abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27548470
Ik gebruik berserk nu af en toe als ik wat sterkere tegenstanders heb. Dan gaan ze wat sneller dood. Maar Space Attack zou ik inderdaad ook kunnen doen. Hard Attack had ik nu toch al gedaan. Ik ga nu dan eerst Leap Attack maxen en dan Weapon Mastery, Armor Mastery en Hardened Body doen.
  woensdag 1 juni 2005 @ 16:51:41 #252
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_27548715
Wat is het toch frustrerend als alle goeie shit naar je party genoten gaat, maar goed wel weer een leveltje omhoog.
pi_27550091
das idd shit, moet je maar solo-en
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
  woensdag 1 juni 2005 @ 18:03:46 #254
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_27550655
blegh level 25
pi_27550669
Ik heb sowieso het idee dat solo sneller levelt dan in een party, maar das waarschijnlijk omdat ik een groter deel van de punten verzamel dan mn partyvriendjes
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27550692
fs180 level eens door, dan haal je me in. Ik ben nu 65% level 29. Nog 2 uur dan ben ik level 30, ware het niet dat ik zo nog tussendoor moet eten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 1 juni 2005 @ 18:09:10 #257
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_27550791
tjah.. ik weet niet waarom.. maar ik level zo langzaam als de tering.. ben weken eerder dan tbt begonnen maar ik 2 dagen lag die al voor..
  woensdag 1 juni 2005 @ 18:09:51 #258
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_27550813
ach tjah.. is mn vriendin denk ik wel blij mee eigenlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27551230
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 18:09 schreef fs180 het volgende:
ach tjah.. is mn vriendin denk ik wel blij mee eigenlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja daar heb ik dan weer geen last van
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27551283
Ik ga nu weer het spel starten en de overige 35% proberen te doen voordat ik naar de sportschool ga
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27551704
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 18:27 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik ga nu weer het spel starten en de overige 35% proberen te doen voordat ik naar de sportschool ga
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ow ow ow .. je moet ook niet naar de sportschool gaan ! Zo kom je dr nooit !!!!
pi_27553504
rose=sporten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

vandaag coopertest op school en ik heb met mn bijna nooit sporten nog 2450m gehaald :p
pi_27553854
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 18:27 schreef the.big.ticket het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Anderhalf uur later: Level 30
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nu dan maar even sporten en dan gaan we weer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:00:15 #264
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_27554021
sport is alweer verminderd naar 2 keer per week gelukkig dus kan ik fulltime ROSE-en want school is verminderd naar 0 uur per week, lvl 40 and counting
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27554099
Mijn sport was vermindert naar 0 keer in de eerste drie maanden van mei. Rankte wel hard, maar ook met mn vetpercentage: 7,7% naar 10,8%
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27554613
Gabez ik wil met je partyen
!
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:44:46 #267
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_27555479
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 19:45 schreef jorryt het volgende:
rose=sporten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

vandaag coopertest op school en ik heb met mn bijna nooit sporten nog 2450m gehaald :p
ik 2600 in 12 minuten.. meteen ff uitgerekend, 21 km/u gemiddeld.. damn das wel behoorlijk ofwat?
pi_27557635
Ja dan hou je fietsers bij
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:57:22 #269
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_27558324
tjah had ook wel het gevoel dat ik aardig daarrende
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27559634
Jorryt is echt vet gierig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27559878
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:12:43 ]
pi_27563309
gierige jorryt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 2 juni 2005 @ 01:01:21 #273
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_27564152
jorryt ik heb een low essence gevonden

jorryt : ohw mag ik die daar kan ik iets heel tofs mee

.......
pi_27565002
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 01:01 schreef Gabez het volgende:
jorryt ik heb een low essence gevonden

jorryt : ohw mag ik die daar kan ik iets heel tofs mee

.......
ja, denk alleen niet dat wij willen weten waar ie dat ding steekt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_27566252
Gabez, het typen/schrijven van niet gezegde citaten zonder toestemming van de door jou aangewezen
"spreker" is verboden
oprotten dus
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop