school in Den Haag ging haar opzoeken in Bali, volgens hem om te kijken wat haar leersituatie is - deze was goed genoeg om hier te gaan studeren. Vervolgens krijgt ze van de Nederlandse regering subsidie om hier in Den Haag te gaan studeren. De naam van de school is niet bekend.

Ik vraag of dit wel allemaal mogelijk is?! Ik ben heel erg bang van niet, welke idiote leraar gaat er nou speciaal naar een ander land om te kijken of iemand wel goed genoeg is om bij een hoge school te gaan studeren? Dit doe je toch via de post, telefoon, fax of email lijkt me? Het is een erg sterk verhaal,,, Ik weet zeker dat het iets met mensen handel te maken heeft,,, Wat denken jullie? Is het echt mogelijk om zomaar subsidie te krijgen van de Nederlandse regering en die te geven aan iemand die in een niet zo welvarend land leeft? Heb niks tegen Indonesie, heb zelf heel veel familie daar wonen en Bali is een ontzettend mooi land. Maar goed, ik maak me zorgen.

Als iemand hier iets meer van af weet, graag antwoord!
pi_27371029
Ik denk dat het wel mogelijk is. Je hoort toch wel vaker dat er mensen uit andere landen hier komen studeren. Ik denk alleen dat ze moeten beloven om na de studie weer terug te gaan. En weet je zeker dat die leraar alleen voor die kennis daar naar toe is gegaan? Het kan toch ook zijn dat er meerdere zijn daar?
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:47:52 #3
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_27371117
die leraar wou gewoon ff goedkoop neuken in bali.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_27372622
Het feit dat de naam van de school niet bekend is (terwijl de leraar op bezoek is geweest?) klinkt me niet erg zuiver in de oren. Ik zou als ik die kennis was heel voorzichtig zijn en het nog eens goed uitzoeken.
pi_27399499
ik heb werkelijk geen idee of dit mogelijk is... Probeer het anders een bij het ministerie zelf... Stuur een mailtje of dit mogeljk is... Dat is denk de enige manier om zekerheid te krijgen...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  vrijdag 27 mei 2005 @ 10:26:31 #6
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27399622
Het lijkt me, eerlijk gezegd, nogal een investering om iemand naar Bali te sturen om een potentieel student te gaan keuren. De student in kwestie naar NL laten komen, (deels) op eigen kosten, voor een proeftijd lijkt me realistischer. Ik vind het maar een vreemd verhaal.

Contact opnemen met de betreffende regeringsinstantie lijkt me het beste.
Edit: dat stond er dus al, spuit 11
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')