In dat geval kan europa hetzelfde doen als VS bij europa heeft gedaan na WOIIquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt
Ik zie Amerika als een grootmacht die aan z'n laatste stuiptrekkingen begonnen is, voordat het ineenstort. Ik heb liever niet dat ze de hele EU meesleuren
Geen enkel rijk duurt 1000 jaar...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:29 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
In dat geval kan europa hetzelfde doen als VS bij europa heeft gedaan na WOIImaarja, zover zal het niet komen hoor.. Amerika zal groot blijven... Daar twijfel ik niet aan ..
Nope, Maar ik ben voor 1 europa, dat word geregeerd net zoals de VS, dus 1 president, en elk land heeft zijn eigen bestuur, net zoals nu.. alleen dan als 1 landquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Geen enkel rijk duurt 1000 jaar...
Maar zeg eens, mag jij wel al stemmen eigenlijk???
Haha, dus jij denkt dat er een te ruime arbeidsmarkt komt .. Als hier een ruime arbeidsmarkt komt, dan zijn ze wel gek als ze hierheen komenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:30 schreef DaveM het volgende:
JA-stemmers zijn pas dom!
Niet inzien dat met deze neoliberale grondwet (zeg maar de natte droom van de VVD maar dan op Europees niveau en ook nog in beton gegoten) de lonen in Nederland gaan dalen, de huizenprijzen gaan stijgen (vanwege extra vraag door immigratie) en de huursubsidie gaat verdwijnen omdat dit concurrentievervalsend is.
Wat zullen jullie spijt krijgen van je JA stem!
Aan jou de vraag: hoe gaan we hier de minder hoog opgeleiden onderhouden die geen werk meer hebben?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:41 schreef Koentje3 het volgende:
Daarbij komt dat er in nederland altijd vraag blijft naar opgeleid personeel, die de Nederlandse taal beheerst.. geloof me, de Verruiming van de arbeidsmarkt zal HEEL erg meevallen...
Door, zoals ik al zei in mijn vorige post, meer werkgelegenheid te creeren in Polen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:46 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Aan jou de vraag: hoe gaan we hier de minder hoog opgeleiden onderhouden die geen werk meer hebben?
Hoezo STERF ???quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:26 schreef Panatic85 het volgende:
Wat lopen er op FOK toch veel debielen rond, ieder bericht op de FP dat enigszins gerelateerd is aan Europa (zelfs het SONGFESTIVAL) wordt als aanleiding gezien de Europese Grondwet af te kraken. Totaal ongegrond en altijd zonder argumenten.
"NL haalt finale songfestival niet" (verrassend met een slome, saaie ballad)
reacties: kut oosteuropese vriendjespolitiek ik ga NEE stemmen!
"EU-commissaris pleit voor verlaging max. snelheid autosnelweg"
reacties: weer een reden om NEE te stemmen
Dit soort reacties kan ik niet anders categoriseren als reacties van trieste meelopers die zelf totaal geen kennis van zaken hebben. Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niks.
Hetzelfde geldt voor de Amerika-haters met hun o-zo beargumenteerde mening.
FP-bericht: Baby opgepakt voor medeplichtigheid aan diefstal in Mexico
reacties: 'Zeker weer Amerika' 'Oh is het niet de VS, maar Noord-Amerika, boeiend alle Amerikanen zijn dom'
'Door Dr.Nick - maandag 23 mei 2005 @ 23:34 - (0 - Normaal)
zuid, midden, allemaal amerika,
het is gewoon de enige plek waar zo iets kan gebeuren...
of waar ze zo dom zijn zoiets te doen!'
Een boodschap voor deze mensen:
STERF
En dat helpt de werkzoekenden zonder hoge opleidingen hier op welke manier...?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:52 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Door, zoals ik al zei in mijn vorige post, meer werkgelegenheid te creeren in Polen...
Binnen nu en 50 jaar ofzo....quote:
Nou, ik nam aan dat jij beredeneerde dat er na de grondwet veel polen hierheen zouden komen ... Polen zal interessanter zijn om te vestigen voor grote bedrijven (goed vervoor oosten, azie), wat weer meer werkgelegenheid opleverd... De Polen zullen dus geleidelijk aan meer welvaart krijgen, en een betere economie opbouwen... Dit alles neemt tijd in beslag, maar het zal gebeuren .. Polen zal net zoiets worden als Nederland nu ..quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:56 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
En dat helpt de werkzoekenden zonder hoge opleidingen hier op welke manier...?
Dus alle mensen die geen werk hebben hier gaan op expeditie naar Polen? Waar heb ik dat eerder gehoordquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:52 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Door, zoals ik al zei in mijn vorige post, meer werkgelegenheid te creeren in Polen...
lezen is moeilijk .. zuchtquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dus alle mensen die geen werk hebben hier gaan op expeditie naar Polen? Waar heb ik dat eerder gehoord
Ja, dus? Dat "probleem" is er al lang. En dat wordt dus echt niet opgelost met een Europese grondwet. en btw je had het over Nederlandse werkelozen en toen zei je dat er maar werk in Polen moest zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:05 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
lezen is moeilijk .. zucht
nog een keer dan..
Veel polen komen nu naar nederland om seizoenswerk te doen, of een jaartje te werken en vervolgens weer terug te gaan naar Polen .. snap je het nu ...?
KERELLLquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat "probleem" is er al lang. En dat wordt dus echt niet opgelost met een Europese grondwet. en btw je had het over Nederlandse werkelozen en toen zei je dat er maar werk in Polen moest zijn
Als het niet in je straatje past hoef je niet zo te reageren hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:14 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
KERELLL![]()
Lees nou eens goed...dan praten we wel weer verder
De bedoeling is dat polen opbouwt waardoor die polen niet meer naar hier hoeven om geld te verdienen, waardoor die banen weer vrij komen voor de laaggeschoolde arbeiders hier.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat "probleem" is er al lang. En dat wordt dus echt niet opgelost met een Europese grondwet. en btw je had het over Nederlandse werkelozen en toen zei je dat er maar werk in Polen moest zijn
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:26 schreef erodome het volgende:
[..]
De bedoeling is dat polen opbouwt waardoor die polen niet meer naar hier hoeven om geld te verdienen, waardoor die banen weer vrij komen voor de laaggeschoolde arbeiders hier.
Leuk plan, gaat ook werken, maar is wel langere termijn, de problemen zullen eerst groter gaan worden door de eenwording, daarna zullen ze gaan afnemen, rond 2015 moeten we met z'n allen op een redelijk nivo zitten, tot die tijd is de kans erg groot dat het fiks houtje bijten gaat worden, zeker voor de wat minder hoog geschoolde...
Welke persoon met uitkering gaat nou nog op zijn knieën door de modder heenbaggeren de hele dag. Dat doet niemand meer dus eik hebben we die Polen heel hard nodig. En nee dat verzin ik dat is gewoon de waarheidquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:26 schreef erodome het volgende:
[..]
De bedoeling is dat polen opbouwt waardoor die polen niet meer naar hier hoeven om geld te verdienen, waardoor die banen weer vrij komen voor de laaggeschoolde arbeiders hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |