Kil, cynisch en verbitterd... Ik hou van je!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Misschien pasten jullie van begin af aan al niet bij elkaar, had je dus Ab-So-Luut niet aan kinderen moeten beginnen, en had je haar moeten verlaten alvorens het bij een ander te gaan zoeken. Tenzij je het niet erg vindt om de rest van je leven een onbevredigend sexleven te hebben.
Als het nooit goed is gegaan en je hebt zo veel geprobeerd, de afgelopen 20 jaar, wordt het misschien nooit meer wat, face it.
Een vent die het bij een ander zou zoeken kan het bij mij ook vergeten, ongeacht wat hij achteraf nog probeert om het goed te maken.
20 jaar al getrouwd? En maitresse waarvoor je huur etc. betaalt? Staaltje ONZin misschien?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef pluerbrrot het volgende:
Daarover heb ik mijn maitresse nooit over horen klagen de afgelopen 15 jaar.![]()
Bekend verhaal. De mijne heeft ook last van een vertekend beeld ervan. Erg vervelend, aangezien ik degene ben die op een houtje moet bijten, terwijl zij ht niet als probleem zietquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef pluerbrrot het volgende:
LS,
Ik ben benieuwd naar het gemiddelde aantal keren sex per week.
De reden is dat mijn vrouw maar maximaal 1 keer per week wilen als het de rode tijd is wil ze helemaal niet.
Zij heeft geen zin in sex en doet het alleen maar voor mij.Ik weet niet waar dat aan ligt.
Speeltjes wil ze niet, met de hand even als voorspel maar niet te lang. Het komt dan ook wel voor dat ik wel een lozing heb maar niet bevredigend.
![]()
Ze is passief en neemt nooit het initiatief. Spontaan kent ze ook niet, het moet gepland zijn. Alhoewel. afgelopen zondag kwamen we even thuis en toen wilde ze wel een snelle wip. Voor het eerst in 20 jaar.
Heeft iemand een idee?
Gelieve wel seriuse reacties.
Arme jijquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:16 schreef freud het volgende:
Bekend verhaal. De mijne heeft ook last van een vertekend beeld ervan. Erg vervelend, aangezien ik degene ben die op een houtje moet bijten, terwijl zij ht niet als probleem ziet.
Een nieuwe weg. Hiermee bedoel ik dus dat ik een nieuw begin ga maken in mijn huwelijk, en met de buitenechtelijke relatie stop.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:32 schreef An24 het volgende:
Ja TS geef eens uitleg, wat ik snap nog steeds niet wat je bedoeld met de nieuwe weg. Het leest eerder alsof je jezelf herhaalt?!
Je vrouw had je op straat moeten gooien en je aanklagen voor ieder cent die je waard was. Ze had je lul eraf mogen knippen wat mij betreft. Ik kan geen respect en geen medelijden vinden voor mensen die vreemd gaan omwille egoistisch sexueel genot.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:11 schreef pluerbrrot het volgende:
Na ons gesprek heb ik mijn spullen opgehaald bij mijn maitresse. Later hebben mijn vrouw en ik lang lang gepraat. En zij is dus bereid om met mij opnieuw te beginnen. Dit is een lange weg die wij moeten gaan.
Mijn maitresse is hard op zoek naar nieuwe woonruimte, nu ik haar ook niet meer financieel steun, moet ze snel iets anders vinden.
Kortom dit is dus de nieuwe weg.
gloof dat je een beetje doorschiet.... kan jou mening prima zijn en moet je echt zelf weten.... maar gloof dat je niet helemaal begrijpt dat een ander daar anders over kan denken....en ook dat je niet helemaal dooehebt dat iemand het leven te kort kan vinden om in te slapen en het allemaal bij hetzelfde te houden. ondere het motto : "je leeft maar 1 keer " en dat kun je dan best ego vinden maar een vrouw die van sex kan genieten gelijk een hoer te noemen...... ja idd ze kreeg indirect geld maar krijgen we dat allemaal niet voor ons werk... dus we zijn allemaal hoeren .. en ??? was er mis mee als je maar gelukkig bent en het naar je zin hebt....quote:Op maandag 6 juni 2005 15:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Je vrouw had je op straat moeten gooien en je aanklagen voor ieder cent die je waard was. Ze had je lul eraf mogen knippen wat mij betreft. Ik kan geen respect en geen medelijden vinden voor mensen die vreemd gaan omwille egoistisch sexueel genot.
Je maitresse is vrij om te gaan en te staan waar ze wil, en ze kan sex hebben met meerdere mannen, terwijl jij in haar visfabriek roerde en vervolgens thuis met vrouwlief je wekelijkse verplichting voldoet bestaat er de kans dat jij via je maitresse een SOA hebt opgelopen, en die meteen door aan je vrouw hebt gegeven. Leuk om te weten dat je met misschien wat mazzel aan AIDS bent ontkomen... -- sarcasme.
You are the weakest link, goodbye.
ik heb medelijden met je kinderen dat ze zo'n ziekelijk slapjanus als vader hebben, dat ze straks leren dat vader zijn vrouw en hun moeder niet als volwaardig mens aanzag en haar vertrouwen, respect en liefde zo moest verneuken door haar achter haar rug om te moeten bedriegen met een of andere hoer. En ja ik noem haar een hoer, want je geeft haar geld voor sex, dus dat is wat ze is, en jij bent daarmee een hoerenloper.
Geen respect voor jou, geen greintje, je verdient het niet.
Een vieze vuile darmkeutel waar de ballen van af mogen worden gehakt?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:21 schreef bonootje het volgende:
en hoe noem je hem dan ???? na die 15 jaar ??
er is helemaal niets impulsiefs aan hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:35 schreef bonootje het volgende:
zeg maar zo......... zeg maar niets op deze impulsieve reacties ;-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |