Die is inderdaad schitterendquote:
uhh simtropolis misschien?>??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:27 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Die is inderdaad schitterend
is het ook mogelijk om een groter station dan de standaard te maken? Met meer sporen ofzo/
Simtropolis is the place 2 b.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:27 schreef MrTorture het volgende:
[..]
is het ook mogelijk om een groter station dan de standaard te maken? Met meer sporen ofzo/
Groter kan uiteraard als je een paar stations aan elkaar plaktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:27 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Schitterend. Vooral die laatste. vanavond maar ffkes downloaden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:36 schreef Rag het volgende:
[..]
Groter kan uiteraard als je een paar stations aan elkaar plakt
Of bedoel je zoiets:
[afbeelding][afbeelding]
London Kings Cross Station by Frogface and BSC
&
[afbeelding]
Download
Bestaat dat station van de vorige pagina uit meerdere dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:36 schreef Rag het volgende:
[..]
Groter kan uiteraard als je een paar stations aan elkaar plakt
Dank jequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:25 schreef Rag het volgende:
[..]
PEG CDK SV Plaza Pack 1
PEG CDK SV Food Court Plazas
Weer Peg's werk![]()
Is volgens mij het standaard Centraal Station die je in Rush Hour kan krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:46 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Bestaat dat station van de vorige pagina uit meerdere dan?heb et al zo lang niet meer gespeeld
Nop, bestaat uit één deel. Maar het station dat je daar ziet is 'gepatched'. Meer info hierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:46 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Bestaat dat station van de vorige pagina uit meerdere dan?heb et al zo lang niet meer gespeeld
hmm kijk eens of je de laatste BAT patches hebt geinstalleerd... (dit geldt ook voor als je de deluxe hebt...)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:53 schreef AMD64 het volgende:
Ohja. Mijn SC4 doet het trouwens niet mer
Hij mist plugins en .dll
Je Simcity 4 map die in 'Mijn Documenten' staat. Daar staan ook je steden in.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:47 schreef CybErik het volgende:
Hmm. Mijn computer is aan het crashen.
Weet iemand welke map ik moet backuppen om mijn stad te houden als mijn Windows installatie zometeen overlijdt?
Okee, dan brand ik die ff.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je Simcity 4 map die in 'Mijn Documenten' staat. Daar staan ook je steden in.
c:\documents and settings\[user]\my documents\simcity 4.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:47 schreef CybErik het volgende:
Hmm. Mijn computer is aan het crashen.
Weet iemand welke map ik moet backuppen om mijn stad te houden als mijn Windows installatie zometeen overlijdt?
Moooooooiquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:43 schreef ElmarO het volgende:
Kerk samen met begraafplaats.
[[url=http://img176.echo.cx/img176/209/sc123brtigny4wz.th.jpg]afbeelding][/URL]
's Nachts.
[[url=http://img176.echo.cx/img176/7259/sc124brtigny6qs.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:43 schreef ElmarO het volgende:
Kerk samen met begraafplaats.
[[url=http://img176.echo.cx/img176/209/sc123brtigny4wz.th.jpg]afbeelding][/URL]
's Nachts.
[[url=http://img176.echo.cx/img176/7259/sc124brtigny6qs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb alles eraf getyft. Daar gaat mijn 500mb aan pluginsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm kijk eens of je de laatste BAT patches hebt geinstalleerd... (dit geldt ook voor als je de deluxe hebt...)
Memorial Kit: Van hoe kan het ook anders PEGquote:
Dan heb je aardig wat gedownload. Ik zit nu op 308 MBquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Heb alles eraf getyft. Daar gaat mijn 500mb aan plugins
Klopt. Maarjammer is dat hij nu telkens vastliep. en heb alles daarvoor nog verwijderdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan heb je aardig wat gedownload. Ik zit nu op 308 MB![]()
Krijg je wel een schermpje te zien met een SC4 logo?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:32 schreef Xenwolfie het volgende:
Hmmz, ik had vandaag geprobeerd om de orginele Simcity aan de praat te krijgen, allen als ik op de EXE klikt gebeurt er niks!. Ik ga binnenkort ook maar weer is verder aan New York trouwens!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |