abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2005 @ 08:28:41 #76
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_27297986
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:19 schreef Yildiz het volgende:

[..]

"nu beter met de economie" is zoooo een statistiek aanpasbaar getal dat ik het sowieso al niet kan vertrouwen

das net zoiets als ja ik heb nu 70% procent honger
en morgen 72%

geen echt zichtbaar verschil, eerder, gevoel

als je pas met echte cijfers komt, per inwoner, en dan over de laatste 5-10 jaar, geloof ik je pas.
Helaas zitten al die statistici zo níet in elkaar.

ben er nu écht vandoor
Nederland heeft een groei van 1,2%. De UK 3,2 procent. Toch een aardig verschil. Bron www.cia.gov
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 08:32:06 #77
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27298030
Hier nog een havo klant die nee gaat stemmen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27298082
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 07:26 schreef Panatic85 het volgende:
Een boodschap voor deze mensen:

STERF
Subtiel
pi_27298111
JE kan nee stemmen, maar het word toch JA.... De stemmen van ons gebruiken ze als een mening, maar niet als een definitief besluit.. Die beslissing maken ze zelf uiteindelijk...

.......Ik vind het zo maar weinig nut hebben om te stemmen.. Als we (in mijn ogen) toch geen inbrengen hebben. Want ik denk dat ze allang een keuze hebben gemaakt
* In een snel rijdend voertuig gaat de tijd langzamer
* SMILE...... it confuses people
  dinsdag 24 mei 2005 @ 08:38:07 #80
102466 cappp
Ondertitel
pi_27298113
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:32 schreef Metro2005 het volgende:
Hier nog een havo klant die nee gaat stemmen.
Ik mag alleen nog niet stemmen
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_27298121
argumenten VOOR heb ik een aantal posts naar boven geplaatst. En nu moet ik echt weg anders kom ik te laat.
Hallo?!
pi_27298144
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:37 schreef nicket84 het volgende:
JE kan nee stemmen, maar het word toch JA.... De stemmen van ons gebruiken ze als een mening, maar niet als een definitief besluit.. Die beslissing maken ze zelf uiteindelijk...

.......Ik vind het zo maar weinig nut hebben om te stemmen.. Als we (in mijn ogen) toch geen inbrengen hebben. Want ik denk dat ze allang een keuze hebben gemaakt
Natuurlijk hebben ze allang hun keuze gemaakt, maar als een ruime meerderheid NEE stemt hebben ze zichzelf toch weer in een moeilijke situatie geplemt.

En dát gun ik ze van harte. Sterker nog, ik denk dat ik niet eens de enige was die het geen bal uit had gemaakt als Balkie met dat gesodemieter een tijdje terug een been had moeten missen
pi_27298152
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:16 schreef redvox het volgende:
Ik heb gewoon de referendumwijzer(s) ingevuld, en dan is het antwoordt steeds "nee".
welke van de zovele referendumwijzers? want de een neigt naar de nee stemmers, en de ander neigt naar de ja stemmers. ga je toch eens inlezen, en niet zo'n referendumwijzertje doen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_27298173
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:41 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

welke van de zovele referendumwijzers? want de een neigt naar de nee stemmers, en de ander neigt naar de ja stemmers. ga je toch eens inlezen, en niet zo'n referendumwijzertje doen.
Als het antwoord je niet bevalt is de referendumwijzer onjuist

Mensen die slechts hun eigen mening respecteren zijn vervelend
  dinsdag 24 mei 2005 @ 08:44:22 #85
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_27298193
Europeese superstaten kicken gewoon ass.
Ik ga naar huis.
pi_27298226
Ik heb erg getwijfeld... maar ik weet het zeker... ik ga JA stemmen...
omdat dit me voor ons landje het beste lijkt...
de EU wordt minder bureaucratisch (iets wat ik graag in Nederland ook zou willen zien)
De grondwet gaat in grote lijnen alleen over hoe de besluitvoering gaat binnen de EU, en welke bevoegdheden de EU heeft.. Dus geen inhoudelijke kwesties...

Als we met z'n allen Nee stemmen, in welke situatie komen we dan terecht? De rest van de EU gaat vrolijk verder met deze grondwet en nederland mag aan de kant gaan staan kijken ofzo?

het huidige kabinet pakt het niet zo handig aan, maar toch vind ik niet dat die van invloed moet zijn om Ja of Nee te stemmen.. (ik denk dat ze het toch niet zo lang meer volhouden)
En als het kabinet valt, en we hebben Nee gestemt... dan hebben veel mensen hun zin, maar tegen welke kosten?
Dus ik zou zeggen lees eens wat informatieve pagina's (vooral die van de politieke partijen bijv D66 en groenlinks) en baseer hierop je mening...
Je stemt niet voor of tegen het kabinet... maar voor een betere besluitvorming in europa!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 08:49:00 #87
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27298263
Nederland is overgereguleerd, en in Europa gaan ze daar nog veel verder in.
Ik vraag me oprecht af of dat wel een wenselijke situatie is. Nederland is een van de grondleggers van de EU, maar er blijkt nu overduidelijk dat de politiek geen enkele feeling heeft met de achterban. Ze weten duidelijk niet wat er onder de bevolking leeft, en daar betalen ze nu het gelag voor.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_27298364
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:49 schreef buzzer het volgende:
Nederland is overgereguleerd, en in Europa gaan ze daar nog veel verder in.
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:46 schreef plasticvlinder het volgende:
de EU wordt minder bureaucratisch (iets wat ik graag in Nederland ook zou willen zien)
Twee verschillende visies op hetzelfde?

Game on!
pi_27298417
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 07:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hee, ik wist niet dat Balkenende ook op Fok! postte!
Hehehehe
#geen
pi_27298441
quote:
Je stemt niet voor of tegen het kabinet... maar voor een betere besluitvorming in europa!
Ik stem niet tegen het kabinet (al ben ik wel wel tegen), ik stem niet voor een betere besluitvorming in europa, ik stem voor Nederland
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:07:09 #91
63900 xelzix
Get on with it!
pi_27298626
vrij verkeer van goederen en personen? dat bestaat al in Europa...

Verder heeft dit schaap uit de kudde alle drie de referendumwijzers die ik kon vinden ingevuld, en zelfs de officiele trok de conclusie dat mijn opvattingen voor 48% overeenkwamen met die uit de EU grondwet. En dan moet ik alsnog ja gaan stemmen omdat dat zogenaamd goed zou zijn voor dit land? Dat is wel erg kortzichtig gedacht Panatic85.
De argumenten die je aandraagt zijn erg zwak. Je profileert jezelf als een vrij dom schaap uit de kudde; veel geblaat en weinig wol.

Lord_Vetinari en Xerxes daarentegen
I can resist everything but temptation.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:10:24 #92
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_27298705
en nog een keer met argumenten erbij (een hbo-tegenstemmer )

tegen, want:

1) de twee uitslagen van de 2 propaganda (ja en nee) stemwijzers zeggen allebei "tegen"
2) ik ben tegen een europese defensiemacht
3) nederland verliest een heel groot deel zelfbeschikking
4) de "grote landen" in europa vinden toch dat ze zich uiteindelijk niet aan gemaakte afspraken hoeven te houden
5) hoe de overheid met dit referendum (incluis propaganda en afschrikmethodes) omgaat is wel zo belachelijk en triest dat nederland een "nee" stem verdient (deze reden is wat puberaal, maar speelt toch mee, het is niet de voornaamste reden)

tevens lees ik net op frontpage dat woutertje bos een nieuw referendum wil over een jaar bij een nee stem van de nederlandse bevolking....

iemand op frontpage vraagt zich af of dat dan ook bij een ja-stem gebeurt (goede reactie vind ik dat)
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_27298711
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 07:26 schreef Panatic85 het volgende:
Wat lopen er op FOK toch veel debielen rond .. Een boodschap voor deze mensen:

STERF
Eerst nog even NEE stemmen
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27298781
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En nu ga ik werken om de slarissen van al die dure Europarlementariers te betalen via allerlei Belastingen die rechtstreeks naar Brussel vloeien (of zijn we allemaal even vergeten dat Nederland per inwoner het meeste bijdraagt aan Europa?)
Ben jij vergeten dat één onderdeel van de grondwet de beperking van het aantal europarlementariërs is? Door Ja te stemmen kun je juist voorkomen dat er geld naar Brussel vloeit.....
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:20:53 #95
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_27298936
En na al dit geblaat blijf ik toch NEE stemmen!!
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
pi_27298978
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:20 schreef Zeverzak het volgende:
En na al dit geblaat blijf ik toch NEE stemmen!!
pi_27299045
Same here!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:25:39 #98
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_27299047
Dit referendum verscheurt het volk wel zeg.

En oh, iedereen die tegen stemt is een linkse boomknuffelaar of een rechtse sieg-heiler!
Ik ga naar huis.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:36:19 #99
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_27299313
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 07:54 schreef -Xerxes- het volgende:
Als de meerderheid NEE stemt en ze drukken het er toch door, dan dien ik desnoods zelf een motie van wantrouwen in tegen heel het kabinet
Volgens mij willen ze dan gewoon opnieuw stemmen, tenminste dat was op de radio.
Wat natuurlijk al helemaal nergens op slaat. Stemmen ze de eerste keer geen ja, dan de 2e keer wel ??
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:43:41 #100
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27299524
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:55 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

[..]

Twee verschillende visies op hetzelfde?

Game on!
blijkbaar, maar let op mijn woorden
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')