ja zekerrrrquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Laatste dag van de week, gaan we er weer een leuk dagje van maken met zn allen ?!?!
grapjasquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Laatste dag van de week, gaan we er weer een leuk dagje van maken met zn allen ?!?!
zonder mij.. ik heb door fok veel te veel vertraging opgelopenquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is er zo grappig aan dan ?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
zonder mij.. ik heb door fok veel te veel vertraging opgelopen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat is het ookquote:
hehe, ik moet ook iets doen vandaag maar rustig aan hèquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
voor mij dus nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is het ook
voor de meeste dan
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is het ook
voor de meeste dan
Jij hebt een oom als stagebegeleider, die zal vast niet zo heel veel zeiken dat je moet werkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, ik moet ook iets doen vandaag maar rustig aan hè
niet echt nee, maar dat doe ikzelf wel.. wil dingen ook ff afmakenquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij hebt een oom als stagebegeleider, die zal vast niet zo heel veel zeiken dat je moet werken![]()
*Uche* uitslover *Uche*quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
niet echt nee, maar dat doe ikzelf wel.. wil dingen ook ff afmaken
Zin in werk of zin in nieuw dagje Fok! ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
Goede morgen kijkbuis kindertjes....
HEB ER ZIN AN!!!![]()
![]()
WAAR AN?quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
Goede morgen kijkbuis kindertjes....
HEB ER ZIN AN!!!![]()
![]()
Beide eigenlijk.... ben gewoon goed vrolijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zin in werk of zin in nieuw dagje Fok! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |