Paterswoldseweg, ter hoogte van de zuidelijke Ringquote:Op donderdag 3 april 2008 22:49 schreef Freeflyer het volgende:
Het gaat om Porsche Nederland.
Puur praktisch gezien wordt dat ingevuld door Porsche Groningen (ik weet niet waar ze exact zitten).
Porsche sponsort momenteel 1 club in het Europese voetbal en als ik goed opgelet heb is dat Stuttgart.
Cambuur zou de tweede club worden die door Porsche gesponsord wordt.
Door de hoogte van het bedrag moet Porsche Europa meetekenen. Daarom duurt het langer (schijnt).
vroem vroeeeeeeem zijn in dit geval kreten die van het supportersforum van cambuur afkomstig zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:40 schreef Repsak het volgende:
Maar ik dacht dat VroemVroem het credo van Mazda was![]()
want?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet te optimistisch worden over hem.
Omdat ik Beekmans te wisselvallig vind voor een speler met zoveel ervaring.quote:
Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ie na 12 jaar vertrekt, die mening deel ik, in dat opzicht vind ik het absoluut zonde.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:56 schreef Freeflyer het volgende:
Tsja, zoveel mensen zoveel meningen. Als ik op de m-side site kijk zie ik ook veel teleurgestelde reacties van Den Bosch supporters.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat ze ambitieus bezig zijn, maar moet het nog maar zien. Er zal bij Cambuur veel meer moeten gebeuren willen ze hoger gaan meedraaien in de JL.
bronquote:Politie houdt tientallen Cambuur-supporters aan
Uitgegeven: 18 april 2008 22:50
Laatst gewijzigd: 18 april 2008 22:50
ARNHEM - De politie heeft vrijdagavond zeker 65 voetbalsupporters van Cambuur aangehouden in de Arnhemse binnenstad. Een agent en een Cambuur-supporter raakten daarbij gewond.
Dat heeft de politie laten weten. De fans zijn aangehouden op verdenking van onder meer openlijke geweldpleging.
Vitesse-aanhangers
Volgens de politie dreigden Cambuur-supporters uit Leeuwarden het rond 20.30 uur op de Korenmarkt aan de stok te krijgen met Vitesse-aanhangers.
De supporters uit Leeuwarden waren in Arnhem terecht gekomen nadat ze waren weggestuurd uit Maastricht.
Rechter
Daar speelde Cambuur een wedstrijd tegen MVV. Door de rechter was echter eerder deze week bepaald dat dat duel zonder publiek zou plaatsvinden.
Confrontatie
De politie in Arnhem kon een daadwerkelijke confrontatie tussen de twee groepen voorkomen. Wel sneuvelden in een horecagelegenheid verscheidene ruiten. Een agent werd geraakt door een gegooide asbak.
Klopt. En iemand als Guijt is vooral goed geweest in teams die lekker draaien, dus geen échte leider. Maachi was bij Dordt ook wisselvallig. Heeft een goede actie, maar speelde af en toe ook erg zwak. Van Michael Jansen moet je afwachten hoe fit hij is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou kan natuurlijk wel anders. De meeste spelers zijn aardige namen maar hebben nooit hoger gespeeld dan middenmoot eerste divisie. Halve team wordt gerenoveerd spelers moeten allemaal aan elkaar wennen, het moet klikken etc. En als ik verschillende Cambuur supporters mag geloven is de trainer ook niet bepaald een groot voetbal licht.
Het is altijd feest bij DTD. Ook wanneer er slecht gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Woon naast de DTD velden, groot feest hier.
het is de fucking eerste oefenwedstrijd, hou toch op om daar voorspellingen aan te verbinden.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:35 schreef Alexxxxx het volgende:
nou ik vond 7-0 wel erg mager... in een seizoen dat cambuur goed draait achteraf gezien is er tegen DTD meestel 12-0 of 14-0 gespeeld... hoe minder doelpunten tegen DTD hoe matiger het seizoen vaak...
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:35 schreef Alexxxxx het volgende:
nou ik vond 7-0 wel erg mager... in een seizoen dat cambuur goed draait achteraf gezien is er tegen DTD meestel 12-0 of 14-0 gespeeld... hoe minder doelpunten tegen DTD hoe matiger het seizoen vaak...
Echt wel, DTD speelde de sterren van de hemelquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:45 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
het is de fucking eerste oefenwedstrijd, hou toch op om daar voorspellingen aan te verbinden.
het sterkste elftal (op papier weliswaar) heeft niet gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |