Ik meende mij te herinneren dat het met DOS4GW (oid) het mogelijk was om van proces te wisselen. Ik heb er zelf nog gebruik van gemaakt, maar dat ging gruwelijk langzaam, omdat het proces gewoon stop werd gezet en vervolgens een memory dump gemaakt welke op de op de hardeschijf werd bewaard. Dit ging ook niet altijd succesvol, waardoor de PC vast liep. En met QEMM was het volgens mij mogelijk om een proces stop te zetten als deze niet meer reageerde. Damn, da's weer lang geleden.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:48 schreef Alfa145 het volgende:
Sysrq zit onder dezelfde toets als print screen en is de de 84ste toets die door IBM werd toegevoegd aan het PC/XT-toetsenbord. De toets was bedoeld om in latere besturingssystemen te kunnen wisselen tussen de verschillende processen die op dat moment draaiden. Naast het wisselen tussen taken zou de knop ook gebruikt moeten kunnen worden om alle processen te onderbreken en de controle terug te geven aan het toetsenbord. Handig als je een proces wilt stoppen dat alle systeembronnen gebruikt waardoor je niets meer met je pc kan. Jammer genoeg is dit in vrijwel geen enkel besturingssysteem geïmplementeerd.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Aquarium met matglas
Waterdichte theezakjes
Rolstoel met trappers
De VW Beetle wordt toch zeker nog steeds goed verkocht...zie er echt veel rondrijden en er is niet voor niets weer een nieuwe model uitgekomen!quote:Op maandag 30 mei 2005 23:34 schreef Djeez het volgende:
.....En ik geloof dat de VW New Beetle ook keihard geflopt is.
Voornamelijk in duitsland. Incidenteel in nederland ook nog. In de hoogtijdagen is het volgens mij echt bizar goed verkocht.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:15 schreef Kopstoot het volgende:
http://www.punica.nl/
Volgens die site lijkt het nog steeds te bestaan!?
Mijn msn is nog steeds @hetnet ;p terwijl ik al zeker 4-5 jaar geen internet meer van hetnet heb.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:07 schreef LibertarianX het volgende:
Het Net (dat nep-internet van KPN)
Ik zie sowieso geen reden om ook maar iets duurder wasmiddel dan eigen merk van weetikveelwat te gebruiken. Dat spul krijgt m'n was ook schoon, incl gemene vlekken waar ik m'n moeder vroeger altijd over hoorde gruwelen (smeer, chocola, bloed)... volgens mij zijn wasmiddelen in het algemeen gewoon veel beter dan 15 jaar geleden.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Omo Power is ook geflopt hoorde ik laatst (van Albert Verlinde)
Omo zuigt sowieso, alle wasmiddelen komen uit dezelfde fabriek...
Wie?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef DraYtje het volgende:
ali b
Ozkiliclar in de Ferdinand Bol heeft het nog!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:43 schreef Soepv0rk het volgende:
Is Punica geflopt??
ja tegenwoordig zie ik het nergens meer maar vroeger werd dat volgens mij best goed verkocht.
Ik vind het nog steeds lekker.![]()
Nee, je hebt 2 grote fabrikanten.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
alle wasmiddelen komen uit dezelfde fabriek...
Tref supermarkt in Venlo ookquote:Op maandag 6 juni 2005 16:16 schreef Rio het volgende:
[..]
Ozkiliclar in de Ferdinand Bol heeft het nog!
onzin wordt heel veel gebruikt in de media wereld, denk aan radioquote:
Lol iddquote:Op maandag 6 juni 2005 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:
PPC processoren voor mobile toepassing in laptops
:p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |