quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef Woutey het volgende:
Lieve rotskibo
Ik wilde even zeggen dat ik heel veel van je hou!!!11
Pranga di m@ngUhH shwaLlA Di Du$H!
TulUh$* KusHi
Der Woutey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus na zo'n openingspost?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:22 schreef Woutey het volgende:
OKee ff serieus, volgens mij is dit het gayste en meest gore topic dat ik ook geopend heb. 14.gif
nee dat is het ruktopic met webcamvids van jonge mannetjesquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:22 schreef Woutey het volgende:
OKee ff serieus, volgens mij is dit het gayste en meest gore topic dat ik ook geopend heb. 14.gif
Je bent nog niet op je top. Je bent nog veel gayer en gorer, jij...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:22 schreef Woutey het volgende:
Hopelijk ook een gat.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:22 schreef Jordy-B het volgende:
rotskibo heeft vast wel MSN...
homo, eerst filmpjes maken van gasten die rukken en nu dit?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:22 schreef Woutey het volgende:
Klopt maar dat zou over the top gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent nog niet op je top. Je bent nog veel gayer en gorer, jij...
Woutey moet ook wat te likken hebben, idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |