Wat leuk is . Die ovens maken en funding op 0 zetten. Gratis verbruik van je ovensquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:29 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Ja die maak ik meestal ook, ik vind die ovens niet leuk. Zien er te luxe uit.
Nee, nog nooit geprobeerd. Hoezo?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:36 schreef cyber_rebel het volgende:
Heeft iemand weleens geprobeerd om alleen een gigantische vuilnisbelt te maken en de ruimte te verkopen aan de buursteden? In simcity 3000 althans.![]()
zou het dan uberhaupt kunnen in 4??quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:36 schreef cyber_rebel het volgende:
Heeft iemand weleens geprobeerd om alleen een gigantische vuilnisbelt te maken en de ruimte te verkopen aan de buursteden? In simcity 3000 althans.![]()
En het type boom dat je hier ziet zit met nog andere boomsoorten in de drie onderstaande pakketten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef ElmarO het volgende:
Europese wegen in mijn stad. En stukjes gras met hek samen met een nieuwe boomsoort.
[[url=http://img212.echo.cx/img212/4225/sc1202vaujours4lr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Oh het lijkt me wel grappig een heel gebied met een hele hoop afval.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:37 schreef AMD64 het volgende:
Nee, nog nooit geprobeerd. Hoezo?
is handig en nog mooi oookquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef Atreidez het volgende:
Ik gebruik eigenlijk altijd een garbage chute, die van PEG.
[afbeelding]
kun je die naar me toe mailen, die zoek ik al een tijdjequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
Hij staat ook op simtropolis.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
kun je die naar me toe mailen, die zoek ik al een tijdje
Gebruik nu de deep hole waste management, maar die van PEG is leuker.
luukwel staartaap gmail puntje com
Die is me serieus nog nooit opgevallen daarquote:
Dat is dus een soort "werp van de wereld weg tool?"quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
letterlijk iddquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat is dus een soort "werp van de wereld weg tool?"
Strakquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
letterlijk idd
, het vuilnis wordt over het randje gekiept
heb ik ook..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:33 schreef MrTorture het volgende:
Als ik zo'n region voor me heb, heb ik altijd zoiets van "Ok, where to start"
Dat had ik ook jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:33 schreef MrTorture het volgende:
Succes met je nieuwe regioquote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:31 schreef Atreidez het volgende:
Ben maar helemaal overnieuw begonnen, me oude regio krijg ik weer niet compleet terug.. maar 1.4 milj. inwoners en ik mis wat stadjes aan de onderkant. Maar ik ga kijken hoeveel sims ik op deze regio kan krijgen.
[afbeelding]
Kheb alleen nog maar electriciteitnet opgezet en wat laagbouw om t op gang te helpen
die zet ik neer en toch blijft eq laagquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:09 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat had ik ook jaMaar nu ik weer wat in beeld krijg is t wel leuk.. Als je eenmaal 2 stadjes hebt dan bouwt de rest zo vol door goeie ontwikkeling.. als je iig scholen neerzet natuurlijk
Ik kies eerst voor de allerkleinste steden. En daarin maak ik alleen maar industrie. Daarna ga ik naar een buurstad (naast het industrie) en daar bouw ik alleen maar commercie en woonhuizenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:33 schreef MrTorture het volgende:
Ik zet zelfs de centrales en verbandingsovens in een andere map als me industry, als het dan High Tech wordt hebben ze er geen last meer vanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:13 schreef AMD64 het volgende:
Ik kies eerst voor de allerkleinste steden. En daarin maak ik alleen maar industrie. Daarna ga ik naar een buurstad (naast het industrie) en daar bouw ik alleen maar commercie en woonhuizenDag vervuiling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |