Om de drie uur?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:48 schreef pos het volgende:
moet maandag om de 3 uur met mn kat naar de dierenarts om bloed af te laten nemen
Tja, dat is 't 'm nou, SG1: het loopt een beetje op zijn einde, zo tegen twaalven. Wij zijn ook de jongsten niet meer....quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:49 schreef SG1 het volgende:
Begin maar eens met een plaatje.
Ja, dat begrijp ik, maar waarom, wat mankeert het beestje dan dat ze dat op zo'n manier moeten controleren?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:50 schreef pos het volgende:
ja 9, 12 15 en 18 uur
ik leg het je van de week wel uit...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar waarom, wat mankeert het beestje dan dat ze dat op zo'n manier moeten controleren?![]()
Nou, ik heb nog een biertje openstaan, dussuhh...quote:
ik een amarettoquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog een biertje openstaan, dussuhh...
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:58 schreef pyl het volgende:
Di Saronno? (Voor in de tiramisu...)
Bruce Grobbelaar.
bijna niet neequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:03 schreef pyl het volgende:
Maar pos toch....kijk je nooit BBC?
Okay pos, welterusten...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:04 schreef pos het volgende:
sorry pyl moet bij nader inzien toch stoppen![]()
Wat heeft het één met het ander te maken?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:06 schreef pos het volgende:
oooh sportjournaal...ik kan nog even blijven
leg ik nog wel eens uitquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Wat heeft het één met het ander te maken?![]()
Nou, 't is weer lekker Koot en Bie zoquote:
Hoi.quote:
Ik vind deze vraag al een stuk moeilijker om te beantwoorden......quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:16 schreef Tokay het volgende:
Hij was te makkelijk, zeker?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:18 schreef pyl het volgende:
Ik vind deze vraag al een stuk moeilijker om te beantwoorden......
Echt pyl, je bent een kei in het spelletje.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:34 schreef pyl het volgende:
Hmmmm....slechte fotokwaliteit.....zal wel geen toeval zijn....![]()
Is het die Humo- redacteur?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:52 schreef Berkery het volgende:
Nik Kershaw?
Staatssecretaries Melanie Schultz van Weezel.quote:
Schulz van Haegen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:02 schreef Tokay het volgende:
Staatssecretaries Melanie Schultz van Weezel.
Alweer goed.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:05 schreef Berkery het volgende:
Carly Simon aan die mond te zien
Nee!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat die erfgename van Onassis?
O nee, je zit er ver naast!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo'n actrice van het niveau gezuster Olsen?
Nope.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Bijoux Phillips?
Stella McCartney!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van McCartney?
Nee, dan had ik wel RnBsinger/kinderlokker gezegdquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:16 schreef Tokay het volgende:
R.Kelly?
Bosje is correct.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Jules Wijdenbosch?
Sage Moonblood Stallone staat er in zijn paspoort.quote:
Yep The Donkey idd. Al mis ik hem tegenwoordig wel in de Arsenalverdediging.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:31 schreef Bolkonsky het volgende:
Tony Adams?
Ja, Cygan is niet van hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep The Donkey idd. Al mis ik hem tegenwoordig wel in de Arsenalverdediging.
Precies. Ondanks Tony's houterigheid had hij wel een ongeloofelijk technisch inzicht.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:36 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Ja, Cygan is niet van hetzelfde niveau.
OOPSquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:37 schreef pyl het volgende:
Kijk eens op de vorige pagina, mr_a.....
Yep!quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:41 schreef Bolkonsky het volgende:
Dennis Wise?
Ik twijfelde tussen hem en Wise. Wise won.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:42 schreef pyl het volgende:
John Terry?
Grappig, ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik twijfelde tussen hem en Wise.
Bij mij Terry.quote:Wise won.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Diederik Samson (dit keer zonder Gert)
Dat was kort. Tot later Bolkonskyquote:
Uit JAG idd. Catherine Bell.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:56 schreef Art_Core het volgende:
Die tante van Jag
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:45 schreef Z het volgende:
Dexter!
Courage!quote:
Jaaaaa! Leuk hè?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Courage!
Leuke show ja!quote:
Het is Valhallen en de vrouwelijke versie van Krunk van de Justice Friends.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:56 schreef Tokay het volgende:
Die van jou ken ik niet.
Qua tekenstijl zou het iets uit Johnny Bravo kunnen zijn, of een monster uit de Powerpuff Girls.
Deze show dus:quote:
Yep! En Zilly en Klunk natuurlijk! Uit Stop the Pidgeon.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:05 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ow, ik doe ook een keer mee
Mutley!
en Dick Dasterly (oid)
Uit Wacky Races idd. Ze had ook een eigen serie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:11 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Zij zit ook die tekenfilmserie met Dick en Mutley. Wacky races/wheels ofzo?
DIe heb ik helaas nooit gezienquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Uit Wacky Races idd. Ze had ook een eigen serie.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:27 schreef Tokay het volgende:
Dennis en Mr. Wilson.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Een Scouse?
Deze mevrouw ligt anders geheel en al op jouw terrein.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ken buiten de Beatles weinig bekende Scousers.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Pos!!!!!!!!!!!!!!! Help!!!!!!!!
Bravo, mr_a, meet Florence Maybrick, echtgenote van de vermeende Jack the Ripper (James Maybrick), uit Liverpool, die berecht is wegens moord op haar man (toen ze had uitgevonden wat hij in Londen allemaal had uitgespookt), terwijl later is komen vast te staan dat ze onschuldig was.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb wel eens een boek over historische Britse criminelen gelezen. De vrouw van Jack The Ripper? (al was dat een Cockney volgens mij)
Pos is nooit overbodig. Ik had er alleen toch niet nodig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:08 schreef pyl het volgende:
Je ziet: pos is overbodig....
nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen....![]()
Yep.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:14 schreef pyl het volgende:
Bij een voetballer?
Uhmmm.....nee, maar wie dat wel geweest moet zijn, kan ik me niet herinneren....quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
@ Pyl: Was Florence Maybrick de dame die je vorige keer poste en na 3 seconde weghaalde?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:30 schreef pyl het volgende:
Verrek, ik denk steeds aan FC Liverpool, maar je hebt daar natuurlijk ook Everton en zijn verloren zoon Wayne Roony....
In de Johan (met stip het beste voetbalmaandblad) stond dat hij inderdaad met een oma het had gedaan. Er was ook een tekening in een fanzine van Man City waar de opa's van manchester met demonstratieborden liepen met de tekst Stay away from our grannies.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:35 schreef pyl het volgende:
Hoe zat dat eigenlijk, mr_a, met dat prostitutiebezoek van Rooney aan een wat oudere mevrouw? Ik heb daarover ooit een flard op de BBC opgevangen, maar lees de bladen niet (noch de voetbalbladen) - jij weet het vast wel, gok ik.
Antivoetbal Tokay?quote:
Yep! Gister veel gehoord.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:46 schreef Tokay het volgende:
Garry and The Pacemakers?
Neuh.. Kan er alleen niet aan meedoen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Antivoetbal Tokay?
Geeft niks hoor. Ik zal nu weer een tekenfilmfiguur posten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Neuh.. Kan er alleen niet aan meedoen.
Weet er te weinig van af.
Da's gelul hoor mr_a. Tokay zei me gisteren nog bij de stand 3-0 dat Liverpool haars inziens nog goede kansen had. En da's ongelogen echt waar!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef Tokay het volgende:
Neuh.. Kan er alleen niet aan meedoen.
Weet er te weinig van af.
Wat pyl zegt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:50 schreef pyl het volgende:
Da's gelul hoor mr_a. Tokay zei me gisteren nog bij de stand 3-0 dat Liverpool haars inziens nog goede kansen had. En da's ongelogen echt waar!
![]()
Hook en Smee idd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Vetje (links) en Kapitein Haak
Hij lijkt wel op Doc maar het is hem niet. Het is dat knechtje van Hook weet je wel?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:01 schreef Tokay het volgende:
Doc, één van de Zeven Dwergen?
En Captain Hook?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Dennis the Pennis?
Everett inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:16 schreef pyl het volgende:
Mmmja, ken hem wel, is een komiek die inmiddels is overleden....Kenny.....
Monologue intérieur....quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:31 schreef Z het volgende:
You talking to me?
O ja, vandaar - nooit gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:37 schreef Z het volgende:
Ah. Het is Kim Cattrall (Sex and the City)
Je kunt het nog gauw even doen, voor de anderen, want het is een opmerkelijke opgave...quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:43 schreef Z het volgende:
Ik had geen zin om te photobucketten ...
tjaah...quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:11 schreef fotoloog het volgende:
Gut.
heerlijk met dit weer lijkt mequote:
Laat dat maar aan mij over Z!quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:37 schreef Z het volgende:
Ik ben weg Pyl, succes met de morrelende massa!
heee tongquote:
Ja ik was neutraal. Maar zelden zoiets gezien in een finale. Doc belde me om 01.00 uur uit bed.En melde uit de kroeg dat ie zo blij was.quote:
Er staat nu wel een lastige open hoor, ik waarschuw maar....quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat gaat dit topic hard.
Ooo wat liefquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik was neutraal. Maar zelden zoiets gezien in een finale. Doc belde me om 01.00 uur uit bed.En melde uit de kroeg dat ie zo blij was.![]()
Wat nou weer?quote:
Dan mag je nu naar je mandje......quote:
quote:
Kan je me nog antwoord geven?quote:
Joh, is zo'n lief beest.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:01 schreef fotoloog het volgende:
Die Pitbull van jou......
quote:
Valt reuze mee.quote:
Kijk dan naar mijn postgeschiedenis!quote:
Oei, puntje in je nadeel op de hapweegschaal, Tokay!quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:29 schreef Tokay het volgende:
Kijk dan naar mijn postgeschiedenis!
(Ga ik me nog zitten verdedigen!)
Of misschien trek ik me je mening te veel aan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:30 schreef pyl het volgende:
Oei, puntje in je nadeel op de hapweegschaal, Tokay!
Dat zou inderdaad heel erg verkeerd zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:39 schreef Tokay het volgende:
Of misschien trek ik me je mening te veel aan?![]()
Ja! Ik was er met mijn hoofd niet bij!quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:39 schreef pyl het volgende:
Goh, dat je daar zo lang naar hebt moeten zoeken....jammer hoor.
Surinaamsquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef pyl het volgende:
Is het de broer van Mirna?
Ja dan wordt Pos wakker.quote:
Wat is wel jouw type ? Ik weet het wel. Mannen zonder haar op de borst die vrouwelijke trekken vertonen. Verdomme Pos. Ik had een paar dagen geleden nog hoop.quote:
Nee man geen gladde mannen hoor met geschoren borstharen, brrrquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is wel jouw type ? Ik weet het wel. Mannen zonder haar op de borst die vrouwelijke trekken vertonen. Verdomme Pos. Ik had een paar dagen geleden nog hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |