abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28268421
Ja, dat zal het zijn. Het is een Amerikaans boek en daarom ziet de voorkant er natuurlijk ook zo keurig uit. Want oeh oeh oeh die kindertjes zullen eens getraumatiseerd raken door twee mensen die de liefde met elkander bedrijven.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 07:40:03 #152
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_28292599
Ff een waarschuwing voor de mannen: Ze heeft et nu uitgemaakt, ik had et weer es goed. (blijk echt ziek goed met die dingen). Kijk dus uit als ze "even niet wil" want de kans bestaat dat er iets haar heel erg dwarszit. Verdenk ze maar

Xt
pi_28293152
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 07:40 schreef Xtinction het volgende:
Ff een waarschuwing voor de mannen: Ze heeft et nu uitgemaakt, ik had et weer es goed. (blijk echt ziek goed met die dingen). Kijk dus uit als ze "even niet wil" want de kans bestaat dat er iets haar heel erg dwarszit. Verdenk ze maar

Xt
Wat was er nou aan de hand dan? Of 'gewoon' niet leuk meer?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:57:35 #154
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28293234
Je kan ze natuurlijk niet gelijk verdenken omdat ze toevallig wat minder zin heeft. Het valt alleen wel op als je vriend(in) in de beginperiode natuurlijk wel veel meer zin had.. Praten lijkt mij dan de oplossing.
pi_28297267
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:57 schreef Sjowhan het volgende:
Je kan ze natuurlijk niet gelijk verdenken omdat ze toevallig wat minder zin heeft. Het valt alleen wel op als je vriend(in) in de beginperiode natuurlijk wel veel meer zin had.. Praten lijkt mij dan de oplossing.
Het valt op als er een periode geen zin zonder reden is. Bij stress, jonge kinderen, ziekte in de omgeving oid dan is het te verwachten dat iemand minder goed in diens vel zit en dus een lager libido heeft. Maar als er, met een plotselinge omslag, ineens een verminderd libido na korte tijd is, tja, dan lijkt het mij inderdaad handig om op zoek te gaan naar de oorzaak, welke wel eens minder leuk kan uitpakken.
pi_28347819
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef pluerbrrot het volgende:
LS,

Ik ben benieuwd naar het gemiddelde aantal keren sex per week.
als het aan mij ligt minimaal 21 keer per week, helaas is de werkelijkheid anders en is het gemiddelde slechts 14 keer....soms een slechte week met tien ertussendoor maar dan ben ik de hele week ook behoorlijk sjago.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen,
maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
pi_28347908
Je doet je naam eer aan.
pi_28349665
1. Als jij al zolang een minnares hebt, heeft ze dat echt wel door hoor (ze is vast niet achtelijk neem ik aan). Als ik dat zou weten zou ik ook zoiets hebben van: hij bekijkt het maar, daar heeftie toch al een ander voor, laat dan maar helemaal zitten.

2. Uhm.. misschien heeele rare gedachte hoor.. maar misschien voelt ze zich wel meer aangetrokken tot vrouwen, en is ze daar een beetje laat achter gekomen/ durft ze het niet te uiten?
pi_28356775
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je doet je naam eer aan.
op dit moment niet
slechte week
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen,
maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
pi_28356905
Ik word al 5 jaar verzorgd door een man met een vrouw en kind. Niks mis mee alleen zijn de vakanties en feestdagen soms eenzaam
intuition will take you further than logics will ever do
pi_28357562
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:07 schreef Nympholientje het volgende:

[..]

als het aan mij ligt minimaal 21 keer per week, helaas is de werkelijkheid anders en is het gemiddelde slechts 14 keer....soms een slechte week met tien ertussendoor maar dan ben ik de hele week ook behoorlijk sjago.
21 keer is wel erg veel hoor..

dat hadden mijn vriendin en ik misschien in de eerste maanden, maar zou nu och wel teveel zijn denk ik.. geeneens tijd voor
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_28357894
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:25 schreef R2-D2 het volgende:
Ik word al 5 jaar verzorgd door een man met een vrouw en kind. Niks mis mee alleen zijn de vakanties en feestdagen soms eenzaam
Zolang het je eigen man is niet, maar anders lijkt't me niet zo lekker, ook niet voor z'n vrouw...
pi_28373703
neucken?
pi_31906026
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:45 schreef addie84 het volgende:

[..]

21 keer is wel erg veel hoor..

dat hadden mijn vriendin en ik misschien in de eerste maanden, maar zou nu och wel teveel zijn denk ik.. geeneens tijd voor
daar zou ik nou ook echt serieus geen tijd meer voor hebben 's avonds laat thuis, laat naar bed, en heel vroeg eruit twee keer per dag zou me opbreken...

heb er nu ook( na 2.4 jaar) een stuk minder behoefte aan, het is nog wel leuk maar het "moet"niet meer persé.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')