hoezo? er is niet voor niets een referendum .. Ik ben voorquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:29 schreef Sander170 het volgende:
Wat er ook word beslist er wordt toch altijd maar voor ons beslist !
Nou ik ben tegen, als je voor stemt dan komt er al helemaal niks meer van de wereld tercht !quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:32 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
hoezo? er is niet voor niets een referendum .. Ik ben voor.. maar als de meerderheid van de bevolking tegen is, then so be it .. Referendum = goed
![]()
en dat ga jij betalen, gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:02 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
En daarvoor zal de EU moeten investeren in polen, en dat zullen ze ook doen..
waarom worden Duitsland en Frankrijk dan aantrekkelijker?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:30 schreef Koentje3 het volgende:
[..]Echter met dat laatste ben ik het niet helemaal eens .. Nederland is nu vooral aantrekkelijk door zijn asiel beleid. Daarom komen veel polen hierheen .. Als de grenzen opengaan binnen de eu, dan zal het voor polen aantrekkelijker zijn om bijvoorbeeld in duitsland of Frankrijk te gaan werken .. Maarja, dat is mijn visie..
Volgens mij ging dat over een of ander beginsel zodat de grondwet ingevoerd kon wordenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:36 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
in een foldertje dat je van de week hebt kunnen vinden in je brievenbusje staan de redenen waarom de regering haar handtekening heeft gezet onder de grondwet.. heeft gezet, dat betekend dus dat ie er al staat? wat heeft een referendum dan precies voor zin?
Ha lievquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:36 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Duitsland: dichterbij, taal, krappere arbeidsmarkt, goedkopere huisvestingquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef Sander170 het volgende:
Waarom zouden ze naar Duitsland of Frankrijk gaan dan ?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:26 schreef erodome het volgende:
[..]
De bedoeling is dat polen opbouwt waardoor die polen niet meer naar hier hoeven om geld te verdienen, waardoor die banen weer vrij komen voor de laaggeschoolde arbeiders hier.
Leuk plan, gaat ook werken, maar is wel langere termijn...
Klopt dat?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over een of ander beginsel zodat de grondwet ingevoerd kon worden
quote:
Ik weet wel watquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:53 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
![]()
En die handtekening, dit was om aan te geven dat de regering bereid is om ja te zeggen tegen de grondwet, als 4 landen tegen zouden stemmen, dan zou dit referendum er nieteens zijn geweest.. snap je wat ik bedoel?
Spanje is verderweg, en alleen de steden en de toeristische gebieden zijn echt welvarend .. Het is een beetje te vergelijken met turkije...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:51 schreef Sander170 het volgende:
En in Spanje dan niet ???
Dan maar verder weg, maar je toekomst lijkt mij belangrijker dan of het nou ver of dichtbij is en Turkije is namelijk een goed landquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:56 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Spanje is verderweg, en alleen de steden en de toeristische gebieden zijn echt welvarend .. Het is een beetje te vergelijken met turkije...
Hehe eindelijk iemand die het met me eens is, en xlemmyx je hebt mij part helemaal gelijk want hij weet er volgens mij ook helemaal niks van.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:29 schreef xlemmyx het volgende:
NEE NEE NEE NEE en nog eens NEE!!!! Die zuiger die dit topic is begonnen is heeft er volgens mij zelf geen verstand van!!!!
Precies dat die gast gaat fietsen of zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hehe eindelijk iemand die het met me eens is, en xlemmyx je hebt mij part helemaal gelijk want hij weet er volgens mij ook helemaal niks van.
Dit is trouwens degene die dit topic is begonnen: Panatic85
Laat hem maar eens fietsen ja !quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:40 schreef xlemmyx het volgende:
[..]
Precies dat die gast gaat fietsen of zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |