Ja, dat lijkt mij ook.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:01 schreef Ella het volgende:
Wij hebben ze in onze woonkamer..ze zaten er al toen we in dit huis kwamen wonen en vonden het wel erg leuk staan..geeft je kamer net iets extra's
Die dingen worden vastgelijmd, dus bij het weghalen zulen er wel van die klodders harde verf achterblijven.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:08 schreef blieblie het volgende:
Om ff een topic te "kapen".
Iemand enig idee hoe die dingen eraf te slopen zijn?
Het is niet echt my kinda style, en laat nu net de vorige bewoner (of de bewoner daarvoor) zijn/haar appartement verrijkt te hebben met zo een randje.
Ik zat zelf te denken aan een schroevendraaier op het randje plafond/ornament te zetten en vervolgens er met een hamer een tik tegen aan te geven. Ik weet alleen niet wat er dan gebeurd.
Kben al wegquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:11 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Die dingen worden vastgelijmd, dus bij het weghalen zulen er wel van die klodders harde verf achterblijven.
Maar ff ontopic: ik wil ze juist AANBRENGEN, dus misschien kan je beter je eigen topic openen.![]()
Ziet er super uit ! De lijst die wij mooi vinden is hier ¤ 6,- per meter en we hebben zo'n 80 meter nodig, dus het zal op zo'n ¤ 480,- uitkomen, flink bedrag maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:32 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb nog eens zitten denken...![]()
En ik heb nog een hele leuke tip voor je!
http://www.het-schippertje.nl/
Wereld zaak! Echt! Je kan het halen, en zelf erop doen! En dan heb je ook het originele. Ze zijn niet duur!![]()
Aha, eindelijk iemand met ervaring ! Kun je aan die lijsten goed zien dat het piepschuim is of valt dat wel mee ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:28 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb ± een jaar geleden piepschuimen lijsten (van de Gamma) langs het plafond in mijn woonkamer aangebracht, de meest eenvoudige die er zijn dus zonder al te veel reliëfjes erin. 't Is even een paar uurtjes werk, vooral de hoeken kunnen erg lastig zijn is mijn ervaring, maar voor een paar tientjes (incl. koker lijm) ben je klaar! Het geeft zoals gezegd net effe wat extra's aan je kamer
*kuch...quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:00 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Aha, eindelijk iemand met ervaring ! Kun je aan die lijsten goed zien dat het piepschuim is of valt dat wel mee ?
Heb je misschien een foto ?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:22 schreef Oblivion het volgende:
Wij hebben het gedaan in de slaapkamer van mijn zoon.
Kleine nette sierlijstjes, gewoon van een soort kunstof.
Makkelijk aan te brengen en makkelijk mee te verven.
Ziet er als echt uit!
In Bussum zit een winkel waar het 'echte' werkt wordt verkocht, maar dat is duur...Zeer duur...
Het valt mee, het had qua uiterlijk evengoed gips kunnen zijn. Als je eraan voelt, dan merk je natuurlijk wel dat het piepschuim is en geen gips; alleen dit is veel goedkoper en het verwerkt vrij gemakkelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:00 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Aha, eindelijk iemand met ervaring ! Kun je aan die lijsten goed zien dat het piepschuim is of valt dat wel mee ?
Heb je misschien een foto ?
Leuk gedaan die koelkastquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:25 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Het valt mee, het had qua uiterlijk evengoed gips kunnen zijn. Als je eraan voelt, dan merk je natuurlijk wel dat het piepschuim is en geen gips; alleen dit is veel goedkoper en het verwerkt vrij gemakkelijk.
Een paar foto's, waarvan enkele zojuist genomen (dus met flits, geen daglicht aanwezig):
In een hoek:
[afbeelding]
Bij een deurpost:
[afbeelding]
In mijn keukengedeelte:
[afbeelding]
Oh, en trouwens: nee, die fotolijsten enzo hangen niet scheef, dat komt door de ietwat vreemde hoek van fotograferen![]()
Hehehequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |