quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef gr8w8 het volgende:
Misschien binnenkort een IKEA meet? Om AMD64 de verschillende kasten te laten bekijken? Ontspannende sfeer, hot dog erbij.
*giecheld* Niet amd... geloof mequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Homo's zijn net als vrouwen. Modieus en dus lettend op hun figuur. Dan kun je beter een fruitsalade o.i.d. voor de kast neerleggen
Ik ben geen homo melanie!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
*giecheld* Niet amd... geloof me![]()
meer dan dit kan ik niet aan je verzoek voldoenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga jij eens even de homo uitophangen.
Okay was je er wel 1 alsof het mij kan boeien.quote:
Je kan wel merken dat je een newbie bentquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk buiten de stage SC of het PTA SC?
KANSLOOS44quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:39 schreef Diovarus het volgende:
Wat zou zijn nieuwe nick dan worden?
Je had het er net al over dat ze van je af moesten blijven en je gewapend was... AMD69. Japan? US Army?quote:
Newbquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat je een newbie bent.
Mijn post history zegt wel genoeg.
Nomineren voor KutUser van de dag award, voor morgenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef this_is_Gigolo het volgende:
AMD64 is helemaal niet trots op zijn naam topic
Ondankbare kut user eigenlijk
Ach. Ik ben altijd kut. Dus.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef this_is_Gigolo het volgende:
AMD64 is helemaal niet trots op zijn naam topic
Ondankbare kut user eigenlijk
Je ging wegquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ach. Ik ben altijd kut. Dus.
En kutusers die zulke topics openen voorzichzelf zijn helemaal kut. (dus dit is geen naamtopic)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |