quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:42 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Hmm. Rita Verdonk lijkt me een goede Umbridge.
Jazekers, die autoritaire uitstralingquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:42 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Hmm. Rita Verdonk lijkt me een goede Umbridge.
Nou neem dat maar niet al te rap aanquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:48 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Um...neem aan dat iedereen in dit topic het boek wel gelezen heeft?
Er zijn ook mensen die alleen de films kijken, dus zet voor de zekerheid maar tussen spoilertags...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:48 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Um...neem aan dat iedereen in dit topic het boek wel gelezen heeft?
Woehoe, ik zie niksquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:50 schreef alwaysthebest het volgende:
foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Same here...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:47 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Woehoe, ik zie niks![]()
edit: als je de url kopieert wel... Wat is Draco Malfoy toch lelijk... Net een Duitser![]()
is die 2e foto Dwaaloog Dolleman(weet niet hoe die origineel heet), daar had ik toch wel een heel ander beeld bij...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:50 schreef alwaysthebest het volgende:
foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind meer alsof ie naar Krum kijkt alsof ie een beschuitje met hem wil etenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:47 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Woehoe, ik zie niks![]()
edit: als je de url kopieert wel... Wat is Draco Malfoy toch lelijk... Net een Duitser![]()
Dat is hem ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:14 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
is die 2e foto Dwaaloog Dolleman(weet niet hoe die origineel heet), daar had ik toch wel een heel ander beeld bij...
Het zijn kinderboeken dus dat is logisch. Maar ze schrijft nu idd wel volwassener. Heeft ze ook niet ooit gezegd dat ze 'meegroeit' met de karakters qua schrijfstijl, dus dat ze nu schrijft ze ook voor een oudere doelgroep (16 jarigen met het laatste boek)?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:39 schreef Mainport het volgende:
Als ik nu de oude delen herlees vind ik de schrijfstijl veel te kinderlijk. Gelukkig groeit ze er wel in en is deel vijf een prima boek.
Hij zit toch onder de littekensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is hem ja.
Ik had niet zo'n gouden ding om dat oog verwacht, zoals dat bij hem is gedaan. En wat meer "gehavend", meer duidelijke littekens enzo.
ja, en magerder...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:09 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hij zit toch onder de littekens(overigens had ik hem wat verwarder verwacht, warriger haar, onverzorgd...)
Gelukkig wel, anders was ik er al lang vanaf gestapt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:45 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Het zijn kinderboeken dus dat is logisch. Maar ze schrijft nu idd wel volwassener. Heeft ze ook niet ooit gezegd dat ze 'meegroeit' met de karakters qua schrijfstijl, dus dat ze nu schrijft ze ook voor een oudere doelgroep (16 jarigen met het laatste boek)?
Cho scheen ook n lekker ding te zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:16 schreef Molluck het volgende:
Die Mad-Eye is idd niet helemaal wat ik er van verwacht had, ik had hem ouder, magerder, kaler voorgesteld...
En die Viktor Krumm is te knap en die Fleur Delacour is te lelijk. Ik dacht dat dat zo'n superlekker wijf was, dat zeggen ze in deel 6 ook
Ja, ze konden niemand vinden die met die lelijke Daniel Radcliffe wilde zoenen (of is dat pas in deel 5?)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:26 schreef daeri het volgende:
[..]
Cho scheen ook n lekker ding te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op Google zijn zat foto's te vinden, maar ik kan er niet echt blij van worden, geef mij Emma Watson maar"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |