abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27528606
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Misschien pasten jullie van begin af aan al niet bij elkaar, had je dus Ab-So-Luut niet aan kinderen moeten beginnen, en had je haar moeten verlaten alvorens het bij een ander te gaan zoeken. Tenzij je het niet erg vindt om de rest van je leven een onbevredigend sexleven te hebben.

Als het nooit goed is gegaan en je hebt zo veel geprobeerd, de afgelopen 20 jaar, wordt het misschien nooit meer wat, face it.

Een vent die het bij een ander zou zoeken kan het bij mij ook vergeten, ongeacht wat hij achteraf nog probeert om het goed te maken.
Kil, cynisch en verbitterd... Ik hou van je!
Ja, ik generaliseer.
pi_27530732
Ik zie mijn vriendin in het weekend en dan hebben toch wel zo'n 4/5 keer sex ofzo
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_27530803
Waarom zou je vrouw nog sex met jou willen als ze misschien wel weet dat je buiten de deur ook tekeer gaat?
Ja, ik generaliseer.
pi_27534534
We hebben een goed gesprek achter de rug.
Ik geef hier onder een korte samenvatting, van de afgelopen 4 dagen.

Mijn maitresse verhuist naar het zuid-westen van het land, jammer maar ook gelukkig. Hier was zij ook al geruime tijd mee bezig. Ze gaat opzoek naar een woning daar. Werk is geen probleem zegt ze. Ze zit in de horeca en daar is op dit moment veel vraag naar. Ik zal haar zeker missen, maar we zullen haar ook nog wel eens opzoeken want het is en blijft toch een vriendin van ons.

Met mijn vrouw. Ze had het vermoeden wel en begreep mij gelukkig . Niet dat ze daar blij mee was . Ze heeft er mee leren leven .
Waar ze wel blij mee is, is dat ik het nu wel bespreekbaar heb durven maken. Zij heeft mij te kennen gegeven dat ik het niet meer moet doen want dan zal het wel afgelopen zijn tussen ons.

Over het sexleven: We proberen te "evalueren", niet direct erna maar de volgende dag.
Elkaar te respecteren in wat wel en wat niet lekker.
Zij probeert wat meer "open" te zijn en ik wat minder "expirementeel".
Ze geeft niks om sex. (Misschien komt dat nog wel. (ook na 20 jaar?)), maar wil wel proberen.
En als ze echt geen zin heeft moet ik maar ouderwets met de hand.
Een sextherapie zag ze niet echt zitten, ik denk schaamte en dat kan ik ook wel begrijpen.

Kortom. Ik ga een nieuwe weg in.
A mind is like a parachute it must be open to work.
pi_27549103
Je moet me dan wel ff uitleggen wat hier "zo nieuw" aan is
pi_27559158
aangezien ik vrijgezel ben, kan ik niet echt een regelmaat aangeven. Het betekend echter niet dat ik geen sex heb, het is wanneer het komt komt het, en dat is gemiddeld 3 tot 4 keer per maand
mama van Myrddin
pi_27570694
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef pluerbrrot het volgende:
Daarover heb ik mijn maitresse nooit over horen klagen de afgelopen 15 jaar.
20 jaar al getrouwd? En maitresse waarvoor je huur etc. betaalt? Staaltje ONZin misschien?

Ik kan me voorstellen dat ze niks met jou wilt omdat je een ander neukertje hebt (je reageert dan ook anders bij je vrouw)

Verder (je latere posts gelezen) is het goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt.

Ben je na 20 jaar nog steeds experimenteel? Dat is je vrouw dus ook aardig beu geworden.

Kun je aangeven waarom je vrouw sex niks vindt? Komt ze ook klaar? Is het mogelijk dat ze sex wat meer als een gezellig samenzijn kan gaan bekijken? Dus iets waar de romantiek (gezellig iets drinken of uitgaan, bad nemen, of zo) al als voorspel kan dienen?

En hoe gaat ze er dan mee om dat jij ouderwets handwerk pleegt? Voelt ze dan niet juist dat ze iets mist, dat ze in jullie relatie ergens in tekort komt, volgens jou?
pi_27572669
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:13 schreef pluerbrrot het volgende:
Kortom. Ik ga een nieuwe weg in.
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
pi_27574531
ik heb ooit 1x op een verdwaalde zondag (wel verspijd over de hele dag) 14x gedaan. ik moet wel toegeven dat ik daarna ook wel een paar dagen flink last van mn aanhangel had...
voor eens leuk maar ik doe het nu liever gewoon wat langer en minder vaak. en veel meer voorspel dat is eigenlijk gewoon veel meer genieten.

ik denk dat ik nu zo rond de 5x per week zit
pi_27618238
elke keer als ik hem zie, en ligt eraan hoe fit we zijn hoe vaak we het doen, dus sowieso 2 a 3 keer in de week en soms dus meerdere keren op 1 dag en soms maar 1 keer, ligt er dus aan
  FOK!fotograaf vrijdag 3 juni 2005 @ 22:16:38 #86
18921 freud
Who's John Galt?
pi_27621882
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef pluerbrrot het volgende:
LS,

Ik ben benieuwd naar het gemiddelde aantal keren sex per week.

De reden is dat mijn vrouw maar maximaal 1 keer per week wil en als het de rode tijd is wil ze helemaal niet.
Zij heeft geen zin in sex en doet het alleen maar voor mij. Ik weet niet waar dat aan ligt. Speeltjes wil ze niet, met de hand even als voorspel maar niet te lang. Het komt dan ook wel voor dat ik wel een lozing heb maar niet bevredigend.
Ze is passief en neemt nooit het initiatief. Spontaan kent ze ook niet, het moet gepland zijn. Alhoewel. afgelopen zondag kwamen we even thuis en toen wilde ze wel een snelle wip. Voor het eerst in 20 jaar.

Heeft iemand een idee?

Gelieve wel seriuse reacties.
Bekend verhaal. De mijne heeft ook last van een vertekend beeld ervan. Erg vervelend, aangezien ik degene ben die op een houtje moet bijten, terwijl zij ht niet als probleem ziet .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_27640258
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:16 schreef freud het volgende:

Bekend verhaal. De mijne heeft ook last van een vertekend beeld ervan. Erg vervelend, aangezien ik degene ben die op een houtje moet bijten, terwijl zij ht niet als probleem ziet .
Arme jij .... Eigenlijk is het oneerlijk dat de man dan maar op een houtje moet gaan bijten en de vrouw flierefluitend verder gaat. Want als een vrouw het echt kut voor je zou vinden zou ze er toch wel wat mee doen lijkt me. Ze kan dan iig proberen om het ook een beetje tof voor jou te maken.

@ TS: veel plezier in de nieuwe weg....
Danmark: more usefull every day!
pi_27641610
ik zie ook geen nieuwe weg..
pi_27644571
Ja TS geef eens uitleg, wat ik snap nog steeds niet wat je bedoeld met de nieuwe weg. Het leest eerder alsof je jezelf herhaalt?!
pi_27676828
quote:
Op zondag 5 juni 2005 14:32 schreef An24 het volgende:
Ja TS geef eens uitleg, wat ik snap nog steeds niet wat je bedoeld met de nieuwe weg. Het leest eerder alsof je jezelf herhaalt?!
Een nieuwe weg. Hiermee bedoel ik dus dat ik een nieuw begin ga maken in mijn huwelijk, en met de buitenechtelijke relatie stop.

Ook even een update:

Na ons gesprek heb ik mijn spullen opgehaald bij mijn maitresse. Later hebben mijn vrouw en ik lang lang gepraat. En zij is dus bereid om met mij opnieuw te beginnen. Dit is een lange weg die wij moeten gaan.
Mijn maitresse is hard op zoek naar nieuwe woonruimte, nu ik haar ook niet meer financieel steun, moet ze snel iets anders vinden.
Kortom dit is dus de nieuwe weg.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:16:30 #91
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27677001
Dapper....

Heel veel geluk heb je dan dat je vrouw je een nieuwe kans geeft.
Maar goed.... ik hoop voor haar dat het werkt.

Met overigens de kanstekening dat ik voor jou geen greintje respect heb.... maar goed.. imho heb je dat als vreemdganger ook totaal niet verdiend... hoe goed je redenen voor jezelf wellicht zijn..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 6 juni 2005 @ 15:23:51 #92
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27677279
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:11 schreef pluerbrrot het volgende:

Na ons gesprek heb ik mijn spullen opgehaald bij mijn maitresse. Later hebben mijn vrouw en ik lang lang gepraat. En zij is dus bereid om met mij opnieuw te beginnen. Dit is een lange weg die wij moeten gaan.
Mijn maitresse is hard op zoek naar nieuwe woonruimte, nu ik haar ook niet meer financieel steun, moet ze snel iets anders vinden.
Kortom dit is dus de nieuwe weg.
Je vrouw had je op straat moeten gooien en je aanklagen voor ieder cent die je waard was. Ze had je lul eraf mogen knippen wat mij betreft. Ik kan geen respect en geen medelijden vinden voor mensen die vreemd gaan omwille egoistisch sexueel genot.

Je maitresse is vrij om te gaan en te staan waar ze wil, en ze kan sex hebben met meerdere mannen, terwijl jij in haar visfabriek roerde en vervolgens thuis met vrouwlief je wekelijkse verplichting voldoet bestaat er de kans dat jij via je maitresse een SOA hebt opgelopen, en die meteen door aan je vrouw hebt gegeven. Leuk om te weten dat je met misschien wat mazzel aan AIDS bent ontkomen... -- sarcasme.

You are the weakest link, goodbye.

ik heb medelijden met je kinderen dat ze zo'n ziekelijk slapjanus als vader hebben, dat ze straks leren dat vader zijn vrouw en hun moeder niet als volwaardig mens aanzag en haar vertrouwen, respect en liefde zo moest verneuken door haar achter haar rug om te moeten bedriegen met een of andere hoer. En ja ik noem haar een hoer, want je geeft haar geld voor sex, dus dat is wat ze is, en jij bent daarmee een hoerenloper.

Geen respect voor jou, geen greintje, je verdient het niet.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_27691208
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:23 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Je vrouw had je op straat moeten gooien en je aanklagen voor ieder cent die je waard was. Ze had je lul eraf mogen knippen wat mij betreft. Ik kan geen respect en geen medelijden vinden voor mensen die vreemd gaan omwille egoistisch sexueel genot.

Je maitresse is vrij om te gaan en te staan waar ze wil, en ze kan sex hebben met meerdere mannen, terwijl jij in haar visfabriek roerde en vervolgens thuis met vrouwlief je wekelijkse verplichting voldoet bestaat er de kans dat jij via je maitresse een SOA hebt opgelopen, en die meteen door aan je vrouw hebt gegeven. Leuk om te weten dat je met misschien wat mazzel aan AIDS bent ontkomen... -- sarcasme.

You are the weakest link, goodbye.

ik heb medelijden met je kinderen dat ze zo'n ziekelijk slapjanus als vader hebben, dat ze straks leren dat vader zijn vrouw en hun moeder niet als volwaardig mens aanzag en haar vertrouwen, respect en liefde zo moest verneuken door haar achter haar rug om te moeten bedriegen met een of andere hoer. En ja ik noem haar een hoer, want je geeft haar geld voor sex, dus dat is wat ze is, en jij bent daarmee een hoerenloper.

Geen respect voor jou, geen greintje, je verdient het niet.
gloof dat je een beetje doorschiet.... kan jou mening prima zijn en moet je echt zelf weten.... maar gloof dat je niet helemaal begrijpt dat een ander daar anders over kan denken....en ook dat je niet helemaal dooehebt dat iemand het leven te kort kan vinden om in te slapen en het allemaal bij hetzelfde te houden. ondere het motto : "je leeft maar 1 keer " en dat kun je dan best ego vinden maar een vrouw die van sex kan genieten gelijk een hoer te noemen...... ja idd ze kreeg indirect geld maar krijgen we dat allemaal niet voor ons werk... dus we zijn allemaal hoeren .. en ??? was er mis mee als je maar gelukkig bent en het naar je zin hebt....

greetzzz
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
  maandag 6 juni 2005 @ 22:15:32 #94
37769 erodome
Zweefteef
pi_27691491
Nou sorry bonootje, maar als iemand zich je vriendin noemt(gezamelijke vriendin), zich laat onderhouden door je en dan ook nog eens al 15 jaar je man achter je rug om neukt dan mag je haar toch wel een ontzettend vieze achterbakse teef noemen....

Gewoon 15 jaar in iemands gezicht liegen en je vriendin laten noemen, je laten onderhouden en alles, dat riekt toch wel naar profiteren wat mij betrefd, een vaste maitresse die zich laat betalen, mwaw, zoveel zit het niet naast een hoer die zich laat betalen voor sexuele diensten...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27691708
en hoe noem je hem dan ???? na die 15 jaar ??
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
  maandag 6 juni 2005 @ 22:25:37 #96
37769 erodome
Zweefteef
pi_27691826
Een ontzettende lul....
Goedkoop, leugenachtig, bij mij had hij op straat gestaan en niet al te zachtzinnig...

Maar je mag niet alle verantwoordelijkheid wegtrekken bij de dame, het is niets dat deze van niets wist, nee ze ging scheinheilig mee in het spelletje, ik zou echt gek worden, serieus, zowel hij als zij hadden klappen gevangen van me....
Hij de hardste, want ik zou hem het meeste verantwoordelijk stellen, maar zachtzinnig zou ik niet zijn tegen iemand die zich al meer dan 15 jaar mede door mij laat onderhouden en zich mijn vriendin noemt, fokking 15 jaar lang man, dan hebben we het niet meer over een domme vergising, heat of the moment, maar over een hele bewuste keuze vies achterbaks te zijn...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 6 juni 2005 @ 22:28:07 #97
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27691917
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:21 schreef bonootje het volgende:
en hoe noem je hem dan ???? na die 15 jaar ??
Een vieze vuile darmkeutel waar de ballen van af mogen worden gehakt?

Een strontvlek op een hagelwit laken?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_27692155
zeg maar zo......... zeg maar niets op deze impulsieve reacties ;-)
  maandag 6 juni 2005 @ 22:41:23 #99
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27692372
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:35 schreef bonootje het volgende:
zeg maar zo......... zeg maar niets op deze impulsieve reacties ;-)
er is helemaal niets impulsiefs aan hoor.

Omdat we sterk taalgebruik gebruiken betekent niet dat we het in een overhaast moment zeggen. Ik blijf erbij.

Het wijf dat hij heeft liggen krikken en heeft betaald, vijftien lange jaren, is gewoon een hoer, en niet zomaar een hoer, een van de smerigste soorten hoeren die er bestaan.

Dat is wat hoeren doen, ze hebben sex tegen betaling.

Net als deze ranzige teef dat vijtien jaar lang heeft gehad.

Als meneer straks wakker word met z'n lul in een potje augurken dan ben ik daar echt niet rouwig om, en zijn vrouw zou ik bejubbelen omdat ze de roestige oude schaar heeft weten te gebruiken voor een nobel doel.

Als ze per ongeluk zijn ballen verdraait of letterlijk vertrapt, betreur ik het ook niet. Zijn verdiende loon. Helaas, maar ongelukjes gebeuren nu eenmaal, en soms komt het voor dat de bal zo zwaar beschadigd is dat deze geamputeerd moet worden. Jammer voor hem, maar niemand zal het haar kwalijk nemen dat ze per ongeluk met een hamer op die vlezige eitjes sloeg... vier keer.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_27702851
Ik vind het zeer jammer dat er zulke negative berichten in staan. Het was een serieus onderwerp. Nu ontaard het in een belachelijke zwartmakerij van iedereen.

Ja ik weet, ik heb een afwijkende beslissing genomen toen. Hier heb ik ook voor betaald (letterlijk en figuurlijk)
Maar waarom zo negatief? Ik/wij hebben de keuze gemaakt toen en nu, en gaan nu weer "op het rechte pad"

De meeste mensen hier heben dus een aversie tegen parenclubs ed. Hier gebeurt precies hetzelfde, maar dan met meer risico!
De droom van veel mannen is ook met 2 vrouwen en van vrouwen lees ik ook die berichten. (ook hier op dit forum). Waar zit dan het verschil?

Ik was "duogaam" en voor een SOA was ik dus niet bang. Wij waren de enige drie die met elkaar sliepen.

Ik ga achter dit topic dan ook nu een punt zetten. Het wordt allen maar in het negative getroken en dat was niet de bedoeling van dit topic.

/-offtopic
Maak eens een vergelijking met een crimineel of drugs verslaafde. Op het moment dat die hun straf hebben uitgezeten cq afgekicked zijn mogen ze ook weer normaal meedraaien in de maatschappij.
-/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')