Was effe vergeten dat je een nieuwe moet openen als je er eentje sluit, of is dat hier niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:24 schreef Koningin het volgende:
Dan kan die van mij dicht!
Jij was eerder
Ja, het is niet zozeer dat de film op zichzelf echt slecht was, maar meer dat ik hem idd niet duidelijk vond, als je de boeken niet hebt gelezen snap je een hoop dingen niet volgens mij, en het verschil in sfeer/omgeving met de 1e en 2e film was errug duidelijk wat ik niet echt positief vond. Het *magische* was er een beetje af zeg maar.quote:Zo slecht was ie toch niet? Als je de boeken niet had gelezen waren er wel wat dingen onduidelijk, maar slecht was ie niet. Wel te 'snel'... te veel info in te korte tijd gepropt.
Daar ben ik het wel mee eens. Deel 3 viel mij ook wat tegen qua omgeving en sfeer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:46 schreef Bonneke het volgende:
[..]
Ja, het is niet zozeer dat de film op zichzelf echt slecht was, maar meer dat ik hem idd niet duidelijk vond, als je de boeken niet hebt gelezen snap je een hoop dingen niet volgens mij, en het verschil in sfeer/omgeving met de 1e en 2e film was errug duidelijk wat ik niet echt positief vond. Het *magische* was er een beetje af zeg maar.
Het boek is inderdaad superleuk, maar ze hebben toch al wat dingen geschrapt (ik las over het dobby/winky gebeuren)... Maar ik wil gewoon het sfeertje van 1 en 2 terug... nou weet ik ook wel dat de boeken steeds duisterder worden in gebeurtenissen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat de omgeving ook plotseling grijs en grauw is... hmmz... hoe zat dat nou ook alweer met die crew, zou de crew van 1 en 2 nou terugkomen voor deze film, het zou in ieder geval een andere crew zijn als 3 toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste... deel 3 kregen ze niet eens helemaal fatsoenlijk omgezet naar film, ik ben bang dat ze uit de dik 600 pagina's tellende Goblet of Fire ook genoeg geschrapt hebben om de film op 150 minuten te houden. Helaas
het verhaal is in tegenstelling tot Azkaban veel makkelijker. Het heeft één grote lijn en dat is het toernooi. Azkaban was wat warriger. Dus ik heb wel vertrouwen in deze film.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste... deel 3 kregen ze niet eens helemaal fatsoenlijk omgezet naar film, ik ben bang dat ze uit de dik 600 pagina's tellende Goblet of Fire ook genoeg geschrapt hebben om de film op 150 minuten te houden. Helaas
Het gaat inderdaad niet om de inhoud, maar meer om de sfeer van film 3. Dat was inderdaad grauw. Hopelijk is dat bij 4 anders.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:39 schreef Bonneke het volgende:
[..]
Het boek is inderdaad superleuk, maar ze hebben toch al wat dingen geschrapt (ik las over het dobby/winky gebeuren)... Maar ik wil gewoon het sfeertje van 1 en 2 terug... nou weet ik ook wel dat de boeken steeds duisterder worden in gebeurtenissen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat de omgeving ook plotseling grijs en grauw is... hmmz... hoe zat dat nou ook alweer met die crew, zou de crew van 1 en 2 nou terugkomen voor deze film, het zou in ieder geval een andere crew zijn als 3 toch?
Dat grauwe was bewust en vond ik juist erg goed. De sfeer van de boeken wordt ook steeds duisterder. Vooral 5 zal een zwarte film worden denk ik. TGOF heeft echter het voordeel van veel humor en de hormonen die opspelen. Deze film zal dan ook wel minder duister zijn, op het einde na natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad niet om de inhoud, maar meer om de sfeer van film 3. Dat was inderdaad grauw. Hopelijk is dat bij 4 anders.
Als ik zo naar de OP kijk, zie ik in dat plaatje Hermione toch echt met normale kleding...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Deel 4 wordt de eerste film waarvan ik het boek niet heb gelezen dus ik ben erg benieuwd .. ik vond de regisseur van deel 3 wel degelijk een volwassen sfeer neerzetten alleen heeft hij de personages teveel modern laten lijken door ze gewone kleren te laten dragen, gelukkig schijnt dat in deel 4 toch weer als vanouds te zijn ..
Maar ik heb ook ergens plaatjes gezien waarin ze weer in hun lange gewaden rondwandelen .. ach we wachten het wel af .. HP is gewoon heerlijk vermaakquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als ik zo naar de OP kijk, zie ik in dat plaatje Hermione toch echt met normale kleding...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |