Hij staat op de site van Pathé in het lijstje van verwachte films.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:13 schreef 3doorsdown het volgende:
khoop dat ie hier ergens draait... meestal komen dat soort films in een filmhuis oid...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die "roadrunner" scene vind ik trouwens wel in deze film passen. Lekkere slapstick humor.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
Vond ik inderdaad ook.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:26 schreef victorinox het volgende:
Die "roadrunner" scene vind ik trouwens wel in deze film passen. Lekkere slapstick humor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals iedeen zegt, de messenwerpscene is een fraai stukje slapstick, die roadrunnerscene daarna vond ik eigenlijk ook net iets té. Was ook niet echt nodig. Die kappersknul vond ik ook best vermakelijk
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:53 schreef Khalein het volgende:
Van dezelfde regisseur als Shaolin Soccer. Verhaal en setting zijn behoorlijk anders, maar als je die kent, heb je een beetje een idee van wat je te wachten staat wat visuals en humor betreft...
Voor beide films regie en hoofdrol jaquote:Op maandag 27 juni 2005 00:54 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
zelfde regisseur.. da's dus de hoofdrolspeler
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |