Albert was er nuquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:27 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik wil Albert weer terug. Ik heb het niet zo op die Kijk in de Vegte.
Die is op reis voor RTL Travel zo nu en dan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Jeroen echt drie keer niks, geef mij Daphne maar.
Dat weet ik, maar de discussie ging erover dat de meesten Jeroen als vaste presentator wilden hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:52 schreef static het volgende:
[..]
Die is op reis voor RTL Travel zo nu en dan.
Yeps. Ezel van Belinda Meuldijk vermoord.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:54 schreef static het volgende:
Zeer waarschijnlijk een natuurlijke dood.
O ja, ik zie nu net andere topic erover.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:54 schreef static het volgende:
Zeer waarschijnlijk een natuurlijke dood.
Ja, dat vind ik ook, gelukkig dat ie niet is mishandeld !quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja, ik zie nu net andere topic erover.
Ezel van Belinda Meuldijk vermoord.
Nou ja, 'gelukkig' maar dat het geen mishandeling bleek.
Ja maar nu is 'ie in de ezelhemelquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, gelukkig dat ie niet is mishandeld !
Ik vind het wel erg voor het ezelDat ie zoveel pijn had !
Jah, kun je wel zeggenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar nu is 'ie in de ezelhemel![]()
preciesquote:Op woensdag 28 december 2005 19:12 schreef niksan het volgende:
Ik vind Daphne irritanter worden met de dag.
Alleen maar meepraten met Albert en dan dat lachje
zeg, reageer jij soms in al mijn topics?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:15 schreef ABBAfan het volgende:
Daphne lacht gelukkig nu een stuk minder. Ze doet het best aardig. Beau mis ik allang niet meer
Wil je dat soms schatje? Mag wel hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 19:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
zeg, reageer jij soms in al mijn topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |