Wat was er nou aan de hand dan? Of 'gewoon' niet leuk meer?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:40 schreef Xtinction het volgende:
Ff een waarschuwing voor de mannen: Ze heeft et nu uitgemaakt, ik had et weer es goed. (blijk echt ziek goed met die dingen). Kijk dus uit als ze "even niet wil" want de kans bestaat dat er iets haar heel erg dwarszit. Verdenk ze maar
Xt
Het valt op als er een periode geen zin zonder reden is. Bij stress, jonge kinderen, ziekte in de omgeving oid dan is het te verwachten dat iemand minder goed in diens vel zit en dus een lager libido heeft. Maar als er, met een plotselinge omslag, ineens een verminderd libido na korte tijd is, tja, dan lijkt het mij inderdaad handig om op zoek te gaan naar de oorzaak, welke wel eens minder leuk kan uitpakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:57 schreef Sjowhan het volgende:
Je kan ze natuurlijk niet gelijk verdenken omdat ze toevallig wat minder zin heeft. Het valt alleen wel op als je vriend(in) in de beginperiode natuurlijk wel veel meer zin had.. Praten lijkt mij dan de oplossing.
als het aan mij ligt minimaal 21 keer per week, helaas is de werkelijkheid anders en is het gemiddelde slechts 14 keer....soms een slechte week met tien ertussendoor maar dan ben ik de hele week ook behoorlijk sjago.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef pluerbrrot het volgende:
LS,
Ik ben benieuwd naar het gemiddelde aantal keren sex per week.
op dit moment nietquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:07 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
als het aan mij ligt minimaal 21 keer per week, helaas is de werkelijkheid anders en is het gemiddelde slechts 14 keer....soms een slechte week met tien ertussendoor maar dan ben ik de hele week ook behoorlijk sjago.
Zolang het je eigen man is niet, maar anders lijkt't me niet zo lekker, ook niet voor z'n vrouw...quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:25 schreef R2-D2 het volgende:
Ik word al 5 jaar verzorgd door een man met een vrouw en kind. Niks mis mee alleen zijn de vakanties en feestdagen soms eenzaam
daar zou ik nou ook echt serieus geen tijd meer voor hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:45 schreef addie84 het volgende:
[..]21 keer is wel erg veel hoor..
dat hadden mijn vriendin en ik misschien in de eerste maanden, maar zou nu och wel teveel zijn denk ik.. geeneens tijd voor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |