thanksquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:14 schreef deedeetee het volgende:
Maar wij hebben nog niks dus nog ff dóór geklaagd zou ik zeggen....![]()
Fijn dat je 't hebt overgens![]()
Is goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:03 schreef deedeetee het volgende:
als 't je niet stoort klaag ik nog ff verder, ik klaag eens graag![]()
NOG NIET!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:49 schreef cosmick het volgende:
Godverdomme NOG geen salaris.
En met dit weer dat is erg lastig......quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:43 schreef allsystemshalt het volgende:
Ja ok,
Jjuist nu er dus vakantiegeld bij zit en we een reis geboekt hebben.
Die al afgeboekt is van mijn rekening is het loon veel later dan normaal![]()
![]()
![]()
Nu ben ik een beetje blut en zo![]()
![]()
![]()
Realtime saldo update bij mijnpostbank.nlquote:Op zaterdag 28 mei 2005 08:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
NOG NIET!
Is die saldoinformatie van de Postbank om deze tijd al actueel of versen die de boel pas om 10.00 uur ofzo? Iemand die dat weet?
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Realtime saldo update bij mijnpostbank.nl
Voor de vragen over de telefonische saldo-informatie verwijs ik u door naar http://www.postbank.nl
Waar haal je die wijsheid vandaan? Het scheelt hooguit één dag en anders is het gewoon te laat overgemaaktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:04 schreef siekman het volgende:
tja de postbank laat het gerust nog een dag of 3 staan om rente te trekken
en tel er dan nog maar 2 dagen bij voor jij het binnen hebt
Lang leve de rabobank
baas drukt op enter en ikke bel naar rabofoon dan istie meteen daar
rabobank , rabobank , rabobank
Ik had idd de pech dat het weekend ertussen zat.. anders had ik het idd 'de dag erna' gehad.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan? Het scheelt hooguit één dag en anders is het gewoon te laat overgemaakt![]()
Mijn ervaring is dat het tegenwoordig een dag is(behalve bij jouw voorbeeld). Kan ik mee leven en is zeker geen reden voor mij om naar een bank te gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik had idd de pech dat het weekend ertussen zat.. anders had ik het idd 'de dag erna' gehad.
Maar dan nog, de postbank doet er doorgaans wel iets langer over toch?
wijsheid uit ervaringquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan? Het scheelt hooguit één dag en anders is het gewoon te laat overgemaakt![]()
Maar is dat nog steeds zo dan? Ik heb gemerkt dat sinds mijnpostbank.nl alles een stuk vlotter gaat... Of is dat alleen mijn ervaringquote:
nee of het nu op het moment nog is weet ik niet zeker , maar volgens mijn zus duurt het altijd een dag of 3quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:42 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Maar is dat nog steeds zo dan? Ik heb gemerkt dat sinds mijnpostbank.nl alles een stuk vlotter gaat... Of is dat alleen mijn ervaring
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |