je bent toch niet die gast die zijn huis vol met SVS subwoofers heeft staanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:25 schreef Het_Biertje het volgende:
Wrong, nope, helaas, close.
Subwoofers. en niet zomaar subwoofers.
tjek het topic strakjes maar
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:29 schreef Adelante het volgende:
ik zou GAD proberen, krijgen die ook eens een topic
relaxe dude, tis voor in de auto.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
je bent toch niet die gast die zijn huis vol met SVS subwoofers heeft staan
jammer, anders had ik meegedaanquote:
Inderdaad...quote:
Owkeequote:Op zondag 26 juni 2005 11:07 schreef DinoPK het volgende:
[TR] Splinter Cell Chaos Theory - sealed PC dvdrom versie
Mag dit topic misschien dicht? Ik probeer het later wel eens op een andere manier met wat extra spulletjes erbij.
Ik heb je berichten erover gelezen. Maar laat je vraag nu ff liggen voor Adelante, want het was his callquote:Op zondag 26 juni 2005 17:02 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik ben het niet eens met de moderatie in het topic waarin een bmw 316 wordt aangeboden.
Het lijkt me niet meer dan normaal dat een moderator nog eens kritisch gaat kijken naar de userhistory, en dan zijn oordeel nogmaals gaat herzien![]()
Calimero Syndroomquote:Op zondag 26 juni 2005 17:09 schreef Adelante het volgende:
Ach en wee, het Calimero syndroomIk mag nooit iets en anderen mogen alles!
Maar goed, Mista weet dat de BMW die hij nu aanbiedt op Fok! voorlopig de laatste auto is die hij hier mag slijten. Ik heb misschien niet goed in z'n PosHistory gekeken, maar blijf bij m'n mening dat ook particulieren uit hobbyïstisch oogpunt auto's kunnen opknappen en verkopen. Hij heeft dus het voordeel van de twijfel nog op dit moment.
dat was het!
volgens mij trok je toch duidelijk de vergelijking dat wanneer jij iets doet, wij direct zouden klaarstaan met slotjes en dat dat bij anderen wordt nagelaten. als het je daar niet om te doen is, moet je de vergelijking achterwege laten, lijkt mequote:Op zondag 26 juni 2005 17:20 schreef S1nn3rz het volgende:
Calimero SyndroomWat een kul zeg, en dat van een moderator.
Het gaat me er niet om dat een ander meer mag of dat ik iets mag en een ander niet.
Zoals je de userhistory niet goed hebt gelezen, zo heb je mijn post ook niet goed gelezen.
de waarde van het aangeboden artikel is voor mij nog nooit reden geweest handel te vermoeden, dus of die die BMW nu voor 1000 of 5000 euro wil verkopen. dat er nog veel moet gebeuren aan de auto's was me dus wel opgevallen, maar ook hobbyïsten onderling kunnen daar belangstelling voor hebben, zonder hen meteen te bestempelen tot handelaren.quote:Ok je hebt het over een hobby. Kijk eens goed naar die auto's. Of heb je die moeite ook niet genomen![]()
Aan die auto's zit nog heel veel werk, en dat weet een ieder. Daarnaast zou ik niet weten wat je allemaal gaat verbouwen aan een auto die je vervolgens wegdoet voor 999,--
negatieve kritiek, ach ik schaar het maar onder feedback. en de reactie kan afhangen van de manier waarop het gebracht wordt en misschien ook m'n toestand op dit momentquote:Het is jammer dat je je zo aangevallen voelt, het blijkt dus dat kritiek die niet negatief hoeft te zijn ook niet op prijs wordt gesteld.
Nou, ik laat het hier ook maar bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |