ik was echt een enorme fan van ze. helaas gingen ze vorig jaar uit elkaar
* calvobbes weet welke cd die zometeen gaat draaien
quote:Twee kapiteinen op schip. En er kan er maar één de baas zijn. En teveel koks maken het eten zuur. En er kan er maar één de eerste zijn. Twee te grote ego's dus.
Op zaterdag 13 oktober 2001 17:46 schreef M_THE_MAN het volgende: en waarom zijn ze eigenlijk uit elkaar gegaan?
niets dus. Echt complete shit nu die tom holkenborg in zijn 1tje de man wil spelen...
Saturday Teenage Kick is dus echt 1 van de beste albums van Nederlands bodem vind ik!! Het is gewoon ongelooflijk lekkere muziek (ook te horen in Need For Speed 4 trouwens), al was de opvolger al minder...
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 17:52 schreef tong80 het volgende:[..]
Twee kapiteinen op schip. En er kan er maar één de baas zijn. En teveel koks maken het eten zuur. En er kan er maar één de eerste zijn. Twee te grote ego's dus.
inderdaad ..en de gitaarist had een kind gekregen dus druk !!en roetboi natuurlijk te eikelen...
Junky is een beetje een kruising tussen Moby en the Prodigy, misschien ontwikkelt hij nog een eigen stijl. En Junkie XL was toch altijd al alleen TH, met Rude Boy als leadzanger dan.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 02-06-2002 12:24]
quote:Junkie XL gaat steeds meer richting progressive house
Op zondag 02 juni 2002 12:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind de nieuwe met Elvis erg leuk. Je hoort 'm ook in de nieuwe Nike Reclame, op dat schip. Razorblade is ook erg goed.Junky is een beetje een kruising tussen Moby en the Prodigy, misschien ontwikkelt hij nog een eigen stijl. En Junkie XL was toch altijd al alleen TH, met Rude Boy als leadzanger dan.
(dit nummer valt daar natuurlijk buiten )
quote:Dat valt erg mee hoor. Op het nieuwe album Red Heat zullen 5 four to the floor tracks en 5 breakbeats tracks komen. Enkele nummers zijn ingezongen door Saffron van Republica. Daarnaast komt mogelijk A little Less Conversation (nike track) en een track met Garry Numan nog op het album dat in de eerste week van september uitkomt.
Op zondag 02 juni 2002 12:50 schreef reem het volgende:[..]
Junkie XL gaat steeds meer richting progressive house
(dit nummer valt daar natuurlijk buiten
)
Eerste cd blijft natuurlijk de beste!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |