Die staakt, weet je nog?quote:
Redelijke kans dat die vandaag staakt.quote:
En wanneer de arts er weer is, wel ff heen gaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:15 schreef Berb het volgende:
[quote]Op woensdag 25 mei 2005 13:00 schreef Renesite het volgende:
ff bellen naar je huisarts?
Misschien hebben ze een vervangde arts?
Helaas geen vervangende arts en om hier nou het ziekenhuis voor te bellen is ook weer zoiets.
Ik slik gewoon de pil dus kans op zwangerschap is wel klein.
Ik heb dus wel de pil 1* doorgeslikt, maar heb dit nog nooit gehad.
Ach misschien maak ik me wel weer druk om niets, maar vond het zo vreemd
Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Weet je zeker dat je niet zwanger bent?
Klinkt wel als een miskraam
Ik snap hier niet wat je onder je ribbenkast hebtquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:25 schreef Berb het volgende:
Werd daarna wel misselijk
en heb al de hele dag net onder mijn ribbenkast.
Ehm... de pil moet nu juist voorkómen dat je een eisprong krijgt. Dus als je met pilgebruik last hebt van je eisprong dan is er iets niet in orde...quote:Op zondag 29 mei 2005 19:52 schreef AnnekeM het volgende:
Ik heb soms ook wel eens een slijmpropje bij mijn urine of in mijn slip. Geloof dat ik dan het eitje verlies, want ± 2 weken later word ik ongesteld.
Voor ik ongesteld word, verlies ik vaak ook eerst slijm voor er bloed komt. Misschien toch een beetje slijm uit de baarmoeder?
Niks om je druk te maken.. Er zijn mensen die de eisprong als pijnlijk ervaren terwijl de ander er geen last van heeft.
Ik ben denk ik vergeten te meldden dat ik binnen 3 weken 2 antibiotica kuren heb gehad. En dat was ongeveer eind nov. De verwachting is dat ik toen in januari een miskraam heb gehad. Maar alleen bloedingen en nu ineens wel iets anders, maar ja kan dat 4 maanden blijven zitten als je dus eigenlijk wel al de bloedingen hebt gehad??quote:Op maandag 30 mei 2005 12:35 schreef merdeka het volgende:
[..]
Ehm... de pil moet nu juist voorkómen dat je een eisprong krijgt. Dus als je met pilgebruik last hebt van je eisprong dan is er iets niet in orde...
Heb je niet voor de zekerheid een echo of curettage gekregen dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:05 schreef Berb het volgende:
[..]
Ik ben denk ik vergeten te meldden dat ik binnen 3 weken 2 antibiotica kuren heb gehad. En dat was ongeveer eind nov. De verwachting is dat ik toen in januari een miskraam heb gehad. Maar alleen bloedingen en nu ineens wel iets anders, maar ja kan dat 4 maanden blijven zitten als je dus eigenlijk wel al de bloedingen hebt gehad??
Nope vond de huisarts niet nodig aangezien zij de kans niet zo groot achtte dat ik door de antibiotica toch zwanger had kunnen raken.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:07 schreef merdeka het volgende:
[..]
Heb je niet voor de zekerheid een echo of curettage gekregen dan?
Die kans is dan misschien niet heel groot, maar zeker niet nihil. Ik zou voor de zekerheid toch maar langs de huisarts gaan en vertellen van die bloedingen waarvan je vermoed dat het een miskraam was, en de slijmprop. Het kan iets heel onschuldigs zijn, maar voor hetzelfde geld is er iets niet helemaal goed gegaan. Bovendien klink die slijmprop me een beetje fiks in de oren, ik hoor er wel eens van maar dan gaat het altijd over kleine propjes. De huisartsen staken nu niet meer, dus ik zou toch maar ff langsgaan!quote:Op maandag 30 mei 2005 14:44 schreef Berb het volgende:
Nope vond de huisarts niet nodig aangezien zij de kans niet zo groot achtte dat ik door de antibiotica toch zwanger had kunnen raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |