PEG Seasonal Woods v206b ver. 0quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:57 schreef Drakul het volgende:
Heeft iemand voor mij de link van die herfstmod? Dat de bomen verkleuren in de herfst. Ben namelijk een slaapstadje begonnen en die herfstkleuren van de bomen vind ik wel toepasselijk
Yupquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:27 schreef Renesite het volgende:
15 euro toch?
Moet maandag ofzo maar even kijken
Duurdere soort bouwquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik speel het nu weer een aantal dagen maar nog steeds ben ik niet tevreden over mijn steden. In SC3000 was het veel makkelijker om mooie steden te maken. En om mooie ghetto wijken te bouwen
Nu heb ik alleen maar laagbouw en vieze industrie.
Hoe krijg je in godsnaam hoogbouw enzo?
Duurt meestal een tijdje eer dat je hoogbouw krijgt. Vooral als je nog maar één stad hebt. Je moet ook je industrie een eindje van je residental en commercial zones afzetten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik speel het nu weer een aantal dagen maar nog steeds ben ik niet tevreden over mijn steden. In SC3000 was het veel makkelijker om mooie steden te maken. En om mooie ghetto wijken te bouwen
Bij +/- 20.000 inwoners gaan je gebouwen de lucht in. Dus hoe meer mensen, hoe meer hoogbouw (mits er vraag naar isquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:33 schreef MrX1982 het volgende:
het lukt toch nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:43 schreef AMD64 het volgende:
Gewoon doen!
Duidelijk hoop ik?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:46 schreef AMD64 het volgende:
Mededeling: Alles met betrekking tot het [Centraal] Sim City 4 Rush Hour Plugin Topic topic.
Graag hier mededelen.
nee.quote:
Ik ga er nog is 4 uur voor instekenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee.
En die OP is zooo slecht
te lang
En Engels
Moet eerst vertaald worden
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:39 schreef blieblie het volgende:
En deAirpurifier
![]()
.
Erg handig op grote knooppunten waar de luchtvervuiling spuigaten uitloopt.
Mwaw, wat valt onder cheaten. Heb bijvoorbeeld het hospital en high school 'ge-edit'. Grotere radius, maar er kunnen veel minder mensen in het ziekenhuis en school... Gewoon een kwestie van het realistischer maken, en een zwart gat kan best in het echt tòch?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:05 schreef MrTorture het volgende:
Die vind ik idd tegen het randje van cheaten aan zitten. Net zoals het zwarte gat voor afval verwerking
Tja. Ik vind het net kunnenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:05 schreef MrTorture het volgende:
Die vind ik idd tegen het randje van cheaten aan zitten. Net zoals het zwarte gat voor afval verwerking
Alleen als een soort van sterk parkquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]Gij cheater, dat is wel erg makkelijk om van je vervuiling af te komen he, een gebouw dat elke vorm van luchtvervuiling uitroeit. Of heb je er eentje die het alleen plaatselijk doet (als een soort sterk park zeg maar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |