Over 80.000 EXP points ... dus hoe meer jij je best doet in de party waar ik ook in zitquote:Op woensdag 1 juni 2005 07:31 schreef jorryt het volgende:
en speedski wanneer ben je van plan om magicweapon craft op een volgend lvl te hebben (kheb namelijk 1 staffje verder nodig)
Komt dat ff mooi uit dat ik je nu al kan voorzien tot level 63quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:52 schreef the.big.ticket het volgende:
Ook even naar equipment zitten kijken, maar dat is vrij simpel.
Ik vecht het liefst met een two-handed swords. Dan zou ik tot level 70 deze swords moeten hebben:
Huidig zwaard: Sword of Unknown
Level 29: Sword of Hardship (damage 46, hitrate 42, req str 65)
Level 38: Cutter Edge (damage 55, hitrate 45, req str 80)
Level 47: Surado (damage 84, hitrate 53, req str 95)
Level 64: Two Hand Sword (damage 97, hitrate 56, req str 123)
Na lvl 64 kan ie beter gaan kijken naar Dark/Legend spullen, en die dan refinen. Dat is sowieso een stuk beter dan de troep die jij maaktquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:59 schreef Speedski het volgende:
[..]
Komt dat ff mooi uit dat ik je nu al kan voorzien tot level 63![]()
Verzamel en roep me maar ingame![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Na lvl 64 kan ie beter gaan kijken naar Dark/Legend spullen, en die dan refinen. Dat is sowieso een stuk beter dan de troep die jij maakt![]()
Ben ik nog niet tegengekomen, maar ik zal eens googlenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Na lvl 64 kan ie beter gaan kijken naar Dark/Legend spullen, en die dan refinen. Dat is sowieso een stuk beter dan de troep die jij maakt![]()
Haha, odequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:00 schreef DaFan het volgende:
Dat is sowieso een stuk beter dan de troep die jij maakt![]()
Ik heb er niet op gerekend...dividen kan bij NPC ook. Net als refinen (die op Luna zijn beter dan die in Breezy Hills).quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef Speedski het volgende:
Zeg Dafan, neem jij btw ook de skill: Item Divide. Zo niet .. neem ik hem.
Ik denk wel dat een eigen skill altijd meer voordeel zal leveren dan een NPC. Dus ook het resultaat zal beter zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gerekend...dividen kan bij NPC ook. Net als refinen (die op Luna zijn beter dan die in Breezy Hills).
Die twee heb ik gister nog gevonden, alleen wel met wat slechtere stats als jij zegt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:52 schreef the.big.ticket het volgende:
Level 38: Cutter Edge (damage 55, hitrate 45, req str 80)
Level 47: Surado (damage 84, hitrate 53, req str 95)
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:45 schreef Speedski het volgende:
Ow ow ow .. die jeugd van tegenwoordig. Beetje lopen te maffen tegen mn shopje.
Watskeburt ??????????![]()
[afbeelding]
Ik doe het voor 25 euro per uur. En ik level hard.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:38 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik zit erover te denken om iemand in te huren om overdag als ik op mijn werk zit door te levelen...
Zou zoiets veel kosten?
24,9 euro!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:38 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik zit erover te denken om iemand in te huren om overdag als ik op mijn werk zit door te levelen...
Zou zoiets veel kosten?
berserk raad ik af, ofja niet hoger dan 8 want dan word het defense verlies te hoog en meestal heb je wel een cleric die je de atk buffs kan geven, ik zou voor hard attack gaan en dan die op lvl 10 space attack (20m afstand) nemen, of je gaat double attack maxen (lvl 20) na lvl 10 word het tripple attack en op lvl 20 heeft ie ook nog stunn erbij ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:25 schreef the.big.ticket het volgende:
Heb een handige calculator gevonden om je skills te berekenen.
Zal wel al bekend zijn, maar beter dubbel posten dan niet.
Voor soldier: soldierskills
Voor hawker: hawkerskills
Voor dealer: dealerskills
Voor muse: museskills
De skills die ik voor mijn soldier/champ wil gaan halen:
active skills
Leap attack
Berserk
Champion Hit (Champ skill)
Blood Attack (Champ skill)
passive skills
Weapon Mastery
Hardened Body
Armor Mastery
Quick Step
Two-Hand Mastery (Champ skill)
Mental Mastery (Champ skill)
Champ Research (Champ skill)
Doelstelling van vandaag: level 33 zijn
Leuk zo'n stage. Kan je tenminste een beetje Rose plannen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |