abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2005 @ 10:25:58 #26
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_27300677
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 10:12 schreef Sissey het volgende:
Hij was doorweekt toen ie werd gevonden. Hij heeft misschien dus een avontuurtje meegemaakt waar ie misschien wel nog steeds van onder de indruk is. Je wordt niet zomaar nat.
Ah!
Cruiseship-huwlijksreis-feestje-LSD-vrouw betrapt met een matroos-wil acuut zelfmoord plegen-neemt teveel LSD- raakt in een trip-springt van het cruiseship-verzuipt bijna-bijna doodervaring-komt bij op het strand en is in de trip blijven hangen !
pi_27300784
Ik denk dat het gewoon een man is die via deze manier asiel probeert af te dwingen.......
De symptonen welke hij vertoond zijn nl niet logisch met elkaar te combineren...
En niet praten, en totaal geheugenverlies, neit gewond geweest, ergens klopt
er iets niet..........
pi_27300856
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 10:29 schreef Kajalevi het volgende:
De symptonen welke hij vertoond zijn nl niet logisch met elkaar te combineren...
Welke symptonen bedoel je, en waarom zijn ze niet logisch met elkaar te combineren?
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2005 @ 10:32:55 #29
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_27300883
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 10:29 schreef Kajalevi het volgende:

En niet praten, en totaal geheugenverlies, neit gewond geweest, ergens klopt
er iets niet..........
Ja misschien is hij wel gewoon stom (als in doofstom) en analfabeet en licht geestelijk gehandicapt.
Hebben zijn ouders hem uit schaamte altijd opgesloten en waren zijn ouders plotseling overleden en is hij , op zoek naar eten, ontsnapt.

Je weet het niet hè , alles is in dit stadium nog mogelijk
  dinsdag 24 mei 2005 @ 11:29:59 #30
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_27302648
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:45 schreef TheMassive het volgende:
Ik geloof niet in een hoax.
Ik ook niet. Omdat het het zo'n onverklaarbaarverhaal is/lijkt, zal het dus wel een stunt zijn?

Ik blijf denken dat die man iets vreselijks is aangedaan, omdat ie zo ontzettend bang is voor mensen. Dat hij een kamer niet dwars door durft te lopen, maar met zijn rug tegen de muur blijft als hij zich door een kamer beweegt, en dat hij als er meer dan 2 mensen bij hem zijn, hij geen van 2-en uit het oog durft te verliezen..heel triest.

Maar ook ik blijf vreselijk nieuwschierig naar wie hij is!!
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_27304082
"De symptonen welke hij vertoond zijn nl niet logisch met elkaar te combineren..."

right, en dat weet jij vanaf hier uit een krantenbericht?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27305609
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 12:18 schreef DarkElf het volgende:
"De symptonen welke hij vertoond zijn nl niet logisch met elkaar te combineren..."

right, en dat weet jij vanaf hier uit een krantenbericht?
Als je zo redeneerd dan zou niemand ook maar ergens over een bericht uit de media
een eigen mening mogen geven.

Er is genoeg geschreven over de symptonen van die man en vanuit daar geef ik mijn
mening, hij zou de eerste persoon op aarde zijn die alle symphtonen van verschillende
psygologische ziektes bij elkaar heeft. Het is maar hoever je je verdiept in bepaalde
psygische problemen en hoe ver je kennis daarin rijkt. Vanuit die achtergrond geef
ik er een mening over. Ik blijf bij mijn mening dat ik het niet vertrouw...

Maar ja ik kan het helemaal mis hebben hoor, heb alleen maar geschreven hoe ik
er over denk. Äls ik er helemaal naast zit dan ben ik de eerste die dat zal toegeven.
Een ander mag weer heel anders denken, respecteer ik ook en lees ik ook met
interresse als er ook een kern van waarheid in kan zitten.

De tijd zal het leren.
pi_27305689
klopt ik vind het vaak ook fout om via berichten in de media je mening te vormen want ik persoonlijk heb een broertje dood aan de subjectieve toon die je altijd terugvindt.

ik wacht ook gewoon liever op een persconf. van een van zijn artsen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27306279
Het doet me eigenlijk meer aan Kaspar Hauser dan aan David Helfgott (Shine) denken....
-------Practice Mindfulness-------
pi_27307470
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:45 schreef TheMassive het volgende:

Zijn haar is niet geblondeerd.
Sommige nieuwsberichten hebben dat gemeld.
quote:
Waarom zou het gegeven dat hij een piano tekent ipv een huis oid een teken moeten zijn dat er iets mis is?
Waar beweer ik dat er 'iets mis is' omdat hij een piano tekent?
Het is op zich opmerkelijk dat hij zich daartoe beperkt.
quote:
Wat weet jij van mensen met geheugenverlies/trauma hoe ze moeten reageren? Het is een indicatie op niks.
Waar doel je precies op, welke 'indicatie'?
quote:
Je ziet een momentopname. Je weet 0,0 van de achtergrond/reden van die foto. Je neemt van alles aan.
Ik zie idd een moment opname, wanneer jij gaat rondkijken in inrichtingen bv in sommige Oostblok landen dan zal het je opvallen dat velen die daar verblijven zich nogal vastklampen aan hun deken/dekbed, dit omdat ze vaak worden gestraft door het wegnemen ervan.
Dat hij er op dergelijke wijze bij zit valt mij op, het is wmb niet ondenkbaar dat hij een verleden heeft van verbllijf in een inrichting. Geen conclusie maar een mogelijkheid.
quote:
waaruit maak jij op dat hij in een gesloten inrichting zit?
Bij mensen die het spoor dusdanig bijster zijn is er echt geen sprake van uitloop mogelijkheden, evenmin is er een optie dat hij ambulant verpleegd zou worden.
quote:
Net als in het zoetermeerdrama topic, je vult vanalles zelf in, en een half topic later lijken al die aannames van je feiten.
Welke aannames van mij, wat heb ik daar zelf ingevuld?
Indien 'echtgenoot niet verdacht' 'buiten verdenking' of whatever, dat betrof de allereerste berichtgeving, en geen aanname van mij.
quote:
Er zijn tips binnengekomen. Het is nog helemaal niet zeker dat geen enkele tip de identiteit van de man bekend zal maken. Wederom een te vroege conclusie van jouw kant.
Wat is mijn conclusie dan?
Ik noem slechts wat dingen op die ik opmerkelijk vind.
En wat bedoel je met wederom, wanneer en waar precies was er sprake van een te vroege conclusie van mijn kant?

[ Bericht 2% gewijzigd door Cosma-Shiva op 24-05-2005 14:44:25 ]
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_27307694
Nog een opmerkelijkheid:

Indien dit foto's betreffen van de man kort nadat hij is aangespoeld is dat opmerkelijk in die zin dat hij kort daarvoor blijkbaar een kapper heeft bezocht (zie zijn opgeschoren haar aan de zijkanten boven zijn oren etc.).
Of hebben ze hem in GB nadat hij gevonden is dit kapsel aangemeten? (niet echt aannemelijk gezien hij extreem angstig is en al in een hoek schiet wanneer iemand zijn kamer betreed).
pi_27308255
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:30 schreef Pracissor het volgende:
Misschien heeft hij al zijn vrienden van te voren ingelicht en is dit gewoon een stunt om door te breken als pianoist
Die suggestie (dat hij beroemd wilde worden als pianist) is al vaker genoemd, maar dat kan onmogelijk de opzet zijn, hij (if so) had nooit tevoren kunnen bevroeden dat hij zoveel media aandacht zou krijgen.

Bovendien schijnt zijn pianospel (itt eerdere berichten) van het niveau te zijn van een goede amateur.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:52:21 #38
6941 APK
Factual, I think.
pi_27309310
Hij zou ook nog grijzend haar kunnen hebben...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_27310360
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef APK het volgende:
Hij zou ook nog grijzend haar kunnen hebben...
Hij wordt omschreven als lange blonde (vermoedelijk geverft) man.
Beide foto's zijn in dat opzicht onduidelijk, de ene heeft de zon van bovenaf, de andere geeft zijn haar mogelijk donkerder weer dan het op dat moment is, maar grijs zou ook kunnen.

IIg is hij recentelijk geknipt, met name het haar vlak boven de oren groeit vrij snel, en dat is opmerkelijk kort (opgeschoren).
Ik neem aan dat die knipbeurt heeft plaatsgevonden voor hij aanspoelde (waarom zou men een dusdanig angstig persoon aan een knipbeurt onderwerpen, zijn haardracht is wel het laatste waar je mee zit in zo'n geval).
pi_27327946
Nog een kleine aanvulling;

Volgens The Independent (en andere bronnen) zijn bij de 'piano man' eveneens zijn schoenen te voren onder handen genomen en ontdaan van elk mogelijk aanknopingspunt (merknaam).

De suggestie dat de man misschien vanwege psychische problemen niet tegen labels in zijn kleding kon gaat wmb niet op voor de merknaam onder zijn schoenen.
Dit lijkt toch meer op een bewuste poging van iemand om identificatie van de man te voorkomen.

http://news.independent.c(...)ory.jsp?story=638934
pi_27327962
en ik vraag me nog steeds af hoe ze aan die foto(s) komen???

oke die 2e ziet eruit alsof ie na de vondst gemaakt is...maar die 1e??? dat pak ziet er niet doorweekt uit...
pi_27328041
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 03:34 schreef space_knarf het volgende:
en ik vraag me nog steeds af hoe ze aan die foto(s) komen???

oke die 2e ziet eruit alsof ie na de vondst gemaakt is...maar die 1e??? dat pak ziet er niet doorweekt uit...
Hij heeft verschillende opnames doorlopen, bij de eerste (foto met 'blond' haar) bevond hij zich in de tuin van het complex, foto zou zijn genomen door een paparazzi fotograaf, op verzoek.
pi_27328055
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:48 schreef Sissey het volgende:
Ja, die haren zijn NIET geblondeert
Uit de Yorkshire Post:
quote:
'Piano Man' linked to previous case
Chris Benfield
POLICE are investigating a theory..... /knip/.....
Now, he is reported to be missing from there.
He was about the same age as the Piano Man — between 25 and 35 — and like him, he turned up with dyed blond hair and the labels torn out of his clothes. They look similar, and Canadian press cuttings confirm Mr Nobody later had plastic surgery.
Reports from Canada say that when last heard of, his wife had gone to Portugal to arrange a visa for him, and he was expected to join her there.
The West Kent NHS & Social Care Trust, which is holding the Piano Man in a mental hospital in Gillingham, said the Toronto connection was one of hundreds of possibilities under investigation.
http://www.yorkshiretoday.co.uk/ViewArticle2.aspx?SectionID=55&ArticleID=1032070
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:44:35 #44
119529 Sissey
klein en fijn
pi_27330422
Ze zullen best wat gebloondeerd zijn, maar niet zo witblond als op de foto, want dat is de zon..ik dacht dat je dat wel begreep....
  woensdag 25 mei 2005 @ 10:15:35 #45
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_27331246
quote:
Dit vind ik toch wel weer opmerkelijk nieuws, dat die mijnheer Staufen plastische chirurgie heeft ondergaan! In eerste instantie vond ik die foto van 'Mister Nobody' niet echt op de foto van de Pianoman lijken, maar als hij inderdaad geopereerd zou zijn sluit ik van het zien van deze 2 foto's naast elkaar niet uit dat het om dezelfde man gaat..
  woensdag 25 mei 2005 @ 10:29:55 #46
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_27331699

Volgens mij lijken ze dezelfde vorm qua kin en wangen te hebben. Ogen vind ik -op deze foto's dan- ook wel enigzins overeen komen. Neuzen lijken idd niet, maar na een nose job..?
pi_27331759
Bovenste heeft een andere kin vind ik.
Maar de ogen hebben wel wat van elkaar.
pi_27331789
de vorm van de mond is compleet anders.
ogen van de pianoman zijn groter, ronder ook aan de ooghoeken.
oorlel is anders (ja, heel belangrijk ' ijkpunt' , de oren, de vorm van de schelp, de oorlel!)
en ook, wenkbrauwen (epileren, ja, maar goed, zie ik mannen toch niet zo snel doen, tenzij er opzettelijk anders uitgezien moet worden).
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:04:02 #49
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_27332774
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 10:32 schreef milagro het volgende:
de vorm van de mond is compleet anders.
ogen van de pianoman zijn groter, ronder ook aan de ooghoeken.
oorlel is anders (ja, heel belangrijk ' ijkpunt' , de oren, de vorm van de schelp, de oorlel!)
en ook, wenkbrauwen (epileren, ja, maar goed, zie ik mannen toch niet zo snel doen, tenzij er opzettelijk anders uitgezien moet worden).
Tsja, misschien heb je gelijk hoor, maar persoonlijk vind ik toch dat ze wel iets van elkaar weg hebben. Zeker als je de foto's even groot (lukte me niet ) maakt vind ik mond, kin en wangen op elkaar lijken. Maar goed, ik verbeeld me niet dat ik dat vanaf 2 van die lousy fotootjes goed kan beoordelen

Desalniettemin vind ik het opvallend dat Philip Staufen op dit moment niet getraceerd kan worden èn plastische chirurgie heeft ondergaan.
pi_27335277
[quote]Op woensdag 25 mei 2005 11:04 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Tsja, misschien heb je gelijk hoor, maar persoonlijk vind ik toch dat ze wel iets van elkaar weg hebben. Zeker als je de foto's even groot (lukte me niet ) maakt vind ik mond, kin en wangen op elkaar lijken. Maar goed, ik verbeeld me niet dat ik dat vanaf 2 van die lousy fotootjes goed kan beoordelen

Desalniettemin vind ik het opvallend dat Philip Staufen op dit moment niet getraceerd kan worden èn plastische chirurgie heeft ondergaan.

Okay dat zou kunnen verklaren dat het gezicht anders is, maar of deze Pianoman plastisch chirurgie heeft ondergaan is ook zo na te gaan natuurlijk door geoefende ogen met kennis van zake, hoewel een door operatie veranderde mondvorm is met het blote ongeoefende oog ook wel te zien, ik noem een Michael Jackson
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')