quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:29 schreef Natalie het volgende:
Je wist nog niet dat hier debielen rondliepen?
........... anders als ........quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:26 schreef Panatic85 het volgende:
Dit soort reacties kan ik niet anders categoriseren als reacties van trieste meelopers die zelf totaal geen kennis van zaken hebben.
Je hebt op sites gekeken van 2 partijen die voor zijn...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:46 schreef plasticvlinder het volgende:
Ik heb erg getwijfeld... maar ik weet het zeker... ik ga JA stemmen...
(...)
Dus ik zou zeggen lees eens wat informatieve pagina's (vooral die van de politieke partijen bijv D66 en groenlinks) en baseer hierop je mening...
ik heb op bijna alle sites van de politieke partijen gekeken..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je hebt op sites gekeken van 2 partijen die voor zijn...
Kijk dan ook eens op de site van Wilders of de SP ofzo, en vorm dan je mening
Niet alleen zitten er in de eerste twee zinnen al 2 stijlfouten, maar de argumentatie deugt ook voor geen meter. De overheid zou niet hebben verteld wat er bij een 'ja' gebeurt?quote:Ik heb ff een stukje info voor de liefhebbers over de grondwet voor de EU. Ik weet niet hoe t bij jullie zit, maar ik vind t knap irritant hoe de overheid zo lekker om de feiten heen kan draaien. Ze vertellen niets concreets over hoe de grondwet nu in elkaar zit en wat er dan gaat veranderen als Nederland straks ja zegt. De informatie DIE we krijgen is allemaal positief over de nieuwe grondwet, want de regering is bang dat we nee zeggen. Het foldertje dat we als eerste in de bus kregen was moeilijk te begrijpen en de tweede folder van een paar dagen geleden was weer alleen maar positief: 10 redenen om ja te stemmen. Nou, ik heb hier eindelijk redenen om nee te stemmen gevonden uit betrouwbare bronnen, met verwijzingen naar de officiele grondwet artikelen. Ik zeg niet dat ik vind dat je nee moet zeggen, want dat moet iedereen zelf bepalen, maar ik vind het niet eerlijk dat de overheid eenzijdige informatie verstrekt, je moet voors en tegens tegen elkaar af kunnen wegen. Hier dus de andere kant van de nieuwe grondwet:
Pfff lees de Grondwet, stem nee en sterf.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:26 schreef Panatic85 het volgende:
Wat lopen er op FOK toch veel debielen rond, ieder bericht op de FP dat enigszins gerelateerd is aan Europa (zelfs het SONGFESTIVAL) wordt als aanleiding gezien de Europese Grondwet af te kraken. Totaal ongegrond en altijd zonder argumenten.
"NL haalt finale songfestival niet" (verrassend met een slome, saaie ballad)
reacties: kut oosteuropese vriendjespolitiek ik ga NEE stemmen!
"EU-commissaris pleit voor verlaging max. snelheid autosnelweg"
reacties: weer een reden om NEE te stemmen
Dit soort reacties kan ik niet anders categoriseren als reacties van trieste meelopers die zelf totaal geen kennis van zaken hebben. Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niks.
Hetzelfde geldt voor de Amerika-haters met hun o-zo beargumenteerde mening.
FP-bericht: Baby opgepakt voor medeplichtigheid aan diefstal in Mexico
reacties: 'Zeker weer Amerika' 'Oh is het niet de VS, maar Noord-Amerika, boeiend alle Amerikanen zijn dom'
'Door Dr.Nick - maandag 23 mei 2005 @ 23:34 - (0 - Normaal)
zuid, midden, allemaal amerika,
het is gewoon de enige plek waar zo iets kan gebeuren...
of waar ze zo dom zijn zoiets te doen!'
Een boodschap voor deze mensen:
STERF
Gossie, meneer de taalpurist.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:40 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
........... anders als ........![]()
Zijn volgende topic wordt: "Ik ben slimmer als jouw"![]()
Wat stem jij en waarom?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:26 schreef Panatic85 het volgende:
Wat lopen er op FOK toch veel debielen rond, ieder bericht op de FP dat enigszins gerelateerd is aan Europa (zelfs het SONGFESTIVAL) wordt als aanleiding gezien de Europese Grondwet af te kraken. Totaal ongegrond en altijd zonder argumenten.
"NL haalt finale songfestival niet" (verrassend met een slome, saaie ballad)
reacties: kut oosteuropese vriendjespolitiek ik ga NEE stemmen!
"EU-commissaris pleit voor verlaging max. snelheid autosnelweg"
reacties: weer een reden om NEE te stemmen
Dit soort reacties kan ik niet anders categoriseren als reacties van trieste meelopers die zelf totaal geen kennis van zaken hebben. Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niks.
Hetzelfde geldt voor de Amerika-haters met hun o-zo beargumenteerde mening.
FP-bericht: Baby opgepakt voor medeplichtigheid aan diefstal in Mexico
reacties: 'Zeker weer Amerika' 'Oh is het niet de VS, maar Noord-Amerika, boeiend alle Amerikanen zijn dom'
'Door Dr.Nick - maandag 23 mei 2005 @ 23:34 - (0 - Normaal)
zuid, midden, allemaal amerika,
het is gewoon de enige plek waar zo iets kan gebeuren...
of waar ze zo dom zijn zoiets te doen!'
Een boodschap voor deze mensen:
STERF
Doe eens een wilde gok. Doe gek. Kom op! Je kunt het! Echt!quote:
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:41 schreef Morrigun99 het volgende:
Vergeet daarbij niet, dat bijvoorbeeld Spanjaarden in die optiek, per persoon zo'n 100 Euro per persoon ontvangen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |