Je hebt met Rush Hour een avenue, ground highway, one-way roads, een grotere elementry school en high school, monorail, groter politiebureau, landing strip voor de brandweer. En nog een paar dingen, maar die schieten even niet te binnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:09 schreef RemCOW het volgende:
Ik heb Sim City eigenljik alleen nog maar zonder Rush Hour gespeeld. Wat voor 'n nieuwe vette dingen zitten dan in die expansion? Simcity 4 zonder uitbreiding begint na 'n tijdje wel te vervelen nl....
Nee, die waren beschikbaar vanaf RHquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:59 schreef Cerbie het volgende:
Zaten die grotere scholen serieus niet in het origineel? Lekker slim gedaan dan, ik heb die dingen al heel snel in gebruik.
Die is er wel hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:03 schreef Cerbie het volgende:
Goede reden om RH erbij te nemen als er geen fatsoenlijke plugin van is dus
* Cerbie start SC4 weer op
Ik heb hem niet nodig, heb de Deluxe editie allangquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:03 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Die is er wel hoorGewoon even goed zoeken
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb hem niet nodig, heb de Deluxe editie allang
quote:
Jij bent ook snelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]ik jank niet, het is alleen stom dat ze die niet meteen in het origineel hebben gedaan, die gewone scholen zijn veel te klein
je bent snel![]()
Ah, daar komt dat EA logo dus vandaanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:11 schreef AMD64 het volgende:
uitmelken
PEG Seasonal Woods v206b ver. 0quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:57 schreef Drakul het volgende:
Heeft iemand voor mij de link van die herfstmod? Dat de bomen verkleuren in de herfst. Ben namelijk een slaapstadje begonnen en die herfstkleuren van de bomen vind ik wel toepasselijk
Yupquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:27 schreef Renesite het volgende:
15 euro toch?
Moet maandag ofzo maar even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |