Inmiddels gedaan. Sorry; ik had het niet eerder gezienquote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef leolinedance het volgende:
Kan een mod even de foto's in het midden van mijn topic in de OP zetten (indien jullie dat wel kunnen). Ik had nl. eerst vergelijkbare foto's geplaatst, maar dit zijn dus foto's van mijn eigen auto.
Maar ik kan de OP dus niet meer wijzigen. Heb dit al een aantal keren gevraagd in het topic, maar mijn topic was blijkbaar niet interessant genoeg voor de modjes om te lezen![]()
bvd!
Ik denk dat ik het met je eens ben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:39 schreef Underdoggy het volgende:
ik ben er op tegen dat [GRATIS] Condooms nodig? dicht is gegaan... TS geef GRATIS condooms weg... Wat nou handel? Volgens mij is handel gebasseerd op winst en dat zie ik hier niet terug. Kunnen we niet blij zijn met dit aanbod van TS?
okéquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef Kakakoka het volgende:
[TK] Thunderdome cd's (13 stuks - 50 euro)
Mag dicht, cd's zijn verkocht.
Geloof niet dat ik dat ergens gedaan heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:54 schreef tonks het volgende:
Oja ik vind het trouwens echt belachelijk dat je mij zomaar beschuldigd van fraude
donequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:26 schreef Wrinex het volgende:
Zou een modje de volgende titels uit mijn OP willen halen?
Super Mario Bros 2 7,00
Super Mario Bros 3 7,00
Boulder Dash 7,50
[TK]Nintendo en Sega spelcomputers, spellen en accessoires
quote:Op woensdag 8 juni 2005 07:49 schreef Het_Biertje het volgende:
en als je klaar bent, koffie graag. zwart met suiker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |