Nederland heeft een groei van 1,2%. De UK 3,2 procent. Toch een aardig verschil. Bron www.cia.govquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
"nu beter met de economie" is zoooo een statistiek aanpasbaar getal dat ik het sowieso al niet kan vertrouwen
das net zoiets als ja ik heb nu 70% procent honger
en morgen 72%
geen echt zichtbaar verschil, eerder, gevoel
als je pas met echte cijfers komt, per inwoner, en dan over de laatste 5-10 jaar, geloof ik je pas.
Helaas zitten al die statistici zo níet in elkaar.
ben er nu écht vandoor
Ik mag alleen nog niet stemmenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:32 schreef Metro2005 het volgende:
Hier nog een havo klant die nee gaat stemmen.
Natuurlijk hebben ze allang hun keuze gemaakt, maar als een ruime meerderheid NEE stemt hebben ze zichzelf toch weer in een moeilijke situatie geplemt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:37 schreef nicket84 het volgende:
JE kan nee stemmen, maar het word toch JA.... De stemmen van ons gebruiken ze als een mening, maar niet als een definitief besluit.. Die beslissing maken ze zelf uiteindelijk...
.......Ik vind het zo maar weinig nut hebben om te stemmen.. Als we (in mijn ogen) toch geen inbrengen hebben. Want ik denk dat ze allang een keuze hebben gemaakt
welke van de zovele referendumwijzers? want de een neigt naar de nee stemmers, en de ander neigt naar de ja stemmers. ga je toch eens inlezen, en niet zo'n referendumwijzertje doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:16 schreef redvox het volgende:
Ik heb gewoon de referendumwijzer(s) ingevuld, en dan is het antwoordt steeds "nee".
Als het antwoord je niet bevalt is de referendumwijzer onjuistquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
welke van de zovele referendumwijzers? want de een neigt naar de nee stemmers, en de ander neigt naar de ja stemmers. ga je toch eens inlezen, en niet zo'n referendumwijzertje doen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:49 schreef buzzer het volgende:
Nederland is overgereguleerd, en in Europa gaan ze daar nog veel verder in.
Twee verschillende visies op hetzelfde?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:46 schreef plasticvlinder het volgende:
de EU wordt minder bureaucratisch (iets wat ik graag in Nederland ook zou willen zien)
Hehehehequote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hee, ik wist niet dat Balkenende ook op Fok! postte!
Ik stem niet tegen het kabinet (al ben ik wel wel tegen), ik stem niet voor een betere besluitvorming in europa, ik stem voor Nederlandquote:Je stemt niet voor of tegen het kabinet... maar voor een betere besluitvorming in europa!
Eerst nog even NEE stemmenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:26 schreef Panatic85 het volgende:
Wat lopen er op FOK toch veel debielen rond .. Een boodschap voor deze mensen:
STERF
Ben jij vergeten dat één onderdeel van de grondwet de beperking van het aantal europarlementariërs is? Door Ja te stemmen kun je juist voorkomen dat er geld naar Brussel vloeit.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En nu ga ik werken om de slarissen van al die dure Europarlementariers te betalen via allerlei Belastingen die rechtstreeks naar Brussel vloeien (of zijn we allemaal even vergeten dat Nederland per inwoner het meeste bijdraagt aan Europa?)
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:20 schreef Zeverzak het volgende:
En na al dit geblaat blijf ik toch NEE stemmen!!![]()
Volgens mij willen ze dan gewoon opnieuw stemmen, tenminste dat was op de radio.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:54 schreef -Xerxes- het volgende:
Als de meerderheid NEE stemt en ze drukken het er toch door, dan dien ik desnoods zelf een motie van wantrouwen in tegen heel het kabinet![]()
blijkbaar, maar let op mijn woordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:55 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
[..]
Twee verschillende visies op hetzelfde?
Game on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |