abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_27299803
kan dat?
gewoon je oude auto verkopen bij een dealer, dus niet inruilen tegen andere auto.
maar echt gewoon verkopen aan de dealer, garage?

of krijg je er dan extreem weinig voor en kan je het beter particulier verkopen?
hay hay
pi_27299855
je krijgt er dan minder voor terug dan als je hem zou inruilen.. je zou wel ff langs een aantal dealers kunnen rijden om te informeren wat ze ervoor willen geven. daarnaast zou je hem ook nog op marktplaats o.i.d. kunnen zetten.

om wat voor auto gaat het? mss zijn de fokkers hier wel geinteresseerd
pi_27300011


ik heb alleen wieldoppen ipv velgen
hay hay
pi_27300137
Kan bijna nooit
Ze hebben al overschot aan 2e hands auto´s
Of hij moet heel speciaal zijn.

Dealer neemt vaak geen auto´s aan van 4 jaar of ouder
Die doen ze gelijk naar de handel. Kan je dus beter zelf naar de handel brengen.
Of particulier verkopen
pi_27300211
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 10:05 schreef Godlike02 het volgende:
Kan bijna nooit
Ze hebben al overschot aan 2e hands auto´s
Of hij moet heel speciaal zijn.

Dealer neemt vaak geen auto´s aan van 4 jaar of ouder
Die doen ze gelijk naar de handel. Kan je dus beter zelf naar de handel brengen.
Of particulier verkopen
ik heb niet specefiek over merkdealers ook gewoon 2ehandsautoverkopers bedoel ik
hay hay
pi_27300361
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 10:08 schreef meelborp het volgende:

[..]

ik heb niet specefiek over merkdealers ook gewoon 2ehandsautoverkopers bedoel ik
Ja die nemen hem natuurlijk aan.
Ben je wel in 1 keer van het gezeik af.
Particulier verkoop je hem iets hoger denk ik.

Maar dan moet je ook gaan leuren met je auto.
Vreemde over de vloer etc etc

Het is maar net wat het je waard is
  dinsdag 24 mei 2005 @ 10:16:37 #8
114263 man_in_love
Wisdom of age
pi_27300431
Je hebt opkopers en handelaars die dat doen. Maar die zijn niet echt lucratief. Ik heb ooit voor de gein toen ik net een auto had gekocht (mazda 121 van 2450 euro) de auto bij een paar handelaren te koop aangeboden (binnen een week na aankoop), en daar kreeg ik als hoogste bod 1000 euro.
Dat de auto nieuwe apk had en een beurt deed er niet toe.
En een van de handelaren begon zelfs met "kleurverschil, de auto is overgespoten, je hebt schade gehad, dus is niets meer waard. 250 euro." Ik heb de auto op een werkbrug gezet en er was niets van schade te zien, maar die man wist het "zeker"... Dat soort trucen kun je verwachten als je de auto wilt verkopen.
Voor mij maar een oplossing: de auto op elke website die er is en met papieren op de ruit te koop zetten. Ik was mijn mazda (toen ik er 15 maanden later echt vanaf wilde) binnen 24 uur kwijt met een brief op de zijruiten met "te koop".
Lokatie Maastricht Borgharen --> De atmosfeer staat op ontploffen
  dinsdag 24 mei 2005 @ 10:16:45 #9
53151 T42
Pinball Wizard
pi_27300433
als je een auto inlevert daat met kopen van nieuwe auto hebben ze jou auto (als die ouder is dan 5 jaar) eigelijk al voor nix wan bij die nieuwe auto zit een extra bedrag bijgerekent die ze er dan doodleuk af halen en de klant denkt zow das veel korting.
weet dit omdat me oom autoverkoper is

gewoon langs de weg zette met TE KOOP er op

en wat is bij jou een oude auto? 5/10/20/30 jaar?

ik kachel nog lekker rond in me 31jarige kever / 21 jarige jetta / 40+ Cirtoen HY
pi_27300834
Ik heb ook mijn aude auto particulier verkocht. (briefjes op de ruiten, advertentie in de telegraaf.) Belt er een dealer op die 11.000 wilde geven, volgens hem was dat een heel goed bod. 1 week later verkocht ik hem aan een particulier voor 17.000. Gewoon proberen dus. Ben je hem na een maand nog niet kwijt dan kun je hem altijd nog aan een handelaar verkopen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 24 mei 2005 @ 10:31:27 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27300840
Nooit aan een dealer verkopen, die geven er veel te weinig voor.
Op de zwarte markt kun je hem zo verkopen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')