Goede keuze.quote:DAPHNE BUNSKOEK: RTL BOULEVARD !
De presentatrice van 'Goedemorgen Nederland' volgt met ingang van volgend seizoen Beau van Erven Dorens definitief op bij het showbizz-magazine op RTL4.
RTL Boulevard heeft deze week de laatste uitzending van dit seizoen. Half augustus, als het nieuwe seizoen van start gaat, zit Daphne Bunskoek aan het hoofd van de desk bij RTL Boulevard. Noordzee Showtime meldde enkele weken geleden al dat RTL onderhandelingen was gestart met de ex van Jeroen Pauw en de huidige vriendin van Wessel van Diepen. Het ligt voor de hand dat vandaag - in de allerlaatste aflevering van RTL Boulevard - Daphne Bunskoek officieel als de nieuwe presentatrice van RTL Boulevard wordt gepresenteerd.
Bunskoek.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:19 schreef Blinky het volgende:
Daphne wie?
Denk het ook niet idd...Daphne samen met übergay Albert ernaast...is toch geen gezicht!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:20 schreef Zapper het volgende:
Stond gister nog in de krant dat dat juist niet ging gebeuren
Denk niet dat ze bij het programma past overigens.
Ik vind GMNL met haar best verfrissend hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:59 schreef BVO het volgende:
Bij de NCRV versuft ze ook zo.
Nee mij eigenlijk ook niet... ik kijk het ook niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wie het is, maar goed... dat RTL Boulevard gaat toch nergens over. Als ik er langs zap kijk ik er soms wel een paar minuten naar omdat ik om dat stel nichten moet lachen, maar ik erger me te erg aan de achterlijke onderwerpen om het langer uit te houden dan vijf minuten.
Ja, Wilfred houdt het spannend.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
Is dit de laatste uitzending van het seizoen ?
quote:
Ze deed 't toch erg goed dat GNquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:51 schreef Annemiek78 het volgende:
Was van de week al op de radio dat het Daphe gaat worden.
Ik denk dat het inderdaad wel wat voor haar is. Ze is een pittige tante.
Leuker voor haar dan dat duffe "goedemorgen nederland"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |