Begin van het jaar heb ik een aantal maanden geslikt, op vakantie niet. Toen het na de vakantie wat minder was ben ik maar weer begonnen. Ik heb geen merkbare bijwerkingen, behalve dan dat het lijkt alsof ik minder lang last van spierpijn na het sporten heb. Maar dat kan ook aan de mate van getraindheid (steeds beterquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:48 schreef flutterbye het volgende:
Bij mij heeft m'n zonvakantie ook wel veel goeds gedaan, ondanks het smeren van vette zonnebrandolie is mijn huid toch best zuiver gebleven. Of zou dat juist door die zonnebrand komen...? Kan het me niet voorstellen, maarja... Als ik alles op de wereld geprobeerd heb ga ik dat wel uittesten.![]()
@ Kleinmeiske, werkte de biergist vóór jouw vakantie ook goed dan? Heb je er bijwerkingen van oid? En welke dosis gebruik je?
Gezonde vetzuren kunnen juist weer een positief effect hebben op puistjes. In de gemiddelde westerse mens is de vetzuur balans heel vaak verstoord, te veel dierlijke vetten, te veel verzadigde vetten, te veel transvetzuren en te veel omega 6 vetzuren. Wat meer omega 3 vetzuren innemen doet ook vaak wonderen.quote:Op maandag 5 september 2005 16:24 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Pukkels worden ook veroorzaakt door overmatige vetzuren in het lichaam. Vetzuren loop je op voornamelijk door chips, chocola en dierlijke vetten.
Volgens mij is dat dikke onzin. Veel dingen die in biergist pillen zitten maakt je lichaam sowieso niet zelf aan, dus het lijkt me sterk dat je je lichaam hiermee lui maakt, je voorziet je lichaam juist van goede dingen die het nodig heeft.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:27 schreef dmace het volgende:
Biergist kan nooit kwaad, en het gist helpt inderdaad met het afvloeien van 'vuil'.
Maar teveel helpen maakt je lichaam lui.
Wil je niet bang maken maar kijk daar een beetje mee uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:04 schreef Vava het volgende:
Bij mij werkt Grote Klis (ja het is een rare naam) perfect!
Waar koop je dat dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:25 schreef cyberstalker het volgende:
Wat je ook kunt proberen is Ribes Compositum. Ik heb dat zelf een tijd gebruikt, en al vanaf twee weken na begin van inname kreeg ik opmerkingen dat ik er zo gezond uitzag.
Je moet het wel rustig opbouwen, anders kun je er juist enorme puistjes van krijgen, omdat je lichaam ineens zoveel rotzooi gaat verstoten, en dit dan in één keer je lichaam uitmoet.
Je lichaam wordt daar absoluut niet lui van, sterker nog door een gebalanceerde juiste vitamine/mineralen inname zal je lichaam alleen maar sterker worden. Biergist is ook niets meer dan een verzameling van bijna alle vitamine-b's en laten die nou ook grote invloed hebben op de gezondheid van je huid.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:27 schreef dmace het volgende:
Gewoon niet altijd gezond eten. Je lichaam heeft de 'vreemde' invloeden nodig om het immuun-systeem op peil te houden. Dat werkt alle kanten op. Mensen die dit niet doen krijgen last van puistjes bij bijv. chocolade of varkensvlees.
Biergist kan nooit kwaad, en het gist helpt inderdaad met het afvloeien van 'vuil'.
Maar teveel helpen maakt je lichaam lui.
Dik? Lijkt me sterk, biergist geeft ook een opgezet gevoel in de maag dus je zou er eerder minder van gaan eten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:50 schreef Sessy het volgende:
Mam had dat als tiener, heeft prima geholpen. Ze werd er wel dik van.
Okay de aanvullende informatie is misschien dat m'n moeder puisjes kreeg doordat ze te weinig vitamines en ueberhaupt voedsel binnenkreeg omdat m'n oma niet zo veel om haar kinderen gaf zeg maar... Maar m'n moeder is toch echt enkele maten aangekomen toen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:12 schreef frenkck het volgende:
[..]
Dik? Lijkt me sterk, biergist geeft ook een opgezet gevoel in de maag dus je zou er eerder minder van gaan eten.
Het is gewoon net als bij ieder ander middeltje, iedereen reageert er anders op. Er zijn ook meiden die van de pil heel erg aankomen, anderen vallen juist af.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:44 schreef Sessy het volgende:
[..]
Okay de aanvullende informatie is misschien dat m'n moeder puisjes kreeg doordat ze te weinig vitamines en ueberhaupt voedsel binnenkreeg omdat m'n oma niet zo veel om haar kinderen gaf zeg maar... Maar m'n moeder is toch echt enkele maten aangekomen toen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |